کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وقتی شماره موبایل شما در جیب دیگری هم هست


کد خبر : ۸۹۶۲یکشنبه، ۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۹:۰۰۵۲۲۷ بازدید

فروش تلفنی سیم‌کارت‌های تلفن همراه وارد دور تازه‌ای شده و ظاهرا سیم‌کارت‌های فعال و بوق خور هم مجددا به فروش می‌رسند و به عبارتی یه نسخه ...

فروش تلفنی سیم‌کارت‌های تلفن همراه وارد دور تازه‌ای شده و ظاهرا سیم‌کارت‌های فعال و بوق خور هم مجددا به فروش می‌رسند و به عبارتی یه نسخه از سیم‌کارت تمام ما در اختیار دیگران هم هست.

فروش تلفنی سیم‌کارت تلفن‌های همراه که مخل آسایش و آرامش مردم هست، اکنون وارد دور تازه‌ای از رقابت شده است.

مراکزی که اکنون خود را به شکل قاچاقی نماینده اپراتورها معرفی می‌کنند، تعدادشان از شمارش خارج شده و هر روز شاهد زنگ خوردن گوشی‌ها توسط شماره‌های جدیدی هستیم.

روال کار به این گونه است که چند نفر از صبح پشت سیستمی نرم‌افزاری می‌نشینند و با شماره‌های مختلف تماس می‌گیرند و عموما هم از جمله‌ای یکسان برای کسب درآمد استفاده می‌کنند.

"از ایرانسل تماس می‌گیرم، مشابه خط شما موجود است آیا تمایل به خرید دارید؟" از جمله عباراتی است که گزارش‌هایی پیرامون آن و طعمه قرار دادن مردم مخابراه شده اما همچنان تماس‌ها ادامه دارد و خبر از رونق بازار این بخش می‌دهد.

این بار تماس عجیبی توسط یکی از همین فروشندگان قلابی مبنی بر اینکه خط مشابه شما در ایرانسل درآمده است، با یکی از مخاطبان تسنیم گرفته شد.

وی می‌گوید زمانیکه این تماس با من گرفته شد به جعلی بودن آن پی بردم زیرا مشابه خط همراه اول، ایرانسل هم با همان شماره‌ها دارم که اکنون در دستم است؛ ولی کسی که تماس گرفته بود زیر بار نمی‌رفت و می‌گفت مگر می‌شود که سیم‌کارتی که اکنون دست ماست، دست شما هم باشد.

گویا داستانی عجیب در پس پرده فعالیت‌های اپراتورها اتفاق می‌افتد که نمونه سیم‌کارت در دست مخاطب تسنیم، در دست خانم پشت خط تلفن نیز  بوده است.

طبق گفته دارنده این سیم‌کارت، فروشنده درصدد بوده تا سیم‌کارت را با قیمت 25 هزار تومان به مالک آن مجددا بفروشد و جالب اینجاست که پوکه پلمب شده سیم‌کارت نیز ظاهرا دست این خانم بوده و به هیچ عنوان زیر بار نمی‌رفته است.

این مخاطب در مواجهه با چنین اصراری، می‌گوید که وقتی به سایت ایرانسل و به بخش فروش سیم‌کارت می‌روم می‌نویسد که این سیم‌کارت واگذار شده، چطور شما معتقدید که سیم‌کارت را دارید؟

اما فروشنده می‌گوید که ما نماینده ایرانسل هستیم و این موضوع امکان ندارد؛ ایرانسل جدیدا از فروش سایتی به تلفنی روی آورده است!

جالب است که باز هم این خانم فروشنده تلفنی در برابر ادعای فرد مبنی بر اینکه وقتی با سیم‌کارت تماس می‌گیرم، فردی گوشی را بر می‌دارد چطور ممکن است که سیم‌کارت صفر دست شما باشد؟، می‌گوید: بعید است چنین اتفاقی بیفتد اما من مجددا با شما تماس می‌گیرم.

انتظار همانا و تماس نگرفتن نیز همانا ...

این فرد که خود را نماینده ایرانسل معرفی می‌کرد دارای شماره‌ تلفن ثابت با چهار عدد 779167 است و طبق گفته خودش محصولات را تنها سفارش می‌گیرند و ارسال می‌کنند.
اصرار مخاطب تسنیم منجر به این شده که فروشنده اعلام کند دفتر ما در فلکه اول تهرانپارس است اما بیشتر از این چیزی نگوید.

نحوه برخورد کاملا مشخص است که دوز و کلکی در کار است.

نماینده‌ای که نداند سیم‌کارتی که می‌خواهد بفروشد یک بار به فروش رفته و اکنون فعال است، نه تنها نماینده اپراتور نیست بلکه شیاد است.

پیش از این نیز نمونه‌های مشابهی رخ داده بود که برای شفاف شدن این موضوع و صحت وجود چنین نمایندگی‌هایی با مرکز تماس ایرانسل تماس گرفتیم که اپراتور در ارتباط با چنین طرحی گفت: ما اصلا فروش تلفنی نداریم و کسانیکه در تماس‌های خود ادعای نمایندگی ما را می‌کنند، از طرف ما نیستند.

اپراتور مرکز تماس ایرانسل گفت: فروش ما تنها از طریق سایت هست و اصلا جشنواره‌ای در این زمینه نداریم.

وی افزود: ممکن است در جشنواره‌هایی که هر سه ماه در ارتباط با تخفیفات ویژه داریم، فروش سیم‌کارت هم شاملش شود اما هیچگاه برای فروش آنها به شکل تلفنی اقدام نمی‌کنیم و درگاهی به این موضوع اختصاص می‌یابد.

وی همچنین در ارتباط با اینکه آیا امکان فروش سیم‌کارت‌هایی با تعرفه‌های پایین‌تر مکالماتی و پیامکی توسط نمایندگان شما هست؟، با خنده گفت: اصلا چنین چیزی امکان ندارد.
او در پایان گفت: برای صحت ادعای کسانیکه می‌گویند نماینده هستند می‌توان به سایت ایرانسل قسمت توزیع و فروش و از آنجا به لیست نمایندگان مراجعه کرد.

لازم به ذکر است که فرد تماس گیرنده که خود را نماینده معرفی کرد، هنگام اصرار مراجعه حضوری برای خرید، گفت: "اگر حتما سیم‌کارت را می‌خرید آدرس دهم و الا نمی‌شود حضورا به دفتر بیایید"؛ در صورتیکه مراجعه به نمایندگی‌های فروش بلامانع است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها