کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سامسونگ گلکسی S6 را به CES 2015 می‌برد


کد خبر : ۹۱۴۵یکشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴:۱۱۶۸۰۹ بازدید

این روزها ظاهرا سامسونگ سخت مشغول توسعه‌ی گلکسی S6 به‌عنوان نسل بعدی پرچمدار خود است. انتشار شایعات در هفته‌های اخیر این موضوع را تایید ...

این روزها ظاهرا سامسونگ سخت مشغول توسعه‌ی گلکسی S6 به‌عنوان نسل بعدی پرچمدار خود است. انتشار شایعات در هفته‌های اخیر این موضوع را تایید کرده است. براساس شنیده‌ها، کره‌ای‌ها گلکسی S6 را در CES 2015 به صورت خصوصی به نمایش خواهند گذاشت.

زومیت - سامسونگ گلکسی S6 را به‌همراه نمونه‌ی دیگری از این گوشی‌هوشمند به نمایشگاه CES خواهد آورد، تا آن را به شماری از شرکای خود نشان دهد، به این ترتیب٬ ظاهرا خبری از نمایش عمومی این گوشی‌هوشمند در جریان برگزاری CES 2015 نیست. هنوز مشخص نیست که منظور از نمونه‌ی دیگر گلکسی S6 چیست؟ شاید منظور نسخه‌ای از گلکسی S6 است که ساختاری چون گلکسی نوت اج دارد. پیش از این نیز شایعاتی منتشر شده که حکایت از عرضه‌ی گلکسی S6 در دو نسخه‌ دارند.

با توجه به مشکلات ایجاد شده برای سامسونگ، این کمپانی گلکسی S6 را با طراحی جدیدی روانه‌ی بازار خواهد کرد. انتظار می‌رود گلکسی S6 همراه با صفحه‌ی نمایش سوپر AMOLED با رزولوشن QHD، اندروید آبنبات چوبی، پردازنده‌ی اگسینوس ۷۴۲۰ یا اسنپ‌دراگون ۸۱۰، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و قابلیت ارتباط با شبکه‌های مخابراتی LTE Cat. 9/10 روانه‌ی بازار شود. همچنین نتایج بنچمارک انتوتو منتسب به این گوشی حکایت از بکارگیری سنسور ۱۶ یا ۲۰ مگاپیکسلی در آن دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها