کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس تهران امروز هم عقب‌گرد میکند


کد خبر : ۸۷۳۰دوشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳:۵۵۲۶۲۰ بازدید

دماسنج بازار سرمایه در دقایق ابتدایی معاملات امروز خط مقاومت 70 هزار واحد را از دست داد و به راحتی وارد کانال 69 هزار واحدی شد.

روند ریزشی بورس تهران که در روزهای اخیر و با قوت گرفتن رفتن صالح آبادی از سازمان بورس و دیگر متغیر های سیاسی و اقتصادی شدت گرفته است، امروز نیز ادامه پیدا کرد و موجب شد تا شاخص بورس برای اولین بار در سال 1393 وارد کانال 69 هزار واحدی شود.

بر این اساس روند نزولی قیمت نفت، در کنار مطرح شدن تغییر رئیس سازمان بورس دو اتفاقی است که موجب شد تا قیمت سهام شرکتها افت سنگینی را تجربه کرده و در نهایت دماسنج بازار سرمایه تا نیمه معاملات امروز 600 واحد افت کرده و به کانال 69 هزار و 698 واحدی پرتاب شود.

افت شاخص بورس که در غیاب شرکت‌های پالایشگاهی و هلدینگ خلیج فارس ثبت می‌شود که در بازار امروز شرکت‌های بانک ملت، غدیر، بانک تجارت، چادرملو، فولاد مبارکه، مپنا، ایران خودرو، تاپیکو، بانک صادرات و سایپا بیشترین تاثیر را در افت شاخص گذاشتند.

در این افت مطابق معمول روزهای اخیر شرکت‌های بزرگ مانند بانک‌های ملت، تجارت و صادرات به همراه ایران خودرو، سایپا، مپنا و سرمایه گذاری غدیر نقش منفی موثری داشتند.


ترازوی شاخص بورس و نرخ ارز در بازار 

هم زمان با افت شاخص بورس تهران , نرخ ارز در بازار تهران روند صعودی به خود گرفته است .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها