کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رفتار با مشترکان بدهکار تلفن ثابت و همراه + جدول سقف بدهی


کد خبر : ۹۱۳۳یکشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷:۳۹۴۸۳۷ بازدید

اپراتورهای ثابت و همراه مجاز هستند طبق ساختار در نظر گرفته شده برای رفتار با مشترکان بدهکار، اقدام به قطع خطوط آنها کنند.

تلفن‌های همراه و ثابت دارای چارتی کلی برای نحوه رفتار با مشترکان بدهکار هستند اما اغلب برای مشترکان سوال است که در چه صورتی خط آنها قطع می‌شود.

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به منظور ساماندهی و ایجاد وحدت رویه در نحوه برخورد ارائه کنندگان خدمات تلفن ثابت و همراه دائمی (اپراتورها) با مشترکان بدهکار و وصول به موقع مطالبات آنها، دستورالعمل نحوه برخورد با مشترکان بدهکار را تصویب کرده است.اگر کارکرد تلفن ثابت و همراه مشترکان به حد نصاب رسید، دارنده پروانه یا اپراتورها پس از اطلاع‌رسانی و تعیین زمان برای پرداخت کارکرد به مشترک مجاز هستند در صورت عدم پرداخت کارکرد از سوی مشترک بدهکار، خط تلفن او را قطع کنند.

مهلت تعیین شده از سوی اپراتورها، برای مشترکان تلفن ثابت و همراه دائمی بدون مبلغ سپرده، حداقل 24 ساعت و برای مشترکان خطوط تلفن ثابت و همراه دائمی دارای مبلغ سپرده یا تضمین پرداخت 72 ساعت است.خط تلفن مشترک بدهکار ابتدا به مدت دو هفته یک طرفه می‌شود و در صورت عدم پرداخت بدهی ظرف مهلت مقرر، با ارسال اخطار کتبی شش ماهه اپراتور می‌تواند نسبت به قطع تلفن مشترک به طور کامل اقدام کند.

حد نصاب کارکرد تلفن ثابت و همراه به شرح جدول زیر است:

upcud5ap27p3u1z9hwn.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها