کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کسبه پاساژ علاء الدین در حال تخلیه مغازه ها


کد خبر : ۹۰۱۷سه شنبه، ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹:۳۵۱۶۶۹۴ بازدید

هم اکنون عوامل شهرداری و نیروهای یگان ویژه که در قالب دو دستگاه اتوبوس و چند خودروی ون دیگر در اطراف پاساژ مستقر شده بودند ، محل را ترک کرده اند.

پس از توصیه شورای تامین تهران و توقف اجرای حکم تخریب طبقه منفی 3 پاساِژ علاء الدین جو در پاساژ آرام گزارش می شود. 

عصر دیروز مسولان شهرداری با کسبه پاساژ توافقاتی انجام داده است که بر مبنای آن هم اکنون کسبه در حال تخلیه مغازه ها هستند.هم اکنون عوامل شهرداری و نیروهای یگان ویژه که در قالب دو دستگاه اتوبوس و چند خودروی ون دیگر در اطراف پاساژ مستقر شده بودند ، محل را ترک کرده اند. 

همچنین نگهبانان و عوامل انتظامی پاساژ به شدت ورود و خروج به پاساژ را کنترل می کنند و اعضای هیئت مدیره پاساژ در محل حضور دارند. گفتنی است براساس رای کمیسیون ماده 100 شهرداری و تایید دیوان عالی کشور طبقه هفتم و منفی سه پاساژ علاء الدین به علت تخلفات مختلف در مورد تخریب قرار گیرد.
 

اتحادیه‌های صنفی در تخریب طبقات علاءالدین نقشی ندارند

رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران گفت: تخلیه و تخریب پاساژ علاءالدین با دستور قضایی صورت می‌گیرد و اتحادیه‌های صنفی نقشی در این کار ندارند.

در حالیکه پاساژ علاءالدین تهران به منظور اجرای حکم کمیسیون ماده 100 مبنی بر تخریب طبقات غیرقانونی آن، به طور کامل تخلیه شده است اما اتحادیه‌های مرتبط با این صنف از اجرای چنین کاری برائت جستند.

سید مهدی میرمهدی با تأکید بر اینکه ما سه اتحادیه صنف فناوران رایانه، صوت و تصویر و مخابرات مسئول ساماندهی واحدهای صنفی این پاساژ هستیم، به تسنیـم گفت: اجرای احکام تخلیه و تخریب واحدهای صنفی دستور قضایی می‌خواهد و مجریان آن نیز طبق قانون مشخص هستند. ما سه اتحادیه در راستای سامان‌بخشی به فعالیت‌های این پاساژ، مأمور شدیم تا برای واحدهای صنفی جواز صادر کنیم.

وی عنوان کرد: در این باره‌ جلسه‌ای در وزارت صنعت، معدن و تجارت داشتیم و با مسئول امور تشکل‌ها تفاهم‌نامه ای را امضا کردیم تا فعالیت‌مان هدفمند شود.

رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران افزود: پیش از این نیز به دلیل اینکه طبقه هفتم این پاساژ به شکل غیرقانونی ساخته شده، اخباری پیرامون تخریب این طبقه نیز به گوش می‌خورد که ممکن است در راستای اجرای همین حکم صورت گیرد.

میرمهدی خاصر نشان کرد: ما سه اتحادیه تنها برای سامان‌دهی واحدهای صنفی حکم داریم و در کار دیگری نمی‌توانیم دخالت کنیم.

وی تصریح کرد: در کارگروهی که تشکیل می‌دهیم اصلا نگاه به جواز اتحادیه‌ها نخواهیم داشت و به سراغ واحدهایی می‌رویم که هیچ اقدامی برای دریافت جواز نکرده‌اند؛ در سرکشی‌های خود مأمور اتحادیه‌ها و نیروی انتظامی حضور خواهند داشت تا اگر واحدی به دریافت جواز تمکین نکرد، توسط اماکن پلمب شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها