کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ضعف بهای طلا در روزهای پایانی سال 2014


کد خبر : ۹۰۲۲سه شنبه، ۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴:۰۹۱۵۱۳ بازدید

قیمت جهانی طلا که روز گذشته با افت 15 دلاری به 1180 دلار رسیده بود، امروز سه شنبه تحت تاثیر کاهش شاخص سهام با افزایش نسبی ...

قیمت جهانی طلا که روز گذشته با افت 15 دلاری به 1180 دلار رسیده بود، امروز سه شنبه تحت تاثیر کاهش شاخص سهام با افزایش نسبی روبرو شده ولی این افزایش به علت رشد ارزش دلار محدود بوده است.

شاخص ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی به بالاترین سطح در 9 سال اخیر رسیده است. بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز با 0.4 درصد افزایش نسبت به روز گذشته به بیش از 1187 دلار رسیده است. شاخص سهام آسیا تحت تاثیر نگرانی های سیاسی یونان با افت روبرو شده و این مساله تاثیر زیادی بر افزایش قیمت طلا داشته است.

پس از مخالفت پارلمان یونان با انتخاب رئیس جمهور و تصمیم به برگزاری انتخابات زودرس ارزش یورو در برابر دلار بار دیگر با کاهش روبرو شده است. یک تحلیلگر بازار فلزات گرانبها در سنگاپور گفت: کاهش شاخص سهام در بازارهای بین المللی تاثیر زیادی بر افزایش نسبی قیمت طلا داشته است. البته میزان مبادلات طلا در بازارهای بین المللی به علت تعطیلات کریسمس تاحد زیادی کاهش یافته است.

بهای اونسی طلا روزگذشته با کاهش حجم معاملات و رشد ارزش دلار بار دیگر کاهش یافت و با افت 15 دلاری به 1180 دلار در هر اونسی رسید.

قیمت طلا در سال 2014 میلادی با کاهش 1.5 درصدی روبرو شده است. قیمت طلا سال گذشته نیز با افت 28 درصدی روبرو شده بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها