کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران
کانال تلگرام ایران جیب

آغاز پیش فروش خودرو جدید H330 توسط سایپا + قیمت

کدخبر:۹۱۶۱سه شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳:۵۷۲۹۸۰۰۵ بازدید

به مناسب میلاد خجسته رسول اکرم (ص) پیش فروش محصول جدید پارس خودرو H330 آغاز شد برای کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های معتبر گروه خودرو سازی سایپا مراجعه فرمایید .
آغاز پیش فروش خودرو جدید H330 توسط سایپا + قیمت

به مناسب میلاد خجسته رسول اکرم (ص) پیش فروش محصول جدید پارس خودرو  H330  آغاز شد برای کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های معتبر گروه خودرو سازی سایپا مراجعه فرمایید .


قیمت ها :

H300 اتوماتیک .... 53.500.000 تومان

H300 دنده ای .... 43.800.000 تومان

امکانات :

* گیربکس اتوماتیک مجهز به تیپ ترونیک
* سیستم فرمان الکترونیکی هوشمند EPS
* سیستم ترمز تمام دیسکی (جلو و عقب ) مجهز به ABS,EBD
* سانروف برقی
* سیستم تهویه اتوماتیک
 




نحوه و شرایط پیش فروش :

 




مشخصات فنی خودرو برلیانس H330

همراه مکانیک



دیدگاه ها

سامان: 1393/10/1511:57:55،
903
76
سایپا که کاملا چینی شده
ایرانی: 1393/10/1512:09:36،
1024
109
واقعا دیدن وضعیت صنعت کشور و مخصوصا خودرو سازی که نشاندهنده وابستگی کشور به بیگانگان چینی و استثمار توسط حکومت کمونیستی چین است جگر مان را ميسوزاند و اشک از چشمانمان سرازیر میکند.
omid: 1393/10/1512:09:49،
605
119
من كه اين خودروهای چینی رو نميخرم مگان داشتم فروختم جيلي خريدم با اينكه جيلي بهترين ماشين چينه ولي واقعا اين چيني ها بدرد نمیخورن .
۱: 1393/10/1512:13:34،
557
208
نظر سنجی
ایران خودرو+++++
سایپا-----

هرچند میدونم نظر همه روی هیچکدومه ولی کلا کدوم بهتره؟؟
ياكوزا: 1393/10/1512:20:00،
444
88
چقدر منت ميزارن به مناسبت ،، بابا جمع كنيد اين كيسه هاتونو پيش فروش خدايش خيلي زحمت ميكشيد پول مردم ميگيريد خدا ميدونه كي ماشين بدين يا ندين
حسین: 1393/10/1512:26:10،
315
72
این خوب میدونم که این سایپا تیر 95 هم تحویل نمی ده فقط میخوان پول مردم را بگیرن

بعدشم آخه این چینی مال این قیمتهاست
jalil: 1393/10/1512:42:12،
295
90
بعد که ماشین تحویلت میدن میبینی اندازه تیبا و موتورش 1330 با قدرت 73 اسب بخار
بی وطن: 1393/10/1513:34:25،
190
78
درود
دوست عزیز ایرانی جماعت برای سود بیشتر آشغال میاره از چین به دولتمرداش چه ربطی داره خودشون سوار این ماشینها نمیشن تو خیابونای خودشون فقط ماشین برند میبینی تاکسیهاشون هیونداست
محمد: 1393/10/1513:41:38،
104
202
دنده ایش به43 می ارزه
بیشتر دیگه نه
كمبوجيه: 1393/10/1514:00:25،
181
94
H330 هواپيماست؟
احمد: 1393/10/1514:29:02،
141
79
اون به کیلو وات برادر که به اسی بخار میشه 103 اسب
امیرعلی: 1393/10/1515:21:28،
141
59
مطمئن باشید قدرت واقعیش کمتر از این عدده. دقیقا مثل ام وی ام 530 که قدرت اعلامیش دروغی بیش نیست
سعيد: 1393/10/1515:29:04،
139
82
علامت پارس خودرو را از جلوش ورداريد و علامت تويوتا را بچسبانيد حالشو ببريد
چوچان: 1393/10/1515:29:07،
128
71
یک روز فکر می کردین بی ام و با برند سایپا ببینیم؟!!!
سیامک: 1393/10/1516:45:20،
137
77
اسب بخارشم چینیه آخه! !
رضا : 1393/10/1517:00:58،
137
88
تیبا ثبت نام کرده بودم انصراف دادم رانا گرفتم
وحید: 1393/10/1517:23:31،
122
75
حجم موتور1500CCوقدرت103hrوزن1250kgمصرف6.8ولی بابنزین ایران9.8لیتر.بخوروببر بشرط چاقو
مهرداد: 1393/10/1520:07:37،
81
84
حامد جا ن قدرت این چینی آشغال 77kw ذکر شده نه 77hp پس قدرت اسب بخارش رابر است با 77×1.34=103hpاسب بخار
علی: 1393/10/1609:59:29،
105
64
یوآن رو چند حساب کردی آقا مهدی که قیمت ماشین شد 3و نیم؟
با نرخ 500 تومن یوآن قیمتش میشه 35 میلیون.
علی: 1393/10/1610:03:40،
152
68
مدیرعامل سایپا تو مصاحبه گفته بود من سرباز وطنم!!!
آقا ما سرباز وطن نمیخوایم، یه مدیرعامل درست حسابی میخوایم.
امیر: 1393/10/2921:04:10،
66
67
از کسانی هستید که عقلت مثل چشمت
حسین: 1394/2/1710:10:36،
43
52
نظر دوستان درمورد دنا چیه ممنون
امیر : 1394/11/218:15:10،
37
26
کشورهای همسایه به 73 و 85 ملیون توسان و سانتافه و کمری و رافور سوار میشن اونوقت ،،،،اصلا به نظرم خلایق رو هر چی لایق

امیر : 1394/11/218:21:17،
31
28
من با دیدن نظر دوستان احساس میکنم در انگلیس و آلمان و ایتالیا و ژاپن زندگی میکنم و اصلا همین کشورهای همسایه که با حدود 73 و 85 ملیون میتونن توسان و سانتافه و کمری و مالیبو و اسپورتیج و رافور و غیره بخرن ،پارس خودرو خودشو ثابت کرده و با نگاهی به گذشته میشه فهمید و فکر نمیکنم از پژو پارس و 405 و سمند و غیره اشغالتر باشه ،پنج سال هم که گارانتی داره
علی: 1394/11/2410:54:52،
47
19
پس کو نه غربی نه شرقی همه چی رو فراموش کردن که چه وعده های دروغ به مردم دادن
ارسلان: 1395/2/2919:40:35،
45
34
سلام به طرفدارهاى برليانس
من اين ماشينو تقربيا ٢ ماه دارم
ماشينه فوق العاده نرم وراحتى هست
ظاهرى زيبا و دل نشين
من از سوارى و ظاهرش خيلى رازى هستم
تجربياتم را براى شما ميكم
موتورش توى كفى خيلى خوب راه ميره
اما تو سربالاى فوق العاده ماشينه ضعيفيه
تو سر بالاي سري هى از ٤ به ٣ مياييد دور موتور بالا ميايد و فشار موتور را متوجه ميشويد من رازى نبودم جون من برشيا داشتم قبلا
شما وقتى ميخاى دنده عوض كنيد دندهاش تق تق صدا ميده اكر موتور ماشين را در نظر نكيريد ماشينه خوبيه
ولى موتور تو جاده عزيت ميكنه
٣٣٠ اتو مات دارم
من اكر ميدونستم موتور ماشين انقدر ضعيفه سمتش نميرفتم
اخه من خودم از پرو پاقرصاى اين ماشين بودم
اگر حجم موتور ١٨٠٠ بود ماشين فوق العاده ى بود
فقط براى تو شهر عاليه
اگر قصد مسافرت هاى بيرون شهرى داريد يكم ازاردهنده ميباشد
اصفهان و فيروز كوه رفتم
ح.م: 1395/3/2511:05:21،
35
32
خدمت تمامی دوستان عزیز سلام.بنده امروز95/3/24خودرو برلیانس اتومات330 خودم رو تحویل گرفتم که متاسفانه مثل همیشه تو همون نمایندگی حالم گرفته شد و اون اینکه عوض 6بلندگو4 بلندگو نصب شده صندلی راننده برقی نیست و دستی معمولیه 2عدد از کفی دستگیره درعقب برداشته شده یا اصلا قرارداده نشده. شیشه بالابر راننده خراب بود و مشکلات دیگه که در روزهای آینده بعرض میرسونم. بهرحال میخوام بگم 54 میلیون برای این ماشین که ظاهری زیبا ولی باطنی معمولی داره بنظر بنده زیادیه.
واقعا: 1395/6/813:07:48،
32
27
برادر عزیز
میلاد پیامبر (ص)
پول ملت مسلمان رو میدید به ملت کمونیستی

حتی برای مال دنیا دین وایمان مردم رو هم به بازی میگیرن

خجالت بکشید مردم که مجبورند اشغالهای شما رو بخرند نمیتونید یه خودرو درست کنید که پول و سرمایه و نیروی انسانی خودمون منفعت ببرند
نه کشورررررررررررر چین
مهدی جوش: 1395/10/2819:04:51،
8
6
دوستان پول خرید خودرو را از خودتون بعنوان پیش پرداخت میگیرن و با پول خودتون میخرند و میارند و اون مبلغ اقساط اجرت خرید بابت این معامله است که به شرکت پرداخت میشه!
با پول خودمون میخرند دیگه حق العمل کاری 1 یا 2 میلیون نه بی انصافها 20 میلیون اجرت خرید از ما میگیرند!
امیر: 1395/12/1016:15:38،
4
3
سلام دوستان برلیانس اشغاله اصلاا دنده دستی این ماشین اپشن نداره موتور بسیارتنبل وخنگ و ضعیفی داره بازار دست دوم خراب قیمت زیاد کیفیت متوسط صدای موتور تو سرعت بالا رو اعصابه لوازم وقعاتشم هم کم هست مزخرفه(فقط قیافه)
امیر: 1393/10/1512:00:10،
225
72
اعیاد مذهبی بهانه خوبی است تا آشغال های کارخانجات به مردم انداخته شود.
واقعا کدام آدم ... این به اصطلاح خودرو را ثبت نام می کند
خودرویی که هیچ نام و نشان معتبری برای آن وجود ندارد
ss: 1393/10/1513:14:14،
159
64
آقا همینی که هست میخوای بخواه نمیخوای نخواه، دوتا پوستر هم که براتون گذاشته این همه اطلاعات هم که داده، حالا حجم موتور و قدرت و امکانات دیگه هم که مهم نیست که لازم باشه بدونید مهم اینه که اولین کاری که کردن اینه که مارک جلوش رو سریع عوض کردن آرم پارس خودرو گذاشتن، ضمنا ملت ما همیشه در صحنه هستن، راستی یه شعاری میدادیم نه شرق نه غربی الان چین وروسی کدوم برن؟!!! وسط هستن نه شرق نه غرب
شاه: 1393/10/1518:24:00،
80
129
ماشین باکلاسی دیده میشه حالا باید دید چطور از کار در مییاد قیمتشم بد نیست
نوید: 1393/10/1512:02:34،
102
62
کجایی هین ماشین؟ چین؟
اسمارت فون: 1393/10/1512:03:33،
196
164
با ٤٣ تومن آدم ميره يه ال ٩٠ يا ٢٠٦ تيپ ٥ يا پارس lx يا پارس تندر ميگيره
اين چيه آخه
مشکی: 1393/10/1512:34:54،
139
76
شما همون بهتر چینی سوار شید....که بعد میخواین بفروشین منت کنین بیاین اینو بخرین.

ام وی ام 530 رو رفیقم صفر خرید بعد 3 هزار کارکرد تمام نمایشگاه ها رو منت کردیم بخرن اخرش 7 میلیون کمتر خریدن یعنی 37 میلون.درحالی که خودش 3 ماه پیش 44 تومن خریده بود.

تازه همون 37 تومنم مسقیم دادن به مصرف کننده؟؟؟!!!
مشکی: 1393/10/1512:38:42،
95
148
من نمیدونم اینایی که منفی میدن اصلا یه ذره درباره ماشین چیزی میدونن؟؟؟؟
مطمئنم هیچی نمیدونن...هیچی.
خور راست میگه اسمارت فون
پاسخ به مشكي: 1393/10/1514:43:55،
119
67
منم يه دردي اينه دوست تو داشتم ايكس ٣٣ خريدم مدل ٩١ به قيمت٤٧ تومن يك ماه سوار شدم ديدم كاش يه پيكان ميخريدم به اين شرافت داشت بردم نمايشگاه بفروشم ٥٠ تا نمايشگاه بردم بيشتر از نصفشون چيني نميخريدن خلاصه با هزار مكافات دادم ٤٣ تومن اونم نصف پولم چك دادن.
کامران: 1393/10/1512:06:39،
285
74
الان هیچ کجای دنیاچیزی به نام پیش فروش ندارند. اول خودرو را تحویل میدهند بعد اقساط بلند مدت بدون بهره دریافت میکنند.

بازم خدا پدر چین را بیامرزه چون اگر نبود پارس خودرو فقط میتونه رنو pk بسازه.
بلوبرد: 1393/10/1512:12:05،
159
76
خودروهای چینی یکی از اصلی ترین ویژگی هایشان ارزانی است که البته در ایران سایپا ان را کلا منتفی کرده. حالا دیگه این خودرو برایش چه باقی مانده من نمیدونم. مرسی سایپا

نیما: 1393/10/1516:07:53،
124
70
اگه توجه کرده باشید ژاپن و کره جنوبی و حتی مالزی پیشرفتهای زیادی در خصوص فن اوری و تولید خودرو های با کیفیت داشته اند ولی چرا چین نتوانسته در حد انها رشد کنه ؟ جواب این سوال در اینکه چینی ها اصولا عاشق کپی برداری ( یعنی دست بردن در دسترنج و سرمایه دیگران) هستند حتی در مورد گوشیهای هوشمند نیز این مسله صدق میکنه اگر به قیافه هر یک از محصولات چین نگاه کنید علی الخصوص خودرو شما رو به یاد یه محصول از برندهای اروپایی یا ژاپنی میاندازد .
ایرچین: 1393/10/1512:20:34،
199
67
دوستان اینجا ایرانه همین فردا ملت هجوم می برن برای خریدنش
نظرتون اگه این ملت همچین کاری نمی کردند اینا جنس بنجول از نوع چینی مینداختن به ما
اونا مقصر نیستند ما مقصر 100/ 100 هستیم
اونا جنس رو می یارن ببینن خریدار نداره مجبورند عوضش کنند وقتی میارن و ما هجوم مغولی می بریم سمتشون بابت خرید خوب اونا هم سوء استفاده می کنند
اینقدر به خودروسازا بدو بیراه نگین مشکل خود ماهاییم
سینا: 1393/10/1513:04:29،
124
75
همچین چیزهایی نیست کسی برای این کاردستی ها سر و دست نمیشنکه این ماشین هرچی باشه تهش چینیه دیگه والا بخدا مردم از اسم چینی هم بدشون میاد از طراحی مزخرفشون از خدمات پس از فروششون از کیفیت بیخودشون ....... مشکل ما نیستیم برادر مشکل اون مدیران نالایق سایپا هستند که رفاه و امنیت مردم رو بخاطر منافع شخصی به خطر می اندازند.
امید: 1393/10/1616:51:52،
113
64
سوالی که مطرح میشه اینه که آیا انتخاب دیگه ای وجود داره تو این قیمتها؟
با این قیمت فقط میشه پژو پارس و امثال اون رو خرید که مردم از این ماشینهای قدیمی که فاقد هرگونه آپشن هستند ، خسته شدن. به همین دلیل میان سراغ این ماشینهای چینی که چند تا آپشن بیشتر داره. وگرنه همه میدونن چه آشغالهایی هستن این ماشینا ولی انتخاب دیگه ای ندارند متاسفانه.
اما در کل با حرف شما موافقم
حسن: 1394/6/220:14:37،
60
29
موافقم دقیقا همینه
هر کی موافقه لایک کنه
کاظم: 1394/9/115:50:14،
32
24
سلام من چند ساله 206 داشتم. حالا که فروختم با 40 تومان چی میتونم بخرم.تا کی 206. 405. پرشیا....تنوع دیگر نیست.
sasan: 1393/10/1512:21:00،
113
168
slx tu5++++++++++++
samand lx-------------------
masoud: 1393/11/322:57:26،
73
69
خداییش 405 اس ال ایکس خیلی بهتره
آخه سمندم شد ماشین !
405 اس ال ایکس شتابش بیشتره و سواری نرم تری داره
مهدی : 1393/10/1512:33:50،
122
170
ماکسیما 83 +
مگان 89 -
هیچکدام: 1393/10/1512:35:57،
107
84
هیچکدام !!!!!!
نامدار: 1393/10/1512:37:30،
94
87
میدونید قدرتش ۷۷ اسب بخاره؟
علی: 1393/10/1514:00:14،
103
65
دوست عزیز این ماشین های چینی واقعا یه آشغال محض هستن ولی این قدرت موتور 77 بر حسب کیلو وات هست که معادل 103 اسب بخاره
در هر صورت باز هم آشغال
رضا: 1393/10/1514:17:54،
72
70
مهندس اون 77 كيلوات هستش به اسب بخار اگه بتوني تبديل كني كه شك دارم ؛ ميشه :100.57665666
چرا اذهان عمومی رو خراب میکنی: 1393/10/1514:36:41،
73
62
بابا این 77 کیلو واته ، ضریب تبدیلش تقریبا 1.34 هستش میشه حدودا 103 104 اسب بخار . یکم تحقیق کن بعد بگو
msi123: 1395/6/823:36:52،
41
21
کیلو وات که میگی چینه عزیزم چینی ضرب کن فکر نکنم 70 تا 80 بیشتر بشه اخه چینیا یکم بلف زیاد میزنند چینی ضرب کن .چشات تنگ کن عدد درهم ورهم میشه = هرچی حال میکنی بنویس مردم گوش دراز میپرند میخرند
علی: 1393/10/1512:50:11،
82
55
تحویل تیر 94، تازه اگر خوش قولی کندو اگر ...، تعداد هم محدود است.
سلطان: 1393/10/1512:53:27،
82
70
هيچ ارزوني بي علت نيست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!قيافه اش كه مثل فلكسه........................
محمدمعین : 1393/10/1513:15:02،
86
71
اگر تولید داخل و یا حتی مونتاژ ایران است لطفا خط تولید را نمایش دهید!
مسعود: 1393/10/1513:22:33،
83
72
عکس اولی با فتوشاپ رتوش شده
حسین: 1393/10/1513:22:52،
83
75
اخرش h300 یا h330 ما که نفهمیدیم همون بهتر.
با این قیمت زانتیا سوار بشی یا بیشتر بزاری روش ماکسیما سوار بشی ارزشش بهتر از اینه تازه معلوم نیست کی تحویل بدن عید ماشین داری نداری به استرسشم نمی ارزه .
رامين: 1393/10/1513:31:26،
94
89
قيافش و قيمتش از j5 كرمان خودرو خيلي بهتره
مسعود: 1393/10/1513:46:21،
77
76
سلام دوستان میشه لطف کنید نظرتونو در باره 111 بگید. میخوام یدونه نقدیشو به قیمت کارخونه و تحویل سی روزه بگیرم.
معین: 1393/10/1513:47:54،
74
108
سلام بچه ها. یه ریوی مشکی مدل نود با سی هزار کارکرد واقعی و در حد صفر رو بنگاهی سی و سه و نیم میگه که میشه سی و سه خریدش. نظرتون چیه؟
امید: 1393/10/1616:43:38،
86
64
دوست عزیز ، ریو ماشین بدی نیست ولی جهت اطلاعت قیمت فقط یک کاپوتش بالای یک میلیون تومن پولشه!
منفی هایی که دوستان دادن معنیش اینه که نخری بهتره.
با اون قیمت بهترین گزینه ال 90 هست.
شمال: 1393/10/1513:58:12،
89
62
اینا اصلا تست تصادف و ایمنی دارند ؟
من که خارجی برند معتبر دست دوی سالم و تمیز رو به خرید صفر این چینی پینی ها ترجیح میدم .
mj: 1393/10/1514:00:57،
74
67
چرا از پشتش عکس نزاشتن ؟؟؟
ehsan: 1393/10/1514:01:16،
80
63
سلام
مثلا شورای رقابت گفته خودرو هایی که قیمت گذاری نشده پیش فروش نکنید
متشکرم سایپا
هم آشنا: 1393/10/1514:07:01،
75
69
ضمن تشکر از نخریدن شما، ظاهرش به مثل :پیرزنی که بشدت غرق آرایشه میمونه چون حجم موتورشو نمیگن این حرف و تایید میکنه نظر شما این طور نیست ؟؟
پدرام: 1393/10/1514:13:35،
85
50
حجم موتور این ۱۵۰۰سی سی ِ که بیشتر تو کلاس ماشینای سدان سایز کوچیک و تیپهای اقتصادیش مثل اکسنت یا ریو استفاده میشه ولی شاید رقیب دنا هم بتونه باشه اگه ایران خودرو به ۴۲تا راضی بشه!! شاید این چینی یه اهرمی فشاری واسه ایران خودرو بشه تا اینقدر روی قیمتای تخیلیش پافشاری نکنه، هرچند این دوتا خودروساز چیزی به نام رقابت و اینا حالیشون نیست وقتی هر دو تا از یه جا نون میخورن!
اهل فن: 1393/10/1514:13:58،
95
69
چقدر طراحی هاشون خوب شده تو مدت کم پیشرفتشون بی همتاس چینی ها
نخرید: 1393/10/1514:24:12،
113
66
آشغال نخرید... این ماشینا بیشتر از 6000 دلار نیستن... این قیمتا نیست واقعا... جون هر کی دوست دارید و قسم به هر چی می پرستید نخرید ... که این آشغال فروشا با این قیمتا ماشین آشغال به ما نندازن...
اگه نخرید همه چیز درست می شه
امیر: 1393/10/1514:45:55،
94
90
ولی تجربه به ما گفته که پارس خودرو ماشین بی کیفیت نمیزنه
a: 1393/10/1515:00:24،
102
62
این ماشین در وب سایت فروش ماشین چینی با توجه به امکانات 4 قیمت دارد از حدود 10600 دلار شروع می شود و 12200 دلار با بیشترین امکانات و دنده اتوماتیک یعنی سایپا اگر این ماشین را فقط وارد کند حداقل 10 میلیون تومان برای هر ماشین سود می برد.
سایپا خیلی باهالی
مناسبت: 1393/10/1515:57:11،
93
66
فروش خودروی چینی به مناسبت میلاد رسول اکرم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آراز: 1393/10/1516:07:30،
138
62
35 سال سوار خودروهاي بي كيفيت شديم بخاطر پيشرفت صنعت خودروي كشورمان.تعرفه واردات خودرو به كشور هر سال افزايش پيدا كرد. بما گفتند مثل مهاتما گاندي فكر كنيد كه تا زمانيكه كشورش پارچه توليد نكرد گاندي از جنس گوني لباس پوشيد گفتيم چشم. اما خودشون مثل گاندي فكر نكردند گفتند مصلحت اينه كه ما سوار بنز و بي ام و بشيم گفتيم چشم. و ... گفتيم چشم. آيا حق اين مردم واقعا وفادار به پيشرفت كشور بعداز 35 سال اين بود كه الان از خودروهاي داخلي قطع اميد كرده و خودروي چيني با اين قيمت بخريم؟ واقعا مسئولين محترم دست مريزاد
وحید@@@@@@@: 1393/10/1516:09:22،
106
61
این ماشین هنوز وجود خارجی نداره.فعلا پول جمع میکنن بدن دست چینیا تا واسمون اسباب بازی درست کنن.

دلم واسه ایران خودرو سایپا کباب میشه هی خودشونو به آبو آتش میزن تا مردمو سرکیسه کنن اما نمیشه.

تو این یکسال چندین مدل ماشین چینی آوردن چندتا فروختن الباقی رو دستشون بادکنک شده.
ایرانی: 1393/11/2812:53:56،
50
44
آی آفرین به تو بهترین مطلب رو تو نوشتی هزار تا لایک و مثبت
گل گفتی
باید حرفتو با طلا نوشت و بر سر در برج آزادی و میلاد گذاشت و ...
رضا: 1393/10/1516:46:24،
86
61
اگر محصول جديد سايپاست پس اسم سايپا را به چين خودرو تغيير دهيد !!!!
فرزاد: 1393/10/1517:06:52،
77
88
بابا شماها هم خودتون با اين پژو ال نود كشتين يعنى چه من ميخرم چون خيلى از ماشين هاى داخلى شيكتر و با امكانات تَر است شما هم بريد با ال نود حال كنيد
ااا: 1393/10/1517:14:25،
83
76
تو را بخدا نخرید گول ماشین چینی را با چهره سای÷ا افتضاحه
علی: 1393/10/1517:31:19،
74
76
بهترین ماشینه ببینید و سوار بشید بعد قضاوت کنید فقط ضعفش در کمک های عقب که یه کم سفته ولی در بقیه موارد از 206 ایرانی بهتره
يونس : 1393/10/1517:55:35،
85
68
دوستان عزيز مگه ماشين هاي تو رنج 50 تومان از اين كيفيتشون بالاتر هستش كه اسم سايپارو خراب ميكنين .اگه پولتون زيادتر از 50 تمونه ميتونين ماشين هاي بهتر از اين مثلا كيا سراتو كه محصول سايپاست سوار بشين يا محصولات پارس خودرو ، از قديم گفتن هر چقدر پول بدي همون قدر آش ميخوري . اما اينم قبول دارم كلا" تو ايران قيمت ماشين فضايي هستش
mohsen: 1393/10/1518:14:08،
83
64
آقا هرکی هرچی با هرتوانی هرچی دوست داره بخره به کسی مربوط نیست
کوراندو: 1393/10/1519:26:07،
67
74
این دیگه چیه !!
70 بگذارید روش یک کوراندو بخرید حالشو ببرید.
دلسوز: 1393/10/1519:38:44،
67
65
اسم جدید سایپا ساچینا موتورز کارخانه تولید خودروهای چینی بصورت CKD و CBU بدون اینکه روسای کارخانه متوجه باشند دو دستی صنعت بیمار کشوررازنده زنده دارند زنده به گور می کنند . MADE IN CHAINA
ARYA: 1393/10/1522:19:20،
76
62
زمانی چین جزیی ازکشورهای کمونیستی بشمارمیومد ولی الان نه ازشریکهای تجاری جمهوری اسلامی ایران شده!!!جلل الخالق...
رسا: 1393/10/1523:02:55،
95
68


هرچی بخرم بهتر اشغال های ایران خودرو یک پرشیا lx صفر خریدم چهار ماهه دارمش از زندگی سیرم کرد نزدیک بود جونم از دست بدم باهش تو یک تصادف مسخره با هفتاد سرعت خوردم به یک پژو دیگه خیر سرش دو ایربگه هیچ کدوم باز نشد در عرض نصف روز تو نمایشگاه چیه کنار خیابون ازت میخرن حالا هی بگین چینی اخ تف جمع کننین خودتون رو یکم مسند حرف بزنیین چین داره میشه قدرت اول دنیا بس کننین دیگه
حمید: 1393/10/1600:20:33،
67
69
lمن دیدمش قد پراید یکم بزرگتره
محمد امین: 1393/10/1604:19:38،
81
62
یه سری به سایتای خرید و فروش ماشین های کارکرده خارجی بزنید جالبه.با پولی که ملت ما صف میکشن واسه خرید پراید ببینید چه ماشینایی میشه خرید اونم حتی در این شرایط که پولمون بی ارزشه
من که موندم بخندم به حال مردم ایران یا گریه کنم بر این درک اقتصادی
آرش: 1393/10/1607:37:55،
65
66
لطفا تصاویر تمام زوایای این ماشیون رو نشون بدید . مخصوصا زاویه پشت ماشین
امین: 1393/10/1609:04:54،
71
65
یوان 550 تومنه نه 55 تومن که میشه 40 میلیون
p: 1393/10/1609:28:25،
78
74
اگه دوست ندارین خوب نخرین بجاش پراید - پژو 405-پژوآردی و روا -سمند در انواع مختلف -وانت باردو -و .. .را با آخرین فنآوری روز رو بخرین.
مهدی: 1393/10/1610:10:02،
78
67
سلام دوستان
تمام کامنت هاتون رو خوندم
من خودم خیلی ماشین باز هستم ببینید اگر واسه پولتون زحمت کشیده اید ماشینی که میخواین بخرین رو کمی ورانداز کنید ببینید پدر و مادرش کیه از چه نسلی هست
اگر قصد 1 یا 2 سال سواری رو دارید این ماشین ها که هیچی هر ماشین صفر دیگه ای هم بخرید خوبه و اذیت نمیشین
ولی اگر بیش از 2سال میخواین نگهش دارین اصلا سراغ چین جماعت نرید چون جنس چینی عمرش از اول براش تعریف شده.
البته در مورد صحبت یکی از دوستان که میگفت چین قدرت اول دنیا داره میشه درسته ولی نه در مورد صنعت خودرو چین در مورد قطعات و لوازم سفارشی داره اول میشه که اونم بستگی به نوع سفارش و مقدار پولی که بهش میدین بستگی داره.
این ماشین ها
مثل:
چرری
لیفان 520
لوبو
ون دلیکا
فولکس گل.که تازه ساخت ایران با قطعات برزیل هست دیگه قطعه و مکانیک ندارن
این خودرو ها چندساله داخل ایران هست ولی دیگه نه خدمات دارن نه مکانیک
رسا: 1393/10/1611:00:00،
90
82
عزیزم نمی دونم شما چند سالتونه و بر اساس چه اطلاعاتی حرف میزنید فقط باید بدونید این داستان پنجاه سال قبل با ژاپن شروع شد سی سال قبل کره ای ها شروع کردن والان نوبت اوج گیری شدید چینی هاست خودروهای شرکت هایی مثل چانگان یا همین برلیانس به شدت حساب شده تر از خودروهایی چینی هست که در بازار فعلی ایران میبینید تازه مدیران خودرویی ما به این نتیجه رسیدن که چینی ها خیلی بالاتر ما در محاسبات خودرویی هستند وبه شدت دنبال همکاری والگو برداری از اونها هستن مصاحبه اخیر مدیر عامل سایپا رو بخونید متوجه میشید الان خودروساز هایی مثل بنز وب ام و توی چین تولید دارن همین کارخانه برلیانس ب ام و تولید میکنه در ضمن شرکت پارس خودرو تا حالا خودرو بی کیفیت بیرون نداده قیمت 53 میلیون برای نوع اتوماتیک این ماشین با ابشن هایی که روش هست ارزنده است تابستان سال اینده قیمت رودر بازار ازاد ملاحظه کنید و تعجب خواهید کرد
مهدی: 1393/10/1610:14:56،
90
69
ولی دوستان
اگر قصد خرید خودروی داخلی زیر 40 میلیون رو دارید
منم 206v8 sd که خودمم به تازگی خریدم رو بهتون پیشنهاد میکنم
هر چی باشه از این چینی های بی اصل و نصب بهتره و موقع فروش رو هوا بردنش نه با منت و دروغ.
این H330 هم مثل لیفان و جی5 و ام وی ام 530 و......
خیلی های دیگه هست
1 سال خوبه لی به محض خراب شدن باید زانوی غم بغل بگیری که چه جوری درستش کنی .
پس کمی تحقیق و فکر قبل دادن پول به کارخانه جات داخلی رو فراموش نکنید.
مصطفی: 1393/10/1612:13:28،
71
67
لطفا در مورد این خودرو ومقایسه آن با خودروهای این رنج قیمت مقایسه کنید
علیرضا: 1393/10/1614:00:28،
87
65
ایران خودرو از انگلیس شروع کرده بعد اومده کره بعد چین شایدم بعدا
پاکستانو افغانستان و . . . دستتون درد نکنه که اینقدر خوبید.
رامین: 1393/10/1614:28:09،
88
56
خود کفایی یعنی مونتاز ماشین چینی
علیرضا: 1393/10/1614:52:03،
77
66
مگه کسی دیونه شده از اینا بخره دقیقا باید سه سال وقت تلف کنی تا بتونی یه مشتری براش پیدا کنی بخردش
کمال: 1393/10/1616:35:55،
67
63
با سلام
در مقایسه با خودروهای چینی خوش قیمت تر و طراحی زیبا می باشد. اما کیفیت مشخص نیست.
در گذشته مدیران قدیم سایپا خودرو جدید را در تمام نمایندگی ها به نمایش در می آوردند مشتری خودرو را رویت می کرد تست می شد بعد از چند ماه شرایط اعلام میشد حالا .....
ایمان: 1393/10/1618:31:49،
72
65
قیمت 68500 یوان ضربدر 4379 ریال میشه288138200
یعنی قیمتش میشه به پول خودمون میشه بیست و هشت میلیون تومن
امیر بالغ: 1393/10/1620:56:49،
75
64
شما که به فکر فروش هستید به اسایش مردم هم هستید مثل کارخانه کرمان خودرو تو نوبه قطعات چند ماه یاسال باید صبر کنیم (ماشین در پارکینک پارک شود ) یا یه ادرسی از چین به مردم معرفی کنید تا مردم معطل نشند مرسی
مجید سوزوکی: 1393/10/1622:21:16،
70
66
سلام دوستان آ خه با 43میلیون چی بهت میدن؟؟؟؟؟
من پارس ثبت نام کردم به نظر شما کدوم بهتره ؟پارس یا h330؟
لطفا راهنمایی بفرمایید.
کاظم: 1394/9/115:57:01،
31
28
مجید خان من از فکر پارس اومدم بیرون و امروز رفتم برای خرید H330.
تا کی 206.207....
























ممد: 1394/10/1812:24:31،
28
23
H330 بهتره شک نکن موتورش و بدنه طراحی بی ام و هستش و موتورش زنجیر تایم میباشد مثل این ال ۹۰ بی ۹۰ وپژو تسمه تایم نیست نیازی به تعویض ندارد و امکان پارگی وکج شدن سوپاپ وجود ندارد فکر میکنین ماشینهای فرانسوی ماشینن آشغال هستن
یه خانوم خوب: 1395/3/814:18:17،
36
34
معلومه که بین این دوتا h330 بهتره
یه خانوم خوب: 1395/3/814:36:06،
34
37
اوناییکه تو این شرکتها کار میکنن خواهشا نظر ندن خب معلومه که بخاطر جیب خودتون خوب تعریف میکنید





اگه نظر میدید خواهشا منصفانه نظر بدید
مجید سوزوکی: 1393/10/1622:24:30،
69
66
منتظر نظر شما دوستان هستم
lمحمد: 1393/10/1813:19:05،
75
75
شک نکن h330 ده برابر بهتر از پارسه
ایراندوست: 1393/10/1700:00:49،
72
67
اگه آحاد جامعه آگاهی شما کاربران عزیز را داشته باشند آنوقت علی می مونه وحوضش وملت بیچاره برای دادن سود 1200درصدی هجوم نمی برند من اگه /اری سوار بشم از این خودروهای آشغال چینی نم خرم
saman: 1393/10/1710:38:46،
72
62
پول رو به هزار زحمت و گرفتاری بدست می آرین و با تمام احساسات ایرانی دو دستی تقدیم ماشین های گریم شده و نقاشی شده چینی از برند های اروپایی تحویل آقایون می دهند!!!!
کامی: 1393/10/1714:58:57،
56
66
نمیخوام بی خود دفاع کنم اما ایران تحریم شده فقط از آلمان و چین ماشین میاد از کره و ژاپن هم به زور اینا که مال این حرفا نیستن خودرو آلمانی و ژاپنی و کره ای مونتاژ کنن فقط بلدن ماشینای 20 سال پیش فرانسه رو مونتاژ کنن که فرانسه ام تحریم کرد حالا فقط مونده چین درضمن چون آلمان و کره و ژاپن جدید ترین ماشیناش داره وارد میشه اگه هم بتونن قدیمی هاشو مونتاژ کنن نمیشه و مردم پول میدن نومیخرن مثل مورانو که مدتی مدل جدیدش وارد میشد قدیمیش مونتاژ میشد و هیچکس هیچ کودومو نمیخرید حالا فقط قدیمیشو مونتاژ میکنن
قناد باشی: 1393/10/1716:21:04،
64
58
لطفا دقت کنید تحویل این خودرو دست خداست اگه تو آشناهاتون کسی پارسال ماشین چینی های سایپا رو ثبت نام کردن بپرسید حداقل 8 ماه تاخیر در تحویل دارن چه برسه به این، که هنوز هیچی ازش در دسترس نیست
محمد: 1393/10/1717:28:06،
70
72
دنا به این شرف داره حداقل از روی سمند کپی شده .سایپا تو نمایشگاه آورده بودش توی عکس یک ماشین 4.5متری دیده میشه ولی اندازه ریو است .در ضمن دست و پای کمی برای نشستن توی این ماشین است .پشت این ماشین هم که کلا نگو و نپرس
ابوالفضل: 1393/10/1721:39:37،
74
71
من لیفانx60 داشتم 58 خریدم فروختمش64 تومان
بعد پزو پارس خریدم.الانم میخواستم فلوئنس بخرم بعد دیدم تظاهرت کردند در شرکت نگین خودرو.
الانم موندمm4 بخرم.یا s5 کرمان موتور که شکل توسان میمونه
پیکان: 1393/10/1800:35:31،
67
66
اخه 1000 مدل ماشین بی ریشه چینی چه فایده داره مهمون 2 روز
lme: 1393/10/1800:48:03،
58
65
عکسی که برای تبلیغ پوستر کردن ..زمین تا اسمون فرق داره.

این رنگی که با ادیت برای جلب توجه درست کردن عمرا بزنه ایران

از ما گفتن گول نخورید تا یه چیز جدید و فقط برای سود خودشون و خالی کردن جیب مردم میارن صف بکشید برای خرید که 4 روز دیکه چند برابر قیمت بفروشن
شهرام: 1393/10/1801:11:37،
70
67
سلام ،من امروز برلیانس 320 اتوماتیکش رو از نزدیک دیدم ، انصافا قیافه وتیپ قشنگی داره ، داخلش هم خوب کار شده بود ، از جلو شبیه به بی ام و بود ، پشتش هم خوش تیپ بود ، ولی از نظر فنی و قیمت اطلاعاتی نگرفتم
رامتين: 1393/10/1812:27:01،
70
61
خودروهايي كه سالهاست توليد ميشه در خدمات پس از فروش و تامين قطعات مشكل دارن نظرتون درباره اين خودرو چيه؟
علی: 1393/10/1812:42:21،
86
74
خودروی برلیانس خودروی با کیفیت و عالی هست
توی سالم تولید ماکسیما که باگیفیت ترین خودروی تولید کشور هست تولید میشه
بیخودی اطلاعات ندارین حرف نزنید
معرکست .. خودم سوارش شدم
چینی درجه یک یکه
اصلا تصورتون رو از ام وی ام و جیلی بیارین بیرون
واقعا معرکست
بیاد بیرون اتوماتش بالای 70 تومنه
شک نکنید خودروی خوبیه
حسین: 1393/10/1813:04:33،
74
64
آقا منم یکی میخوام بخرم
خدایی الکی اطلاعات ندارید از هوا حرف نزنید
ماشین خوبیه. الان خیلی از خودروسازان مطرح هم سفارش میدن چین واسشون میزنه
اینم همونه. مبارک باشه. حیف ثبت نامش تموم شد. به نظرتون بیاد بیرون 80 میشه خریدش؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس: 1393/10/1813:31:15،
85
65
واو
سان روف
اتومات
فول امکانات
و......
عالیه عاااااااااااااااااااااااااااااااااالی
منم با نظر علی موافقم
هر گردی گردو نیست ولی این یه چیز دیگست.
امید: 1393/10/1820:12:50،
64
74
این خودرو بااین مشخصات بیشتر از سی میلیون نمی ارزه پولتونو دور نریزید
رامین: 1394/5/1516:01:27،
34
24
آخه همین مشخصات و حتی پژو پارس هم نداره 37 میلیونه و میخرینش و دور انداختن پول نیست. ولی این ماشین با این امکانات و ظاهر زیبا 30 میلیون تومن.پس پژو پارس و ایران خودرو بده 50 میلیون دیگه.
مجید: 1393/10/1820:13:41،
82
66
به نظر من که ماشین خیلی خوبیه . دوستان به سایتش سر بزنید بعد نظر بدید . به ما چه مربوطه خودرو کجا ساخته میشه . الان خورو سازهای اروپایی برای کم کردن هزینه ساخت در چین تولید می کنند ولی با نظارت دقیق. بابا خسته شدیم از طراحی پژوهای 20 سال پیش . تازه در هیچ کشوری به مارک پژو اهمیت نمیدن و پژو جزو رده پایینترین اتومبیل ها هستن.(تازه این فرانسویهای بی خاصیت یادتونه چه بلایی سر ما درآوردن تو قضیه تحریمها, خوبه تازه هیچ کشوری داخل آدم حسابشون نمی کنه )
من خودم پژو پارس 93 دارم بد نیست ولی مصرفش بالاست و خسته شدم از قیافش و با این پول مگه چه ماشین دیگه ای میشه خرید ; همین آشغال های داخلی رو. تازه بیشتر از این هم عاقلانه نیست هزینه کنی برای ماشین تو تهران. ماشین منو در دو روز مختلف دو تا موتوری بهش زدن تازه بعد از اعتراض فحش هم بهم دادن,نامردا.
من که خیال دارم بخرمش حتمأ.
امير حسيني: 1393/10/1822:27:29،
73
69
سلام درستان من امروز ثبت نام كردم به نظر من ٥٠ميليون واسه يه ماشين اتومات مبلغ كميه ال٩٠اتومات ٥٤ميليونه حداقل قيافه داره اميد با خدا اگه خوب در بياد ميره رو ٨٠ميليون اگه خوب در نياد ارزونتر نميشه.مگر اينكه مثل پرايد مطمئن باشه(سايپا مطمئن)
امین: 1393/10/1913:12:54،
68
75
خیلی خندیدم :))
هشتاد میلیوووون :)))
باش تا بیاد دلال عزیز
علی رضا: 1393/10/2001:48:01،
62
64
جناب امیر تندر باید هم 54 باشه 5 ساله دارم سوارش میشم 150000 کیلومتر هم باهاش راه رفتم تا جا داشته هم بهش گاز دادم به غیر از روغن و فیلتر تا حالا هیچ خرجی نداشته ولی دوستانی رو که ماشین چینی خریدن رو دیدم چه بلایی سرشون اومده به هر حال مبارکتون باشه.
ولی اگر دنبال چینی هستی و پولت میرسه بهترین گزینه MG هست.
احد: 1393/10/1823:25:57،
84
65
سلام دوستان عزیز من خودم امروز رفتم یکی نوشتم واقعا هم خیلی خوشحالم
مجید: 1393/10/1914:21:01،
72
54
مبارک باشه.
ناشناس: 1393/10/1915:00:43،
75
59
واقعا ماشین معرکه ای هست
بذارین بیاد خودتون مببینید
مجید سوزوکی: 1393/10/1915:20:38،
69
58
خودش به قشنگی عکسش هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احد: 1393/10/1916:40:19،
59
60
خیلی ممنون محید آقا
ایرانی: 1393/10/1918:54:21،
132
61
تا چند روز دیگه خواهید دید پیش فروش این ماشینم به خاطر استقبال مردم همیشه در صحنه از دسترس خارج میشه !!!

الان توی سال 2015 میلادی ما هنوزم باید چنین ماشین های بی اصالت و بی کیفیتی سوار بشیم به بهانه تحریم و حمایت از خودرو سازی ملی !!!
اخه من موندم این ماشین که از چین میاد ایران مونتاژ میکنه کجاش تولید ملی حساب میشه ؟ کجای این کمک به اقتصاد کشوره؟
این همه تعرفه گمرک میگذارند برای واردات ماشین خارجی برای حمایت از خودرو سازی ملی . اونوقت خود خودرو سازان ماشین وارد میکنند و با همان تعرفه به ملت میفروشند . جای تعجب داره ما فقط دم از مسلمانی میزنیم . وقتی خودمان به خودمان رحم نمیکنیم نباید از دیگران هم انتظاری داشته باشیم !!!!
محمد رضا: 1394/1/2613:32:29،
35
27
این ماشین چطور ماشینی است



کیومرث: 1393/10/1919:33:15،
65
62
افرادی که ماشین چینی میخرن و خوشحال نشون میدن کارشون مثل تازه دامادیه که میخواد بگه انتخابم بهترین بوده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
حسین: 1393/11/2810:28:22،
52
41
بعضی از دوستان میگن برلیانس بی اصالته
لابد ایران خودرو اصالت داره؟
شایدم منظورتون سایپا باشه؟
شرکت BMW وقتی به این خودروساز اجازه تولید برند خودشو در چین میده خودش خیلی چیزارو ثابت می کنه و قطعاً انتقال تکنولوژی داشته.
می گید قیمتش باید حدود 30000000 باشه.
یه سوال دارم.مگه ماشینای دیگه ای که تو ایران هستن قیمتشون با قیمت جهانی یکیه؟
میگید چینی بده
قبول
ایرانی خوبه؟
توی بازار دوقطبیه خودروی ایران، پراید حلبی 20 ملیونی خوبه؟
بقیه ماشینا هم وضع بهتری ندارن.
باز این لااقل آپشنای روز دنیارو داره.فیافه خوبی هم داره.نمای داخلیش هم قشنگه.روی پلتفرم پیشرفته پارس خودرو تولید میشه.
لطفاً با دلیل انتقاد کنید.نه با عقاید شخصی
مجید سوزوکی: 1393/10/1922:31:06،
69
67
به نظر،شما اقای کیومرث با این پول کم میخو بی ام وی یا بنز یا لکزوزی و....بخریم سوارشیم بااین پول فقط میشه پارس ال نود یا 206 خرید که فکر کنم با توجه به کیفیت بد الان خودروهای ایرانی بصرفه ست ماشینهای چینی خرید.صمن اینکه هرچه قدر پول بدی همون قدر آش میخوری.
مجید سوزوکی: 1393/10/1922:33:08،
69
69
پس خیلی تو سره ماشینهای چینی نزن برادر
مجید سوزوکی: 1393/10/1922:37:04،
68
75
بعدشم اون داماد هم مطمئن باش که میدونه که دختر یه اقای دکتر رو بگیره بهتره تا یه بابای کارمند ساده ولی وقتی بهش نمدن چاره ای نداره.حکایت ماشین های چینی هم همینه.
پرهامک: 1393/10/1922:45:06،
58
58
به نظر ماشین بدی نی، امکاناتش هم که فوله ...
من یاد دوو سی لو خدا بیامرز انداخت، ولی قیمت اتوماتش 5 ت تنده!
بگذریم، آقا اگه از ماشینی خوشت آمد و پولت هم میرسه، بخرش. کاری به حرف مردم و چین و ماچینش نداشته باش!
رضا: 1393/10/2010:34:36،
69
63
با اين همه كارشناس و اين همه نظر چرا اينقدر عقب افتاده ايم ؟ !!!!!!!
محمد: 1393/10/2012:32:56،
71
62
با 47 تومن یه شورلت اسپارک اتومات خریدم از ارس دارم حالشو میبرم
امیر : 1393/12/2121:39:39،
36
31
کجا خریدی تا ما هم بخریم اون بهت انداختن
برده: 1393/10/2018:28:21،
73
66
راستش با وجود این که تو اشغال بودن اجناس چینی که وارد ایران میشه شکی نیست ولی این خودروهاشون صد شرف داره به این گاری های ایران خودرو حداقل چندتا اپشن داره این اشغالهای ایران خودرو که هنوز همون دیزاین عهد بوغ رو دارن و هیچ اپشنی هم ندارن تازه رو پژو پارس چراغ اخطار باز بودن درها رو هم حذف کردن
sam: 1393/10/2023:05:43،
74
63
با سلام

متاسفانه اکثر دیدگاهها درباره این خودرو مغرضانه و با عرض معذرت چرند و یاوه است! کدامیک از شما درباره این خودرو اطلاعات درستی دارید که این چنین حرف می زنید؟ شرکت برلیانس همکار کنونی ب ام و است و خودروهای ب ام و سری 3 و 5 و نیز کراس اوور x1 در آن مونتاژ می شوند.از لحاظ کیفی جز سازندگان بسیار خوب چین محسوب می گردد.می توانید تا ابد به جنس های چینی فحش بدهید و آنها را آشغال بنمایید ولی سعی کنید که کمی هم در زندگی تان منصف باشید و صداقت داشته باشید. چین سالانه بیش از 2000 میلیارد دلار صادرات به دنیا دارد و بزرگترین صادرکننده کالا در دنیا در سال 2013 بود.
امیر: 1393/10/2118:27:26،
66
68
شما واقعا نمیفهمی یا خودت رو میزنی به نفهمی بحث اصلی اینه که چرا با این قیمت، ماشینی که همه جای دنیا با 10 15 میلیون میتونی سوار بشی چرا با این قیمت میندازن به ملت!!!
چرا تعرفه های گمرک رو چند برابر کردند مگر واسه حمایت از خودروی داخلی!! نبوده ؟ پس چرا خودروسازان داخلی دارند خودشون ماشین وارد میکنند و تعرفه هم میکشند روش!!!
واقعا فهمت از یک بچه دو ساله هم کمتره که این تفاوت ها رو نمیفهمی
چین دوهزارمیلیارد دلار صادرات داره چه ربطی داره به اینکه این ماشینهای نهایت درجه 3 رو خودروساز داخلی بیاره چند برابر قیمت بندازه به ملت ایران!!
سام: 1393/10/2200:50:12،
67
65
پاسخ به امیر:

من فکر می کنم هم نمی فهمی و هم خودت رو زدی به نفهمی.از کجا این رقم 10 - 15 میلیون تومان را واسه این ماشین ها گیر آوردی. تازه گمرک چه ربطی به من داره؟ تمام صحبت من به آدمهایی که جنس چینی را آشغال می دانند این است که پس چرا این کشور بزرگترین صادرکننده دنیاست؟آیا اکثریت مردم دنیا اینقدر ابلهند که از یک فروشنده متقلب سالانه بیش از 2000 میلیارد دلار خرید کنند و هر سال هم این رقم بیشتر هم بشود؟
کیان: 1393/10/2023:44:08،
66
67
خدا وکیلی خودرویی که قیمت تمام شده ی آن به ده ملیون نمیرسه رو چرا باید به مردم غالب کنن به پنجاه و خورده ای ملیون تومان .....
والا بخدا نوبره دیگه ..........
حسین: 1393/10/2100:35:55،
74
62
احسن آقای SAM
دوستان بعضیاشون تو خیالات و خواب نظر میدن
باور کنید شرکت برلیانس جز 5 شرکت برتر چینه
شک دارین؟؟؟؟؟ تو اینترنت سرچ کنید
اگه بازم شک دارین به BMW شک دارین پس....
چون BMW شریک تجاری برلیانسه و هیچ وقت نمیاد خودشو خراب کنه
اگه بازم شک دارین کلا ماشین شناس نیستین و دو تا ماشین چینی ام وی ام و درجه سه و چهار چین رو سوار شدیت دلتون لرزیده
ولی این درجه یک چینه آقا
نه من سود میبرم نه چیزی عایدم میشه
ولی از اینکه میبینم یه سری اومدن افکار و تجربیات تلخ خودشونو بر دیگران تحمیل میکنن تعجب میکنم.
مشتری: 1393/10/2110:44:20،
60
59
هنوز سایپا تکلیف سراتو و پلاک هایش را مشخص نکرده و مردم
حمزه: 1393/10/2113:56:15،
66
58
واقعا متاسفم وقتی می بینم تعمیرگاهای مجاز و غیر مجاز اینقدر کاسبیشون گرفته و به دو کارخانه انحصاری دعا میکنند
esi: 1393/10/2114:01:59،
65
69
تعویض با ی پیکان مدل 79
میثم: 1393/10/2114:06:44،
59
63
جاتون خالی زمینی رفتم کربلا از مرز که گذشتیم چند کیلومتر که رفتیم داخل خاک عراق به نمایندگی سایپا وسط بیابانها عراق رسیدم پرایدهای زرد رنگ مرجوعی مردم عراق که داره می پوسه جاتون خالی بود برای خنده


عبداله: 1393/10/2114:16:31،
57
59
اسی خان یه پیچ پیکان ارزش داره به کل کارخانه سایپا
ماشین باز: 1393/10/2120:52:50،
72
62
واقعا بریلیانس ماشین خوبیه
من که از همه نظر عاشقش شدم. هندلینگ خوبی داره و فیس لیفت عالی
در حد یه خودروی باکلاس رده C شبیه هست
قطعاتشم درجه یک چین به سفارش پارس خودرو و در کنار یک از نمایندگان بی ام و و برلیانس چین ثبت سفارش شده.
موئد باشین
در ضمن هر کس ننوشت اشتباه کرده
این خودرو با این کلاس بیاد تو بازار به قول دوستان تو بالا اگه اغراق نکنیم بالای 75 قیمتش میشه.
حيرت: 1394/2/2617:13:47،
29
29
واقعا در حيرتم ماشين باز جان ماشين كه هنو نيمده را شما رنگ ..رتش را از كجا ديدي؟؟!!!
برو دست بردار داداش خدا روزيت را جاي ديگه حواله كنه. در هر صورت با همه دوستان در مورد تحريم شركتهاي خودرو ساز چه سايپا چه .... موافقم. همون گاري اي كه داريم مي تونيم چارماهه ديگه باهاش سر كنيم.
بچه مایه دار: 1393/10/2120:54:34،
66
65
اگه 80 تومنم بشه بازم میخرمش
چیه حسودیتون میشه؟؟؟ بعد مدتها یه خودرو با کیفیت و با کلاس اومد.
sam: 1393/10/2201:17:25،
65
58
پاسخ به امیر
اگر من فهمم از یک بچه 2 ساله کمتره،جنابعالی هم فهمت از بچه یک روزه هم کمتره. دلیل نمیشه که چون توی فضای مجازی هستیم هر نسبت چرندی به هم بدیم. من برای تک تک حرفهایم دلیل و مدرک دارم. تو برای حرفات چه دلیل و مدرک داری که اینطور سخن سرایی می کنی؟
مهدی: 1393/10/2322:32:27،
60
53
دوستان یکی دیگه سودشو میبره دعواشو شما میکنین؟!!
امیر: 1393/10/2307:59:07،
69
57
ببین آقای سند و مدرک، وقتی دولت خودش اعلام میکنه که دلار رو از این پایین تر هم میتونه بیاره و نمیاره یعنی قیمت دلار 3600 تومانی الان کاذب هست، یعنی ما در واقع باید بتونیم با همون 10-15 نهایت 20 میلیون این آشغال ها رو سوار بشیم
ضمنا همین الانشم با این پول میشه توی دبی یا عراق یا افغانستان، ماشین های با کیفیت ژاپنی مثل تویوتا و هوندا رو دو سه مدل پایین تر رو خرید اونوقت اگر ایران هم تعرفه وارداتش کمتر بشه کدوم دیوانه ای میاد ماشین ژاپنی رو ول کنه اینها رو بخره
شما که انقدر داری بالا پایین می پری و خودتو به درو دیوار میزنی لابد میخای یه نمایندگی از این اشغال های چینی-ایرانی بگیری بندازی به ملت ، وگرنه از این ماشین های درجه 3 و 4 انقدر ارزش دفاع کردن ندارند
مندو: 1393/10/2309:38:14،
69
61
ای بابا با هزار زحمت پول جمع میکنیم که بدیم به این دلالای ایرانی چینی والا من کهخریدار نیستم بخدااااااااااااااااااااااااااااااااا
شیرین: 1393/10/2513:47:26،
59
54
شکر خدا باین همه تبلیغ منفی سایت بسته شده پس معلوم ملت خیلی استقبال کردند اگر تونستیدمن یه حواله می خوام خرداد باشه نوک مدادی یا مشکی اتوماتیک
علی: 1393/10/2517:44:22،
66
65
این ماشین کاملا چینی هس.توی کاتالوگش چیزی از سرعت نوشته نشده.حداکثر سرعتش 170 بیشتر نیست توی مایه های پراید.یه چیز دیگه اگه ماشینهای ایران خودرو خراب بشه لنگ نمیشی ولی اگه روزی از بخت بدت خراب شد میخای چه کار کنی به خصوص ما ایرانی ها که خدای سرعتیم.
ماشین باز: 1393/10/2601:17:49،
66
53
شیرین خانم
سایت مجددا باز شده بود -- شما اصلا از هیچی اطلاع ندارین
آقای علی
اصلا خودرو که بیرون نیومده
کاتالوگش تو کارخونه موجوده.. هنوز فرق پراید و برلیانس رو نمیدونی؟؟؟؟
اصلا ماشین داری؟ لابد سهامدار ایران فرغونی؟؟؟؟؟
این خودرو درجه یک چینه به کوری چشم حسود. میاد و پوز همه رو میزنه
در ضمن اگه اطلاعاتتون رو یک کم قوی کنید و اینقدر دلالی نکنید میدونید این خودرو در سالن ماکسیمای پارس خوردو که باکیفیت ترین خودروی تولید داخل طبق نمرات منفی در کلیه تستها طی چندین سال در ایران بوده تولید میشه. قطعاتشم به صورت ckd وارد شده.
من متاسفم واسه بعضی از دوستان که واقعا از رو غرض و اشتباه نظر میدن
نه کارخونه ایران خودرو رو میشناسم نه سایپا
ماشن خوب باشه میگم خوبه.. بدم باشه میگم بده
لطفا نظر دروغ و خلاف واقع ننویسید. برلیانس پنجمین خودرو ساز برتر چینه که خودروهای سفارش اروپا رو هم تولید میکنه.
mn: 1393/10/2617:48:54،
57
54
سلام به همه دوستان ،،،،، اقاي ماشين باز اونقدر راجع به ماشين مطمن نباشيد ، اين خودرو بايد بيا د و تست بشه و مزايا و معايبش معلوم بشه ،،،، شما چه طور ميتوني راجع به اين خودرو اينقدر با اطمينان صحبت كني كه انگار چند سال سواري ،،،بعدشم از كجا متوجه شدي ماشين خوبه فقط عكسشو ديدي و بر حسب شنيده ها صبر كنيد بياد بعد
امير: 1394/4/2911:30:04،
27
26
دوست عزيز اين خودرو توسط كارشناسان سازمان استاندارد و همين طور رانندگان حرفه اي و مهندسين از نظر رانندگي و هندلينگ و پاسخ دهي به خواسته هاي راننده ( ترمز گيري - شتاب مثبت - شتاب منفي - نيروي ياه و ...) تست شده هر چند كه ما هم در هنگام تست به اشكالات جزئي برخورد كرديم ولي مطمئن باشيد كه از خودرو هاي هم اندازه و هم كلاس خودش بالاتره - از لحاظ فني اگر سوالي داشته باشيد مي توانم پاسخ بدهم ولي از لحاظ قيمت در حوزه بنده نيست و بايد از معاونت بازاريابي و فروش سوال بفرماييد - موفق باشيد
علی: 1393/10/2618:33:57،
55
60
شیرین خانم ماشینهای چینی کپی برداری هس.اگه توی سایت h330بری میبینی که این خودرو کلا از چین وارد میشه و فقط پارس خودرو زحمتی که کشیده ارم جلو را عوض کرده و بس.در ضمن ماشینی با این وزن یا بهتر بگیم جرم احتیاج به قدرتی بیشتر از 103 اسب بخار نیاز داره.مطمین باشید این ماشین با این موتور ضعیفی که داره توی سربالایی ها از تیبا هم کم خواهد اورد تا برسه به پزوی ایران فرقون به قول شیرین خانم.الان قدرت ef7 114 اسب بخار هس که این ماشین چینی را فتیله پیچ خواهد کرد.پارسellx داره 110 اسب بخار که وزنش هم 1165 کیلو هس.حالا انشااله h330 میخری وداخلش میمونی که چه لگنی سوار شدی.صاحب اول و اخرش خودت میشی.اگه خراب هم که شد کل بازار تهران را بگردی برای قطعه.شیرین خانم یادت باشه یه 2 جفت کفش اضافه هم با خودت بردار.خر سوار شو ماشین چینی سوار نشو.نه اینکه لیفان جیلی ..تونست جایی برای خودش پیدا کنه تا برسه به h330
زمان: 1393/10/2620:34:35،
63
63
آقا من کارمند سایپا هستم
خواهشا توهین نکنید. اصلا هم کم نمیاره سمند رو سوسک میکنه. البته شما سوار نشدی نظر ندی بهتره.
شاعر: 1393/10/2620:36:13،
60
49
به قول شاعر
این کجا ووووو آن کجا

من عکساشو دیدم خوشگله. در واقع شاعرانه تر و جون پسند تره نسبت به کل ماشینای چینی که تا الان اومدن. امکاناتشم که عالیه. دست مریزاد به این ارابه
محمد: 1393/10/2620:51:56،
62
56
در کارنامه پارس خودرو، خودروهای بزرگی مانند نیسان ماکسیما و یا نیسان مورانو قرار دارد.در مدل اتوماتیک به غیر از امکاناتی نظیر کیسه هوای سرنشینان جلو، ترمزهای ABS و EBD، به سیستم تهویه مطبوع خودکار، سانروف، سنسور پارک عقب، بسته شدن پنجره ها به کمک ریموت، تنظیم صندلی راننده در ۸ جهت، ۶ بلندگو برای سیستم صوتی، مه شکن جلو و سیستم ورود کلید و دکمه استارت نیز مجهز شده است.با عرضه این خودرو باید گفت که به خودروهای گیربکس خودکار خوب بازار اضافه می شود و اگرچه به پیشرانه ای مناسبی مجهز شده ولی خط و نشانی برای جک J5 اتوماتیک است.
نیما: 1393/10/2620:29:26،
65
56
علی جان صاحب اول و آخر ام وی ام خودتی بله
نمیدونم چرا داغ خودروهای کاملا چینی ایران خودرو رو به سینه میزنی
بله من برلیانس h330 سوار شدم. بنا به دلایلی رفته بودم چین سوار شدم
در ضمن هر کس شک داره میتونه بره لجستیک سایپا این خودرو رو از نزدیک ببینه
جوان پسند و شیکه و دارای قطعات درجه یکه
متاسفانه علی آقا وابسته کجا هستن نمیدونم. ولی خط تولیدش راه افتاده دوست خوبم.شما خیلی از زمان عقبی علی جان.
در ضمن ماشین خوب سوار شدن که تولید ملی هم باشه باید عصبانیت دلال ها رو هم در بر داشته باشه
خدا رو شکر که از این خودرو چیزی عاید شما نمیشه. شما هم برو همون ef7 رو سوار شو. نمیگم ماشین بدیه ها ولی برلیانس دو تا کلاس بالاتر از اونه. اگه از رده بندی کلاس خودروها هم اطلاع نداری مطالعه کن یا سوال کن بعد کامت بذار. شاید بعضی ها از این کامنتها بخوان خوب یا بد بودن این خودرو رو تحلیل کنن. با تشکر از ایران جیب
مهشید: 1393/10/2620:31:02،
62
60
منم با نظر نیما موافقم. تو رو خدا بحث تخصصی کنید و از مقایسه برلیانس با خودروی سمند حال به هم زن کوتاه بیاین. برلیانس عاشقتم.
داش مرام: 1393/10/2620:32:47،
66
55
آقای ماشین باز ای ول خوب اومدی
h330 کار و کاسبی یه سریا رو آجر میکنه بیاد. دمت گرم داداشی
علی خان شما هم جوش نزن . برو تو صف نوبت تو هم میشه. ها ها ها
ناصر: 1393/10/2621:00:36،
65
55
تجربه ثابت کرده پارس خودرو نمیاد اسمشو خراب کنه و خودروی بی کیفیت تولید کنه. پس با خیال راحت بخرید و سوارش بشین و لذتشو ببرین.
ناشناس: 1393/10/2621:16:08،
69
46
H330 عالیه . در خریدش شک نکنید. معرکست. خوشمان آمد. اینو بعد کلی تحقیق فهمیدم
علی: 1393/10/2621:19:53،
55
57
این گوی و این میدان.خواهیم دید که در فاصله نه چندان زیاد h330 را برای فروش توی اینترنت گذاشتی و هر روز خدا خدا میکنی یه نفر پیدا بشه با نصف قیمت h330 را بخره تا از شرش راحت شی.این ماشین به درد یه مشت سوسول میخوره تا کسانی که دوست نداشته باشن توی جاده یدک بشن.گول ظاهرش را نخورید.چینی ها بنجول فروشن.کلاغ رنگ میکنن جای طوطی میفروشن.
احسان: 1393/10/2623:31:27،
51
50
برادر من مگه اومدی میدون جنگ؟؟؟؟؟
آقا نظر منم اینه که ماشین زیباییه . ایشا.. به خوبی و خوشی سوارش بشین
فکر کنم کیفیت ماکسیما رو یدک بکشه . اون بالا یکی از دوستان گفته بودن که تو سالن ماکسیما تولید میشه. راستی EBD هم داره که خیلی به درد بخوره.
فریبرز: 1393/10/2623:35:21،
60
50
برلیانس از لحاظ کیفیت خیلی سر تر از سمند و ام وی امه. به نظر من اگه بخوام طبقه بندی کنم توی خودروهای تولیدی از نظر کیفیت و خدمات و ظاهر
ماکسیما
سوزوکی
تیانا و قسقائی
برلیانس
مگان
207
رانا
. . ....
اون آخرا هم پراید و سمند و ام وی ام
اصغر: 1393/10/2813:32:22،
45
50
پس ليفان 620 كجاست؟؟؟؟
محمد: 1393/10/2623:37:22،
59
46
در کارنامه پارس خودرو، خودروهای بزرگی مانند نیسان ماکسیما و یا نیسان مورانو قرار دارد.در مدل اتوماتیک به غیر از امکاناتی نظیر کیسه هوای سرنشینان جلو، ترمزهای ABS و EBD، به سیستم تهویه مطبوع خودکار، سانروف، سنسور پارک عقب، بسته شدن پنجره ها به کمک ریموت، تنظیم صندلی راننده در ۸ جهت، ۶ بلندگو برای سیستم صوتی، مه شکن جلو و سیستم ورود کلید و دکمه استارت نیز مجهز شده است.با عرضه این خودرو باید گفت که به خودروهای گیربکس خودکار خوب بازار اضافه می شود و اگرچه به پیشرانه ای مناسبی مجهز شده ولی خط و نشانی برای جک J5 اتوماتیک است.
احمد : 1393/10/2711:03:11،
41
46
تو ماشینهای چینی اول جی 5 اتومات بعد جیلی و بعد ..................
مارکو: 1393/10/2817:52:38،
45
36
در حال حاضر شرکت برلیانس در چین مونتاژ خودروهای BMW را در خطوط خود انجام میدهد. من دیگه چیزی نمیگم. قضاوت با خودتون
هالو: 1393/10/2908:58:04،
40
45
راستش هر کسی این ماشینای چینی را بخره به این کشور خیانت کرده!!!!!!!
حامد: 1394/5/2915:51:33،
27
19
هالو جان ، اين ماشين الان تو ايران و يك شركت ايراني مونتاژ ميشه! خيانت ميشه اينكه ذهن مردم رو واسه سود شخصي منحرف كني، همه ميدونن تو اين بازار خودرو بيشترين ضرر رو دلال هاي نا محترم كردن!
رضا: 1393/10/2921:54:32،
40
30
شرکت برلیانس مورد تائید شرکت بی ام و قرار گرفته که خودروهای اونا رو تولید میکنه. بازم شما بگین بده. من تا اونجا که اطلاع دارم بی ام و رو سازنده هاش حساسه. واسه همین فکر کنم برلیانس سنت شکنی کنه تو خودروهای چینی و شاهد حضور خودروهای بسیار با کیفیت و زیبای چینی در بازار ایران باشیم.
در ضمن با ورود این خودرو و تولید اون در کشور دست بسیاری از سودجویان که از طریق مبادی های مختلف دست به واردات خودرو و فروش چند برابری اون میزدن کوتاه میشه. به عنوان مثال همین خودروی h330 رو اگه تو منطقه آزاد وارد میکردن شاید حدود 90 میلیون قیمت میخورد. کما اینکه الانم بیاد بیرون اینقدر قیمتش اینور اونور میشه که بعید میدونم زیر 80 تومن خرید و فروش بشه.
امیر: 1393/11/514:23:31،
33
27
میشه بگین قیمت ۹۰ میلیون تو مناطق ازادو از کجا اوردین؟
من ساکنم الان تو منطقه ازاد اروند
برات قیمت میزنم ببین

هیوندایی اکسنت فول ۵۵ میلیون
هیوندایی آی ۳۰ 65 میلیون
مزدا ۳ skyactive فول ۸۸ میلیون
توسان ۷۰ میلیون
ریو فول ۵۸ میلیون

کسی چینی اصلا نمی خره
واقعا فکر میکنی با این قیمتها کسی این اشغال رو تو منطقه ازاد ۹۰ میلیون میخره

جهت اطلاعت ۷۰ ٪ واردات رسمی خودرو دست یه خانواده است

مهدی: 1394/1/1314:21:50،
39
42
امیر خان قیمتای واقعی رو بگو
یه جور بگو آدم شک نکنه برادر من
مهدی: 1393/10/3022:04:53،
40
30
ظاهرش که خیلی خوبه با ال 90 ده سال پیش قابل مقایسه نیست.البته اگه موتورش بد نباشه ولی مطمنا از ال 90 بهتره ماشینا چینی یورو 5 هستن ال 90 یورو 2 هم نیست قیافه هم نداره.
کاش یه کشور که مثل ایران که تحریمه اتاقی مانند بی ام و x6 رو کپی کنه با موتور ال90 مردم راحت 50 تومن میخرن.
الان همه به ظاهر نگاه میکنن.این دخترا رو نمیبینی باچهار تا لباس ارزون قیمت چقدر قشنگ میشن باطنشونو نگاه کنی مفت نمیرزن
هانا: 1393/11/414:49:10،
33
22
ایران خودرو و سایپا تبدیل به نمایندگی فروش خودروهای چینی در ایران شدن این یعنی بزرگترین ضربه به صنعت خودروسازی ایران
عبداله نعمتی: 1393/11/1021:04:14،
21
27
باسلام معلم هستم وورزشکارسرمربی تیم لیگ برتری کاراته کشوردرصورتی که دوست داشته باشیدتیم بنام سایپابزنم وقهرمان لیگ هم بشیم مهمترازان هم اگرممکن است بااداره اموزش وپرورش تعامل کنیدوپیش پرداختهایتان راکم کنیدوبااقساط سه یاچهارساله ماشینهای خوبتان راکه همان سراتووغیره میباشدرابه معلمان بهیدومستقیم ارحقوق معلمان کم کنیدمشکلی هم پیش نمیادبدون ضامن هم میتوانیداینکاررابکنیدتامعلمان هم بتونندماشین خوب سوارشوند
علی: 1393/11/1914:24:32،
38
26
دوستان با توجه به اینکه فروش خودروهای چینی دست دوم در بازار سخت خواهد بود و افت قیمت قابل توجهی دارند، خرید آن ها منطقی و عقلانی نیست.
مجید: 1393/11/1919:22:30،
25
20
بچه ها،یکی براش میصرفه و تبلیغ میکنه و یکی براش نمیصرفه خودرو وارد شه و فحش میده، ولی اینقدر خودتون رو اذیت نکنین توروخدا... اینجا همه چی هندونه در بستست و شانسی خوبو بد درمیاد...پس بهتره فقط اینجا تجارب خودمون رو سهیم شیم تا به همدیگه کمک بیشتری کنیم. مثلا کسی لیفان۶۲۰ ۱۸۰۰داره؟ و میتونه بگه چند وقته داره و چطور بوده؟
فقط به انتخابهای هم احترام بذاریم.مثلا من فکرمیکنم چینی ها دارن مثل ژاپن و کره رشد میکنه و میخام چینی بخرم.پس هرکس چینی میخره بهم بگه بین چینی ها کدوم؟
اگر لیفان یا ام.وی.ام دارین بگین لطفا.بدون اینکه فحش بدیم.هرکس هم قبول نداره خب چیز دیگه بخره.همه جای دنیا تو هر کشوری سلیقه های مختلف داریم و یکی المانی میخره یکی چینی و یکی آمریکایی و چینی و ژاپنی... فقط تو ایران اینقد فحش میدیم به سلایق هم. من پول گرونتر هارو ندارم.
حالا خیلی ممنون میشم در مورد تجاربتون با ماشیناتون بهم
احسان: 1393/11/1921:16:04،
27
26
ثبت نام مجدد از امروز ( 19 بهمن 93) برای تحویل شهریور H330 شروع شد. دوستانی که علاقه مند بودند می توانند ثبت نام کنند.
مجید: 1393/11/1922:54:38،
32
25
کسی جواب منو نمیده؟! :(
یوسف: 1393/11/2010:35:14،
27
27
حجم موتورش که از تیبا هم پایین تره @@@@@@@@@@@@
h330 : حجم موتور:1498 سی سی
تیبا : حجم موتور 1503 سی سی

وزن خودرو هم با این حجمش که فقط 250 کیلو سنگینتره @@@@@@@
h330 : وزن:1250کیلوگرم مدل دنده ای-1270 کیلوگرم مدل اتوماتیک
تیبا : وزن 1000کیلو گرم

به نظر دوستان ماشینی با این قدرت کم که از تیبا هم کمتره و وزن غیر معمولش با این حجم و ابعاد که فقط 250 کیلو از تیبا سنگینتره آیا قدرت و ایمنی (نوع جنس بدنه) این خودرو جای سوال دارد یا ندارد ؟ لطفا دوستان راهنمایی کنند (با تشکر)
سعيد: 1394/4/1812:55:12،
35
36
آره حجم موتورش 5 cc از تيبا كم تره وزنشم ٢٥٠ كيلو بيشتره ولي قدرت موتورش ٢٣ اسب بخار از تيبا بيشتره
حمید: 1393/11/2021:09:09،
31
23
الان ک این ماشینو دیدم ب خدا گفتم خدا تا این ماشینای شرکتای......ک تو ایران هستن دیگه نیاز ب داعش نیست.کسی نیست بگه مگه اینایی ک تو منطقه ازادن زندگی میکنن خونشون از خون ما رنگین تره
علی، مسعود: 1393/11/2417:01:30،
30
23
خواهشا یکی کمک کنه پارس سال ،تحول93/11/9 دارم لطفا یکی بگه پارس سال بهتره یاh330چینی،ممنون
سعید : 1393/11/2720:39:19،
29
29
من ماشین زیبای جک جی 5 اتوماتیک را ترجیح میدم با امکانات و زیبایی دو چندان
شهباز : 1393/11/2800:10:09،
23
26
از بس ماشين چيني وارد كردن خسته شديم،ديروز رفتم دسته بيل بخرم فروشنده گفت ايرانيشو بدم يا چينيشو،لعنت به اون كسايي كه به خاطر پول وطنشونو ميفروشن ،مگه اينا آريايي نيستن،احتمالا اينا رگو ريشه از مغول تووجودشونه كه باچيني ها دست برادري دادن
شهباز تربت حيدريه: 1393/11/2818:17:23،
24
26
شما رو به خدا اينقدر از اين محصولات چيني استقبال نكنيد ،تاجراي ما كه قصه پول مملكتمونو نميخورن لااقل شايد چيني ها خجالت بكشند ديگه جنس بنجل و خودروي چيني داخل كشور ما مونتاژ نكنن،ياحق،بابا خودروي اروپايي چشه كه وارد نميكنين،نون گندم براي بچه يتيم مگه حيفه
سعيد: 1394/4/1812:48:15،
30
28
حق باشماست آدم چرا بره اينو بخره خوب ٢ تا پرايد وطني ميگيره
حسین: 1393/11/2810:32:32،
38
16
بعضی از دوستان میگن برلیانس بی اصالته
لابد ایران خودرو اصالت داره؟
شایدم منظورتون سایپا باشه؟
شرکت BMW وقتی به این خودروساز اجازه تولید برند خودشو در چین میده خودش خیلی چیزارو ثابت می کنه و قطعاً انتقال تکنولوژی داشته.
می گید قیمتش باید حدود 30000000 باشه.
یه سوال دارم.مگه ماشینای دیگه ای که تو ایران هستن قیمتشون با قیمت جهانی یکیه؟
میگید چینی بده
قبول
ایرانی خوبه؟
توی بازار دوقطبیه خودروی ایران، پراید حلبی 20 ملیونی خوبه؟
بقیه ماشینا هم وضع بهتری ندارن.
باز این لااقل آپشنای روز دنیارو داره.فیافه خوبی هم داره.نمای داخلیش هم قشنگه.روی پلتفرم پیشرفته پارس خودرو تولید میشه.
لطفاً با دلیل انتقاد کنید.نه با عقاید شخصی
حسین: 1393/12/423:28:00،
30
17
بجای اینکه 405 -sd - سمند 90 درصد چینی و 10 درصد ایرانی بخرم می رم یه ماشین اصلی چینی با آپشنهای عالیشون لذت میبرم...
آینده خودروهای ایران در دستان برادران چینی هست عزیزان...بیخود ناراحت نشید
محمدرضا: 1393/12/116:33:46،
20
22
سلام به نظر من مگه آدم مغز خورده شما میگید این ماشین اگه بیاد بالای 75 ولی من باشم میرم خودروی انگلیسی MG میگیرم نه خودروی چینی دوستان عزيز
سعيد: 1394/4/1812:41:07،
29
25
Mg هم الان در چين توليد ميشه و از اينكه بهتر از اين خودرو هست هم شكي نيست ولي بد نيست قيمت ها رو هم مقايسه كنيم
برليانس h330: 54000000
Mg 6: 120000000
رسول: 1393/12/715:06:30،
23
21
از کسی دفاع نمیکنم اما سایپا و ایرن خودرو شدن مافیای ماشین ایران و 20ساله که ایران با پیکان وپراید و پژو که همشون اصلا نه ایمن هستن نه راحت و برای 3 دهه قبل هستن قبضه کردن من خودم ماشین چینی دارم جک عالیه هم از نظر راحتی هم ایمنی.حتی جند وقت پیش تصادف شدیدی کردم اما ماشین استحکامش باور نکردنیه هر چی باشه از ماشینهای ایرانی از همه نظر بهترن.
مرتضي: 1393/12/809:02:48،
23
21
ايشالله به لطف خدا هم سايبا و ايران خودرو هر دو شركت ايراني كه خودروهاي اشغال توليد مي كنند به زودي و شكست و از صفحه روزگار محو بشن
ابن دو شركت فقط به فكر منافع شخصي خودشون هستن
اين خودروهاي اشغال واقعا در شان ايرانيهاي عزيزمان نيس بخدا نيس
دست به دست هم بديم خودري هاي ايراني رو نخريم
با پول دادن مهر تاييد ميزنيم بر توليد اين خودروهاي اشغالها
احسان: 1393/12/1207:45:50،
24
16
با سلام.اینکه خودروهای چینی ضعف دارند شکی نیست.روزی امریکایی سوار میشدیم بعد فرانسوي ها و ژاپنی ها اومدند از اونا ایراد گرفتیم ماشیناشونو الان ببینید.بعد کره ای اومدند هرچند تو دنیا هنوز عقب هستند ولی واسه ما که عالیند.الانم چینی ها.ما همش ایراد می گیریم و اونا از نقدهای ما استفاده و پیشرفت می کنند و عاقبت صنعت خودرومون شده این.یه روزی چین هم دست نیافتنی خواهد بود.شاید بهتر بود دیدمون رو عوض می کردیم و اتفاقا ازشون تمجدید می کردیم و حداقل راه اونارو می رفتیم تا عقب نیوفتیم.ضمنا در مورد مسايل فني هم بهتره زود قضاوت نكنيم تكنولوژي گيربكس ها فرق كرده و ترك شون ( پيچشي ) قوي تر شده الان سوناتا هم 1600 هست .
ایمان: 1393/12/1311:32:20،
26
18
با سلام دوستان
بنظرم پارس خودرو از همه لحاظ وجه تمایز داره به سایر شرکتهای خودروسازی ایرانی.شرکتی که ماکسیما تولید میکرده میشه به محصولاتش اطمینان کرد.البته اگر خواب دیگه ای نداشته باشن
حمید: 1393/12/1502:47:05،
19
19
متأسفم برای خودم وما مردم ایرانی که چقدر ساده دلیم. چرا اینقدر رو کیفیت و قیمت بحث می کنید وقتی میدانید سایپا و پارس خودرو فوق العاده بد عهد و بد قول هستند. مگه قرار نبود پارس تندر های ثبت نامی را تا آخر سال بدهند..پارس تندر تحویل مهر ماه نوشتم، هیشکی جوابم را درست نمیده برای تحویل. این ماشین هم اکه اصن بی ام دبلیو، اگه سر وقت تحویل دادند به شما پیش من جایزه دارید. سرم را هم میتراشم.
امیر : 1393/12/2121:34:23،
18
22
سلام بابا من میگم چرا این جوری میکنید شرکت سایپا یه دونه از این خودرو ها رو به قیمت 20 میلیون به من بده اگه خوب بود قول میدم توی رسانه های ایرانی و خارجی از این خودرو تبلیغ کنم و خودم 50 تا مشتری بهش معرفی کنم ولی نظر من اینه که یه پراید چپ کرده دور رنگ از این ماشین بهتره
سعيد: 1394/4/1812:33:36،
33
27
شما برو پرايدتو سوار شو اعصاب خودتم خورد نكن آخه چرا وقتي هنوز ماشينو نديدي نظر ميدي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیر : 1393/12/2121:36:45،
19
23
راستی یادم رفت بگم که خر هم بخری از این خودرو بهتره
شهرام : 1394/1/320:32:50،
37
41
حالا ثبت نامش کی هست شرایطی میدن ماهی ۱۰۰هزارتومنی
omid: 1394/1/1423:57:41،
44
16
این همه نظر چرت میدین ک چی
شما ها ک این همه میگین چینی بده
همون پرایدو باید بیست تومن بدید ک با ی ضربه کوچیک کل ماشیین میشه کاغذ
هر کی نظر خودشو داره
یکی دوس داره میخره به بقیه چ ربطی داره اخه
ساسان: 1394/1/1508:10:16،
38
18
واقعاً اين مملكت با اين بي نظمي و كلاه برداريهاي آنچنان كجا ميره، با اين پول تو اروپاه ميشه بهترين ماشين سوار شد، ولي اينجا به اسم مسلماني سالي چند هزار نفرو ميكشن با اين ماشينهاي آشغال، يك نفر نيست حرف بزنه، آخه مسلمون شديم، ديگه نه اينقدر بدبخت، كورش كجايي
حجت: 1394/1/2809:42:15،
41
33
لیفان ۶۲۰. +++++++
برلیانس h330 --------
کدوم بخرم لطفا راهنمایی کنید.
امیر: 1394/2/120:34:44،
33
27
بنظرمن این ماشینای چینی که مفت نمی ارزن .اما تو تولیدات داخلی هم واقعا امنیتی که سمند اونم ازنوع ال ایکس داره واقعا می ارزه به تمام تولیدات داخلی .اون از پراید که ارابه مرگه اون از 405 ها که تا می نشستی توش آتیش می گرفت اونم از 206 که مثه تخم مرغ قل می خورد.من خودم قبل عید با سمندم چپ کردم نه ماشین چیزیش شد نه خودم .
هه هه: 1394/2/201:35:53،
35
32
واقعا جالبه مگان ، h330 ( چين ) ، هه هه
ابوالقضل : 1394/2/816:53:51،
37
32
من که ثبت نام کردم بی خیال یا خوبه یابد
منوچهر: 1394/2/1814:00:04،
27
29
سلام
اینکه برلیانس خودرو خوبی هست یانه فعلا کاری نداریم ولی چون واردات وفروشش توسط شرکت هایی چون پارس خودرو وسایپا انجام می شود شفاف وصادقانه نبوده ونخواهد بود
دراولین فروش قیمت قطعی میدهند درفروشهای بعدی برای بازارگرمی به قیمت زمان تحویل اگر این خودرو توسط شرکت هائی مثل کرمان موتور یا مدیران خودرو وارد وعرضه میشد لااقل قیمت شفافی داشت وخریدار باخیال راحت انتخاب میکرد
شرکتهایی چون ایرانخودرو وسایپا هیچوقت شفافیت وصداقت لازم را دررابطه با مشتریانشان نداشتند و تنها و تنها سود شرکتشان برایشان مهم بود و هست
ارش: 1394/2/1910:52:19،
34
25
من توي يكي از اين خودرو سازياي گندم ولي ميخوام بدونم اين دوستان هي ميگن چيني چيني ايا در جريان هستن كه تمام محصولات ايرانخودرو وسايپا كاملا چيني هست و دهها ساله كه از فرانسه فقط يه اسمو داره تمام لوازمش درجه ده كيفيت چينه همهي خودروهاي ايران
آرمان: 1394/2/1918:26:40،
29
24
خب الان کسی تحویل گرفته با توجه به اینکه می خواستن اردیبهشت و خرداد تحویل بدن؟
اصغر: 1394/2/2115:49:42،
25
31
واقعا اگه ماشین به مردم تحویل می دهید وبه فکر مردم هستید برید مزدا 6بیارید و مونتاژکنید وبه قیمت جهانی بفروشید نه اشغال های چینیو
هاشم: 1394/2/2702:49:33،
15
28
The H330 is a compact
این نمونه اصلیش هم نیست
ميثم: 1394/2/2923:17:29،
30
27
اقا من ثبت نام كردم h330 تحويل خرداد كي خودرو تحويل ميشه
کوروش : 1394/3/521:57:22،
26
24
منم ثبت نام کردم پناه برخدایابدهستش یاخوب که اینم مثل لیفان هستش
مصطفی: 1394/3/1305:52:33،
28
20
متاسفم... دوستان عزیز خواهشا گول نخورید بعضیها که اینقدر تعریف و تمجید میکنن اکثرا این خودرو رو ثبت نام کردن باید کاری کنن ضرر نکنن آخه یکم فکر کنید گفتن تحویلش از مرداد شروع میشه بعد چطور بعضیها اینقدر مطمئن میگن.....!!!
رضا ماكسيما: 1394/3/1601:34:06،
31
25
تجربه چندين ساله بمن ثابت كرده هميشه از يه ماشين تازه توليد شده استقبال خوبى تو
ايران ميشه ولى بعد مدتى اين كيفيت وخدمات بعد فروش وموجود بودن لوازم يدكى و......
كه باعث ميشه در مورد يه ماشين بهترين داورى رو كرد ، ولى باز هم تجربه بما كه نه به همه ثابت كرده چينى ها براى بازار ايران جنس خوب ندارند !!! يا اگه هم دارن اقايون
نمييارن چون سودشون كم ميشه !!
سید ابراهیم: 1394/3/2523:12:25،
35
31
هیف ایرانی جماعت نیست.که سوار این آشغالها بشن ایرانی باید سوار ماشین برند بشه مثلا بنز بی ام و تویوتا دوج شورلت ......
عماد: 1394/6/1218:32:54،
16
12
ببین عزیزم اونایی ک تو میگی پول میخواد کسیم ک حدش تواین ماشینایه نازه چینیه اینارو میخره دوج شولرتو اینارو بیخیال هرکس
به اندازه دهنش لقمه ورمیداره........
عادل: 1394/4/211:29:54،
33
28
الكي پولي زبون بسته رو مي خوابونن توبانك سودش مي برند بعد يكسال معلوم نيست بدن يانه ....
من با همين قيمت خودرو اروندي سه روزه اوردم ده برابر اين ماشين كيفيت داره
سعيد: 1394/4/1812:25:53،
31
24
من اين ماشينو يه هفتس تحويل گرفتم فوق العادس اونايي كه ميگن چينيه و بدرد نميخوره تا حالا از نزديك نديدنش من ماشين قبليم پرشيا بود ميترسيدم از اون ضعيف تَر باشه ولي خيلي بهتر از اونه در كل ماشين خوبيه راحته كم مصرفه نسبت به قيمتش ميارزه و خيلي خوشگله (رخ بى ام و رو داره ) البته براى من اتوماته و شنيدم دنده ايش آپشناش خيلي پايين تره
واقع بین: 1394/4/1814:22:23،
35
25
با سپاس از همه دوستان که در این صفحه نظر دادند.من بیشتر نظرات را در رابطه با خودروهای ساخت داخل هم در این سایت هم در سایتهای مشابه مطالعه کردم.با احترام به همه دوستان متاسفانه خیلی از ما ایرانیها عادت داریم فقط انتقاد کنیم و بنالیم.هیچ وقت با فکر و بررسی و منطق حرف نمیزنیم.زمانی که ال 90 آمد همه گفتند ماشین آشغال به درد این میخوره تو صندوق عقبش سبزی بریزی بفروشی.بعد همان آدما رفتن خریدن و گفتند به به چه چه.این ماشین هنوز بیرون نیامده همه میگن اه اه آشغال چینی.خودرو 40 ،50 تومنی را نباید با بنز و پورشه مقایسه کرد.در خود آلمان هم برخی از مردمش جهت صرفه جویی در هزینه ها ماشینهای دسته دو کره و ژاپن سوار میشوند،مشکلی هم ندارند.پرایدو همه میگن آشغال باز همه بیستومن میدن میخرند براش مرغ هم قربانی میکنند.به جای انتقاد بزارید ماشین بیاد سوار شید بعد از چند هزار کیلومتر مزایا و معایبش را منطقی بگید.
ليدا: 1394/4/2018:30:45،
31
20
ال90 اروپايي هست و نسبت به ماشينهاي روز سنجيدند نه نسبت به پرايد و 405!!! فقط نسبت به اينا خوبه نه چيز ديگر، حالا چيني خا بدتر از پرايد هستند، ت جيه شما معني نداره، بخدا تمامي مديران اين پروژه هاي چيني خودروي كره اي و ژاپني سوار هستند و چيني نميخرند
واقع بین: 1394/4/2023:08:04،
31
27
با احترام به نظر شما.بله چون درآمد مدیران خودرو ساز بالاست طبیعی ماشین بالای صد میلون میخرند.بحث سر بررسی کیفی خودروهای چینی است.ال نود را هم درزمان خودش با سمند و پژو مقایسه کردن و گفتند اه اه آشغاله بعد رفتن خریدند.ماشین را باید سوار شد در شرایط مختلف.بارانی شرجی برفی تو سربالایی تو پیچ با سرعتهای مختلف بعد گفت این ماشین تو این شرایط این نتایج را داشت بعد جمع بندی کرد و گفت این ماشین خوب هست یا نه بدون در نظر گرفتن قیافه و کشور سازنده خودرو.خوورو پروتون هیچ وقت در ایران موفق نشد ولی تو بررسی کیفی جزو خودروهایی بود که هیچ رانننده ای ازش گله نداشت جز فروختنش انهم بخاطر اینکه ساخت مالزی بود.خودرو سازی هم تا رمانی که خصوصی نشه نمیشه انتظار تولیدات در حد تولیدات آلمان و ژاپن داشت.موفق باشید
علیرضا: 1394/4/2121:11:37،
33
22
درود.خودروهای ایرانی هیچ کدام ارزشی ندارن. گمرک ایران اگه این ۳۰۰ درصدشو برداره بهترین ماشینهای امریکایی رو میشه سوار شد. منطقه ازاد فورد فوکوس رو با ۴۰ ملیون میشه خرید در صورتی ک در تهران با ۴۰ ملیون ی ۲۰۶ ک ب گرد پای فورد فوکوس نمیرسه رو میخری. واقعا باید ب این مشکل رسیدگی بشه ک الحمدالله هیچکس رسیدگی نمیکنه. با تشکر
sajad: 1394/4/2121:16:15،
29
30
آقا جان نخرید نخرید نخرید والا نخرید سروته همه چینیا ده میلیون نمیشه کوچکترین قطعه پلاستیکیشم از زباله چندبار بازیافتی...
سحر: 1394/4/3000:09:49،
25
19
اینام دیدن ماشيناشون داره رو دستشون می مونه اینجوری زدن وگرنه دلشون واسه مردم نسوخته ک با کلی بدبختی ی پول جور میکنن ک برن پرايداي اشغال بخرن
امیر: 1394/5/223:46:08،
22
20
من موندم تورو به اون خدایی که قبولش دارین برای من توضیح بدین صنعت مملکتی که هنوز نمیونه یه ماشین درست و حسابی تحویل ملتش بده و وابستگی شدید به کشور های صنعتی داره و بورس خودروی آن شده ماشینهای بی کیفیت چینی که دارن جولان میدن چطور ادعای ساخت بچه ماهواره رو داره...
x: 1394/5/811:33:26،
21
18
سلام

من که دو سال پول جمع کردم پرایدم داشتم فروختم تندر پارس خریدم
حسن: 1394/5/1213:57:38،
22
17
آقا من نظر همه ی دوستان رو خوندم یه جوری صحبت می کنید انگار خودروهای برند توی مملکت ریخته و شمارو مجبور کردن بیاین H330 بخرین دیگه هر چی باشه بهتر از سمند و 405 که شمایی که می خواهید اونارو بخرید یکم دیگه بزارید روش و این خودرو رو بخرید که لااقل متفاوت باشه اینقدر قر هم نزنید .
محمدرضا: 1394/5/1304:52:21،
22
16
دوستان با ٦٠ تومن بهترين ماشينى كه ميشه خريد چيه ؟
ممنون از راهنمايىتون
حسين : 1394/5/1721:27:49،
22
16
سلام ديدين ايراني در بندو زنجيره در خريدماشين وقتي ميشه يك پرايد را 21و22تومان بهشون داد چون حكومت دست شماست ماشين چيني ميارين اونم با ظاهري زيبا بعدم قيمتهاي فضايي مي گذاريد.بنظرم ما تا خودمان را اصلاح نكنيم توافقات هسته اي همش بهانه است اول بايد هستهاي داخلي كه باعث ركود بازار و جامعه مي شوند را شناسايي كنيم و بعد توقع بهتر شدن را داشته باشيم واقعا متاسفم
EMAD: 1394/6/1218:28:03،
19
12
اقایی ک دم از خودرو ملی میزنی دمشو نزن چون بیشترین مرگ سره همین تصادف باهمین ماشیناس .پژو.سمند.و.... ازجمله ماشینایی هستن ک باسوار شدن به اینجور ماشینا برگه مرگتو تو دستت گرفتی و اقایی ک این خودروهایه به اصطلاح چینی دراینکه منتاژ دو کشور ایران عزیزمون و چین واقا کیفت راحتیی ک این ماشینا دارن ماشینایه داخلی ندارن که هیچ باماشینایه خارجیم رقابت دارن من خودم MVM530دارم هیچ ماشین ایرانیی به گرده ماشینم نمیرسه دسته همه مسولین از واردات چنین خودرو هایی دردنکنه خسته ام نباشید.........
مهدی نصر: 1394/6/2920:10:51،
18
12
با سلام
H330 تحویل مرداد داشتم الان 28 شهریوره هنوز ندادند.
فقط ثبت نام می کنند تحویلش با خداست
مجتبی سلیمی: 1394/7/802:02:25،
20
13
سلام دوستان تومایه های h330 چه ماشینی بگیرم خوبه لطفا نظر بدید
احمد: 1394/7/1222:11:08،
18
16
تو روحتون با این نحوه خودرو ساختن و تحویل دادن
حمید: 1394/7/2021:18:04،
19
15
رنو ساندرو یا خارجی کلا
احسان: 1394/8/616:43:31،
19
18
نخرید به خدا این ماشین ها را از این شرکت های ایرانی پولش فقط میره تو جیب مسئولین کارخانه ها به خدا به کارگرها چیزی نمیدن.اگر تقاضا کم بشد قیمت میاد پایین.نخرید این پرایدهای آشغال را قیمت اصلیش 10تومنه.سایپا دنبال سود بیشتره عزیزان
سلطان: 1394/8/1313:00:23،
18
17
فروش دنا ٩٤ا ادرس عسلويه ٠٩١٧٧٧٤٤٧٦٧
راد: 1394/9/215:20:02،
20
11
باسلام
من حودو8ماه این ماشین اتومات خریدم وخیلی هم راضی هستم بهتراز ماشین دنده ی ایرانی خیلی ماشین نرمیه وشتابشم خوبه نسبت به موتورش وبه نظرمن این ماشین بایدنسبت به ماشین ایرانی ودیگر ماشینای چینی سنجیده بشه من دخیلی راضی هستم توسربالای اصلا کم نمباره.
اراد: 1394/9/1008:57:59،
24
10
شماهایی که میگید نخرید همتون یکی یه ماشین زیر پاتون هست ،نفستون از جای گرم بلند میشه.حالا مگه پژو و سمند خیلی خوبه.حتما باید ریخت زشت 405یا سمند رو تحمل کنیم که هی میگید نخرید.این حداقل قیافش خوبه خوب معلومه که مثل هیوندا نیست اما از پراید اشغال و رانا و 206 جدید که مفتشم نمی ارزه خیلی بهتره!!!!! من 206 sd پارسال خریدم که 3بار دیسکو صفحه عوص کردم،که بهم گفتن دیسکو صفحه رانا روشه،پس انقد چینی چینی نکنیدحداقل تکلیفمون با ماشین چینی معلومه اما اشغالای ایرانی چی ؟؟؟؟
علی : 1394/9/2617:39:41،
19
12
ماشین خیلی خوب هستش من که ازش راضیم ...اونایی که منفی میدن اصلا در مورد ماشین چیزی نمیدونن برن 405 سوار بشن حالشو بببرن ..اصلا باید دید پول خریدشو دارن یا فقط حرف زیادی میزنن................
مصطفی: 1394/10/3023:21:07،
17
16
من که یه تویتا 92 وانت دارم 20 سال به بالا کار کرده کیفیت و سواریش از سمند 93 دارم خیلی بهتره دلم نمیخواد اصلا سوار سمنده بشم چه به ماشینهای اشغال چینی واقعا حالم از ایران خودرو و سایپا بهم میخوره
نوروزی: 1394/11/2422:01:09،
20
16
اخه من یاد نگرفتم چون تصمیم داشتم h330 بخرم با کامنت های دوستان منصرف شدم حالا به نظر شما من با 45000/000 تومان پارس موتور tu5بخرم بهتر نیست لطفا من را راهنمایی کنید
رضا: 1394/12/1021:07:14،
19
13
اقا. خواهشن این ماشنو نخرید چون نسبت به قیمتش هیچی نداره
واینکه اگه مبخوای پولتو بگیری 5 ما تاخیر میندازن
پارس خودرو شرکت خوبی نیست
محمد: 1394/12/2115:58:38،
20
18
نظرات تمام هموطنان را خواندم این خودرو برلیانس اچ 330 را اولین نفری بودم خریدم وراظیم نسبت به خودرو ایرانی عالی خیلی عالی است در خمین خریداری کردم ( سال 1394/ 4قابل ذکر است دنده اتوماتیک آن است یازده ماه هم خلاف حرف آنان طول کشید. !؟...
فریناز: 1394/12/2818:21:03،
14
15
بچه هابه نظرتون بین برلیانس وساندرو و206کدوم بخرم کمکم کنید
ندا: 1394/12/2818:23:21،
25
12
بچه ها به نظر شما کدوم از این ماشین بهتره 206 یا برلیانس یا ساندرو کمکم کنید
باقری: 1395/1/3011:39:40،
21
13
سلام
تو این رنج قیمت فکر می کنم ساندرو بهتر از بقیه باشه چون حداقلش اینه که طراحیش فرانسست و قطعاتش ترکیه تولید میشه
بعداز اون برلیانس می تونه ماشین خوبی باشه.
ما که به لطف مافیای خودرو و دولتمردا دسترسی به ماشین بهتر با این قیمت نداریم
هادی: 1395/2/122:19:13،
21
13
سلام نسبت به امکاناتش قیمت بالایی داره
مانی: 1395/2/813:03:36،
37
44
دنا +++++++
--------h330
Arshad: 1395/2/1613:05:59،
40
36
یادش بخیر که در ایران چه کارخانه های با دست همین بچه های ایرانی چه ماشین هایی تولید میشد شورلت بیوک اریا وغیره که حتی ا به غرب صادر میشد کی فکرش را می کرد روزی بهترین ماشین ها را خودمان تولید و سوار میشدیم حالا اشغال های چینی را سوار بشیم
سید داود: 1395/2/2309:12:33،
34
29
بازار جهانی میگوید،مرزها باز باشد تا مشتری خود انتخاب کند،اگر راست میگویید ،بگذارید با قیمت جهانی خودروها وارد شود نه اینکه مرز تجاری بسته باشد بعد بگویید ماست ما شیرینه؟؟؟ حق انتخاب واقعی را از مردم نگیرید تا از این اشغال چینیها مجبور باشند بخرند.!!!
مسعود: 1395/3/618:46:17،
34
31
اینهمه وابستگی در پی ان همه شعار دیدنی است پیکان خودمان با انهمه سادگی هزار بار ارزشش از این همه اسامی وارداتی که منبع درامد اقا زاده هاست بیشتر بود خدا عاقبت مان ختم به خیر کند دست ننه ام درد نکند با این عروس اوردنش
یه خانوم خوب: 1395/3/814:09:35،
32
37
خواهش میکنم هرکی داره بیشتر توضیح بده این بهتره یا جک ؟؟
محمد: 1395/3/821:30:37،
35
38
الان برلیانس کی خریده بگه خوبه یا نه خب دیگه )h330 (
محمدرضا: 1395/3/1008:25:14،
35
32
اگه كيفيت واستحكام ماشينهاي قديمي رادرقطعاتش بكاربرده باشندخوبه ولي متاسفانه تمام قطعاتش تاريخ مصرف داره.بنده پژومدل77 دارم درسته مدلش پايينه ولي ازش راضيم بيشتر مناطق ايرانو باهاش با خانواده سفركردم سربالا وسرپايينو هم مي توني بادنده 5رانندگي كني خداكنه ماشينهاي فعلي هم با اين قيمتهاي عجيب دوام داشته باشند
مهران: 1395/5/2609:12:22،
28
24
من یک h330 اتومات خریدم که در موقع ثبت نام ذکر شد این خودرو فول بوده ودارای تمام آبشن های موجود است ولی موقع تحویل دیدم سینی زیر موتور و حتی نمد کاپوت رو هم جدا باید از شرکت خریداری کنم چه برسد به آبشن های دیگر خلاصه موقع تحویل خودرو دومیلیونو هشتصدو پنجاه هزار تومان پول دادم هنوز هم چند قلم باقیه در واقع باید بعد از خریدن خودرو شروع به کامل کردنش بکنید پس فقط مبلغ خریداری رو تمام شده ندانید و یک مبلغ برای کامل کردن خودرو در نظر بگیرید
رضا: 1395/6/315:10:10،
45
29
H330 عالی عالی عالی
سیامک: 1395/6/1121:32:48،
33
26
سلام.حداقل پرشیایک مقدارقطعاتش راتبریز میزنه که آلمان دربازارتبریز کارمشترک دارن وهروقت خواستی ازآدم میخرن از برلیانس هم قشنگ ترهث
احسان: 1395/7/210:46:39،
30
23
دوستان نخرید این برلیانسو واقعاااا ماشین بیخودیه موتورش خیلی ضعیف هست وبه بعضی از تبلیغات گوش ندهید واقعااا میگم سربالاییی رو نمیکشه فقط ظاهر خوب و فریبنده داره تازه هر سال کلی افت میکنه قطعاتش نیست کلی ظرر میکنید نخرید دوستان نخرید نخرید
رضا: 1395/8/212:13:37،
12
7
واقعا خاک برسر شرکت های خودروسازی ایران اخه یه شرکت مث سایپا پای ماشین های چینی باشه والو همون پراید بهتره پراید لااقل یه موتور خوب داره اصلا ما باید اینقدر بدبخت باشیم که دوتا غول مث ایران خودرو و سایپا پدر مردم ایران رو دربیارن برادران من واقعا پژو 206 پرشیا تا زمانی که ایران خودرو دخالتی نداشت خیلی خوب بود ولی حالااین ماشینها خوب نیستن چون تا موقعی که فرانشوی بودن خوب بودن اصلا نخرین اصلا پول زحمت کشیدتونو به اینا ندین تا روز به روز پنده تر بشن
علی نیا: 1395/8/2010:42:54،
11
7
از پشت بهم زدن سپرم شکست میدونین چند برام تموم شد یک ملیونو ششصد
علی نیا: 1395/8/2010:46:27،
8
11
تو چینی فقط لیفان اونم x50 نشستم توش فرمون برقی - دنده cvt - شتاب خوب -بیصدا -...شاید بخرم
الف: 1395/8/2620:42:31،
14
6
عزیزان ما پژو 405 جی ال ایکس داریم مدل 85 دنده ای خیلی هم باهاش نرفتیم موتورش داخل اتاق تق تق میکنه اینه هاش قبلن برقی بوده از کار افتاده زیرش رینگ لاستیک انداخته بودیم که تو مسافرت یکی از لاستیکاش پنچر شد عوض کردیم بعد همون رینگ و لاستیکارو برداشتیم لاستیکای خودشو انداختیم زیرش نقره ای هم هست !ایا کسی مایل هس ازمون بخره این ماشین رو یانه؟ ایران جیب لطف کن این نظری که دادم و تو سطر اول بذار ممنونت میشم
جلیل: 1395/11/2209:53:26،
6
7
خدایش مرز باشین غیرت به خرج بدین ازماشین آخرین اینقدر دم چینها راکلفت نکنید دو ماه خرید خودرو راتحربم کنید
اسقع: 1396/1/315:08:12،
7
3
با عرض سلام خدمت دوستان
در رابطه با خودرو برلیانس باید عرض کنم من خودم یک سال و نیم پیش این خودرو رو دیدم و عاشقش شدم و تصمیم به خرید آن گرفتم ولی از آنجایی که آدم محتاطی هستم حدود یکسال و اندی کارم شده بود تحقیق در رابطه با برلیانس
از پیر و جون مرد و زن بنگاهی و نمایندگی مکانیک تو هر سایتی که فکرشو کنی فقط و فقط تحقیق و سئوال کردم حتی تو خیابون جلو کسانیکه برلیانس داشتنو میگرفتم ازشو میخاستم صادقانه جواب بدنو معایب و مزایا شو بگن همه اینارو گفتم که بدونید من آدم وسواسی ام با عین حال برلیانس نمره قبولی گرفت و اکثر قریب به اتفاق این ماشین و با توجه به قیمتش تایید کردند و همه راضی بودند البته اینو بگم تو رنج قیمت خودش نه بالاتر
در کل من به این جمع بندی رسیدم که این ماشین به مراتب از ماشینهای وطنی با کیفیت تر و خوش سواری تر و زیبایی اش هم به کنار
اسقف: 1396/1/315:16:15،
7
2
القصه
اینو هم خدمتتون عرض کنم هم سوار برلیانس دستی شدم و هم اتومات وتا جایی که گاز میخورد گازش دادم همه شم تست کردم
بلاخره متقاعد شدم بهترین خودرو تو این قیمته
وبا اجازه دوستان برلیانس 330 نقره ای دستی ثبت نام کردم الان هم حدود 4 ماه منتظرم تا خرداد ماه برسه و برم حال شو ببرم
والسلام خدانگهدار
عباسعلی نیازی: 1396/2/408:49:33،
1
1
بهترین ماشین ایرانی فقط برلیانس h330 دنده ای مصرف ۵ونیم خودم تو جاده امار گرفتم سرعت شتاب خوشکلی همه چی عالی عالی عالی یه دست روکش ۵۰۰ انداختم روی ماشین الان که داخل ماشین میشینم احساس خیلی خوبی دارم فقط نمیدونم خدمات چطوریه برای تعویض روغن واقعا موندم خودم تعوض کنم یا ببرم نمایندگی

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

نتایج انتخابات ریاست جمهوری - 30 اردیبهشت 96 / نتایج شمارش آرا به تدریج اعلام خواهد شد
شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو - خرداد 96
بیانیه حجت الاسلام رئیسی؛ بعد از اعلام نتیجه انتخابات
احتمال پیش‌فروش خودروی جدید پژو 2008 از سوم خردادماه
جدول شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو - خرداد 96
بازی خطرناک چری برای بازار ایران!
شرايط پيش‌فروش محصولات پارس‌خودرو به مناسبت آزادسازی خرمشهر
لیست قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو در خردادماه 96
تولید 2 خودروی سواری در کشور به صفر رسید
کرمان‌موتور، 5 خودروی هیوندای مدل 2017 را بزودی عرضه خواهد کرد + جزئیات
شرايط فروش نقدی، اقساطی و ليزينگی محصولات شركت سايپا - خرداد 96
شرایط جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو - خردادماه 96
قیمت مدل‌های صفر پرفروش‌ترین خودروهای تولید داخل + جدول
خودروهای روسی که به ایران می‌آیند، چه شکلی هستند؟
مقایسه خودروهای در محدوده 50 میلیون تومان در بازار ایران
آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بازاریاب تجارت فردا
بلیط هواپیما