کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در پیام سال نو میلادی اعلام شد


کد خبر : ۹۰۷۰پنجشنبه، ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳:۱۱۳۲۸۹ بازدید

رئیس‌جمهوری روسیه در پیام تبریک حلول سال 2015 از مردم کشورش به‌ دلیل همبستگی، اتحاد و اصرار بر منافع روسیه در سال 2014 قدردانی کرد و الحاق «کریمه» به روسیه در این سال را رویداد مهم تاریخی نامید.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه چهارشنبه‌شب (دیشب) در پیامی خطاب به مردم کشورش، سال نو میلادی را به آنها تبریک گفت و از آنها به دلیل همبستگی و آمادگی برای اصرار بر منافع روسیه در سال 2014 قدردانی کرد.

خبرگزاری «نووستی» گزارش کرد که پوتین در پیام تلویزیونی خود خطاب به مردم روسیه، بدون اشاره مستقیم به تحریم‌های آمریکا و اروپا به دلیل اختلافات دو جبهه بر سر بحران اوکراین، گفت: «اکنون زمانی که ما نتایج سالی که پایان یافته را بررسی می کنیم، می‌خواهم از صمیم قلب از شما برای همبستگی و اتحاد، برای حس کردن حقایق، عدالت و مسئولیت‌پذیری در قبال سرنوشت کشور، با هدف آمادگی تغییرناپذیر شما برای اصرار بر منافع روسیه، همراه بودن با کشور در روزهای پیروزی و در روزهای سخت و در آزمایش‌هایی که پیش روی ما قرار گرفته و برای اجرا گذاشتن برنامه شجاعانه و گسترده ماست، تشکر کنم».

رئیس‌جمهوری روسیه همچنین یادآور شد که در سال جدید (2015) هر کس قبل از هر چیز به فکر رفاه خانواده خود، سلامت و خوشبختی برای نزدیکان خویش است و در عین حال خواهان سعادت و موفقیت تک تک هم‌میهنان خویش و شکوفایی و پیشرفت روسیه است. پوتین افزود: «عشق به میهن، یکی از قدرتمندترین احساسات است و این حس در حمایت برادرانه از مردم جمهوری کریمه و بندر سواستوپل، زمانی که آنها تصمیم به بازگشت به آغوش کشور گرفتند، کاملا آشکار بود. این حادثه (پیوستن کریمه به روسیه) برای همیشه یکی از رخدادهای بسیار مهم در تاریخ کشور باقی خواهد ماند».

رئیس‌جمهوری روسیه در نظرسنجی پایان سال 2014، با کسب 81 درصد آراء مردم کشورش، بار دیگر در صدر فهرست افراد محبوب در روسیه قرار گرفت. این مسئله در نتیجه منتشر شده از نظرسنجی مرکز سنجش افکارعمومی سراسری روسیه مشخص شده است. ولادیمیر پوتین توانست در سال 2014  با کسب آرای 81 درصد مردم روسیه، در این خصوص رکوردی جدید بر جای بگذارد. در نظرسنجی صورت گرفته در پایان سال 2013 ، میزان محبوبیت رئیس‌جمهوری روسیه 66 درصد بود. مرکز لیوادی روسیه نیز پنجشنبه گذشته نظرسنجی ماه دسامبر (دی ماه) خود در مورد میزان محبوبیت و تایید عملکرد «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه را منتشر کرد که بر اساس این نظرسنجی، 85 درصد از مردم روسیه، دقیقا مانند ماه نوامبر (آبان ماه) از ولادیمیر پوتین حمایت می‌کنند. ضمن اینکه میزان محبوبیت رئیس‌جمهوری روسیه از اواخر ماه مارس (فروردین ماه 93) تاکنون از میزان 80 درصد پایین‌تر نیامده است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها