کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کیفیت ساختمان‌ها فدای جیب بساز بفروش‌ها


کد خبر : ۸۹۷۹یکشنبه، ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱:۲۱۲۲۶۱ بازدید

نایب رییس هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران گفت: علی رغم اینکه کیفیت مصالح ساختمانی درایران خوب است اما کیفیت ساختمان‌ها فدای ...

نایب رییس هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران گفت: علی رغم اینکه کیفیت مصالح ساختمانی درایران خوب است اما کیفیت ساختمان‌ها فدای صرفه اقتصادی بساز بفروش‌ها شده است.

فرشید شکرخدایی با بیان اینکه اگر در ایران نیز مانند تمام دنیا قیمت مسکن پایدار باشد کیفیت مسکن در آن قطعا افزایش پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: باید سازماندهی در این راستا صورت بگیرد.

وی مصالح ساختمانی ایران را باکیفیت دانست و گفت: مشکل اصلی در زمینه مصالح ساختمانی و عمر کوتاه ساختمان‌ها این است که افراد غیر حرفه‌ای در این حوزه حضور پیدا کرده‌اند.

شکرخدایی با بیان این‌که فضای سازندگان ساختمان در سطوح مختلف است، افزود: سطح بساز بفروشان غیر حرفه‌ای مشکل ساز شده‌اند چرا که هیچ اطلاعی از دانش کیفی یک ساختمان و اجزاء آن ندارند و تنها موضوع مهم برای آن‌ها، افزایش سود است.

نایب رییس هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران با بیان این‌که در این میان تورم نیز تاثیر بسیاری بر کیفیت ساختمان ها گذاشته است، اظهار کرد: زمانی که هر سال مقدار زیادی قیمت ساختمان افزایش پیدا می‌کند برای یک بساز بفروش صرفه اقتصادی ندارد که یک ساختمان را با بهترین مصالح و بهترین فنون کیفی احداث کند.

وی ادامه داد: ترجیح یک بساز بفروش این است که برای 20 سال عمر مفید، ساختمان بسازد و می توان گفت که اگر تورم در کشور متوقف شود بسیاری از رفتارهای تولیدکنندگان تغییر می کند و هدر رفت‌های منابع کاهش و کیفیت نیز افزایش می‌یابد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها