کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انواع خشکبار و آجیل در راه تهران


کد خبر : ۸۸۲۲جمعه، ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲:۰۳۳۴۹۴ بازدید

شرکت‌های تولیدی و فرآوری آجیل و خشکبار خود را آماده می کنند تا هفته آینده در دومين نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته ...

شرکت‌های تولیدی و فرآوری آجیل و خشکبار خود را آماده می کنند تا هفته آینده در دومين نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته ایران در تهران گرد هم آیند. این نمایشگاه متنوع و سرشار از پروتئین از 6 تا 9 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود.

در دومين نمایشگاه بین‌المللی خشکبار و آجیل، علاوه بر عرضه و ارائه انواع حشکبار و آجیل و میوه های خشک؛ نوین ترین دستگاه ها ، تجهیزات و صنایع فرآوری و بسته بندی های صادراتی به نمایش گذاشته می شود.

در این نمایشگاه همچنین توليدكنندگان و توزيع كنندگان آجيل و خشكبار ، شركت‌ها ، كارخانه ها و كارگاه هاي بسته بندي خشكبار ، واحد ها و كارگاه هاي پوستگيري ، بودادن ، شركت هاي پاستوريزه كردن خشكبار ، واحد هاي درجه بندي ، خلال و پودر كردن خشكبار ، شركت ها ، كارخانه ها و كارگاه هاي فرآوري ميوه و سبزيجات خشك ، زرشك وعناب ، زعفران ، چاي و قهوه ، ادويه و چاشني و واحد هاي توليدي و صادراتي حبوبات ، غلات ، برنج ، ذرت و گندم ؛ نوین ترین و جدیدترین صنايع ، توليدات و خدمات خود را ارائه خواهند كرد.

در دومين نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک، صنايع تبديلي و جنبي خشكبار،نهاد هاي كشاورزي (كود ، بذر ، سم و...)، شركت هاي دانش بنيان،شركت هاي بازرگاني و انجمن ها و تشكل هاي وابسته ، حضور خواهند داشت و كالاها و خدمات خود را در معرض ديد علاقمندان قرار خواهند داد.

برگزاري دومين نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته ، با هدف توسعه و افزايش توليد خشكبار كشور ، يافتن بازارهاي جديد صادراتي ، افزايش صادرات ، آشنائي با نوين ترين صنايع و تجهيزات تبديلي، فرآوري و بسته بندي خشكبار ، اشتغالزایي و توجه مسئولان به اين صنعت برگزار مي شود.


برای دیدن قیمت انواع آجیل و خشکبار به این صفحه بروید .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها