کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بسته‌های جدید اینترنتی ایرانسل


کد خبر : ۸۹۵۷شنبه، ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵:۴۸۱۶۵۸۱ بازدید

ایرانسل از عرضه بسته‌های جدید اینترنت همراه یک روزه یک گیگابایتی با هزینه 1000 تومان و یک ماهه 24 گیگابایتی با هزینه ...

ایرانسل از عرضه بسته‌های جدید اینترنت همراه یک روزه یک گیگابایتی با هزینه 1000 تومان و یک ماهه 24 گیگابایتی با هزینه 10 هزار تومان خبر داد.

ایرانسال اعلام کرده است که با استفاده از این بسته‌ها، هزینه تمام شده هر کیلوبایت استفاده از خدمات اینترنت همراه ایرانسل به ترتیب به یک صدم ریال و چهار هزارم ریال کاهش می‌یابد.

قیمت این بسته‌ها برای استفاده از خدمات تمامی نسل‌های 2.75، 3 و 4 اینترنت همراه ایرانسل یکسان است.

بنابراعلام ایرانسل، بسته یک روزه یک گیگابایتی با قیمت 1000 تومان به مشترکان عرضه شده که هزینه تمام شده هر کیلوبایت را به یک صدم ریال می‌رساند. همچنین بسته یک ماهه ایرانسل با اعتبار 24 گیگابایت، با قیمت 10هزار تومان، هزینه تمام شده هر کیلوبایت را به 4هزارم ریال می‌رساند.

بسته یک گیگابایتی یک روزه با شماره گیری کد دستوری *۵۵۵*۵۲۱# برای مشترکین اعتباری و *۵۵۵*۵*۱*۷# برای مشترکین دائمی و بسته یک ماهه 24 گیگابایتی با شماره گیری کددستوری *۵۵۵*۵۱۸# برای مشترکین اعتباری و *۵۵۵*۵*۳*۹# برای مشترکین دائمی فعال می‌شود و از ساعت 2 تا 8 توسط تمامی مشترکین دائمی، اعتباری و دیتای ایراسنل قابل استفاده است.

بنا بر اعلام تعرفه‌های مصرف آزاد اینترنت همراه ایرانسل از اول دی ماه به یک سی ام تعرفه سابق خود رسیده و در حال حاضر هر کیلوبایت مصرف آزاد اینترنت برای مشترکین دائمی ایرانسل نیم ریال و برای مشترکین اعتباری 75 صدم  ریال محاسبه میشود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها