کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ساخت موتور برقی چه تکنولوژی ای دارد که باید وارد‌کننده باشیم


کد خبر : ۸۶۹۱یکشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶:۳۳۳۵۷۰ بازدید

نمایشگاه رونمایی و تست رایگان موتورهای برقی برگزار شد. در این نمایشگاه 100 دستگاه موتور در 20 مدل به نمایش درآمده است. موتورهای چینی ...
ساخت موتور برقی چه تکنولوژی ای دارد که باید وارد‌کننده باشیمساخت موتور برقی چه تکنولوژی ای دارد که باید وارد‌کننده باشیم

نمایشگاه رونمایی و تست رایگان موتورهای برقی برگزار شد. در این نمایشگاه 100 دستگاه موتور در 20 مدل به نمایش درآمده است. موتورهای چینی یکی از انواع موتورهایی است که در این نمایشگاه وارد شده است. این موتورها از نظر کیفیت با نمونه‌های اروپایی و آمریکایی رقابت می‌کنند. در این نمایشگاه ۵ روزه ۲۱ شرکت تولید‌کننده و وارد‌کننده موتورسیکلت‌های برقی شرکت کرده‌اند و پیستی برای تست رایگان موتورها آماده‌سازی شده است.

در نمایشگاه موتورهای برقی افرادی که علاقه‌مند به فعالیت‌های داوطلبانه برای کاهش آلودگی هوای تهران بودند برای عضویت در باشگاه داوطلبان هوای پاک ثبت نام کردند. طرح جایگزینی موتورهای برقی به جای موتورهای بنزینی بر اساس مصوبه شورای شهر تهران است که شهرداری تهران را ملزم کرده در برنامه ٥ساله دوم شهرداری سالانه ١٠‌هزار دستگاه موتور بنزینی را از رده خارج و به جای آنها موتورهای برقی یا به اصطلاح موتورهای بی باک را که از نوع وسایل نقلیه پاک به شمار می‌روند جایگزین کند.

٣٨ کاربر در وب‌سایت ها نظر خود را در این رابطه نوشتند...کاربری با شناسه بی‌نام نوشته: خوشا به‌حال واردکنندگان موتورهای برقی... راستی مگه ساخت یه موتور برقی چه تکنولوژی داره که ما باید اون‌رو وارد کنیم؟ بعد هم ادعای تولید علم داریم ... کاربری دیگر نوشته: من پروژه كارشناسي‌ام طراحي موتورهاي محركه اين وسايل نقليه بوده...  ساختنش هيچ كاري نداره فقط حمايت نمي‌شه. کاربری هم نوشته: من رفتم دیدم همشون چینی بودند. وقتتون را تلف نکنید. کاربری دیگر با شناسه بی‌نام نوشته: مگه موتورها چند‌درصد آلودگی تولید می‌کنند اگه تاکسی‌ها را برقی کنند باز یه چیزی. کاربری دیگر نوشته:   اینها نباید چیزهای خوبی باشه چون من که تو انگلیس زندگی می‌کنم که به آلودگی خیلی اهمیت می‌دهند تا حالا همچین چیزی نه دیدم و نه شنیدم.

حسن نوشته: نیست الان تمام اجناسمون آمریکاییه و اروپاییه هرچی که واردات داریم از کشور برادرمون چینه دیگه. این موتور‌ها هم باید در بلندمدت تست بشه. با یه دور نمی‌شه فهمید خوبه یا نه فقط می‌تونی سرعت و شتابش رو تست کنی که شتابشون افتضاحه. کاربری هم نوشته: برای تاکسی‌ها هم قراره هیبریدی وارد کنن. البته اگه قراره مثه اینا چینی باشه که وارد نکنن بهتره.. کاربری نوشته: چرا تو خبرها نمی‌گید حدودا چنده؟ چقدر گرون‌تر از یه موتور معمولی؟

سعید نوشته: کمترین قیمت اینا ٣‌میلیون تومانه...کاربری هم نوشته: اگه کیفیت و دوام داشته باشه می‌ارزه یکی دو ساله با پول سوختش جبران میشه.. امیر نوشته: قیمت‌هاش از موتورهای بنزینی بیشتره اما وام داره تا ٧‌میلیون تومان مثل این‌که بی‌بهره هم هست گویا... حمیدرضا نوشته: اينا همش شعاره باز معلوم نيست اين موتورهاي چيني رو کی وارد كشور کرده. کاربری با شناسه بی‌نام نوشته:  نمی‌دونم این حرف چه مشکلی داره که نشون نمی‌دید؟ دولت ٧ماهه تعرفه خودروهای هیبریدی‌رو حذف کرده اتفاقا تو همین سایت لینکش هست ولی هنوز هیچ خودرویی وارد نشده چرا؟ کاربری دیگر با شناسه بی‌نام نوشته: ماشینای هیبریدی به‌خصوص مدل‌های جدیدش می‌تونن با ترمزگرفتن یا حرکت در سرازیری موتور برقیشونو شارژ کنن و نیازی به شارژ در خونه ندارن پس خیلی بهتر از ماشینای تمام برقی هستن..

کاربری دیگر نوشته: فرق چندانی نداره چون نهایتا آلودگی از لوله اگزوز موتور به دودکش نیروگاه‌ها انتقال پیدا می‌کنه باید دنبال سوخت‌هایی مثل هیدروژن باشند که این مسائل‌رو نداره.. کاربری با شناسه بی‌نام نوشته: متاسفانه در کشور ما فرهنگ استفاده از موتور نیست، موتورسواران تا وقتی که با اونها تصادف نکنی هیچ قانونی شامل حالشون نیست و هر عمل غیرقانونی در خیابان انجام می‌دهند، اگر به من بود قانون تصویب می‌کردم فروش موتورسیکلت به افراد زیر ٤٠‌سال و سوار شدن به آن ممنوع است حکمش هم ٦ ماه زندان.

بهروز نوشته: ‌ای‌کاش اول یاد بگیرم که کلاه ایمنی بذارم موقع موتور سوار شدن بعد برم موتور برقی بخرم. کاربری با شناسه اراک نوشته: فقط برای تهران؟پس بقیه شهرا چی؟ کاربری هم نوشته:  قبلا هم گفتم اين موتورها خطرساز ميشه به دين بى‌صدا بودن كه راننده‌ها متوجه حضور اين موتورها كنار ماشين نمى‌شن ضمنا در اين تصاوير يه بچه سوار موتوره و اينكه هيچ‌كس كلاه ايمنى نداره و در پايان خوش به‌حال واردكننده اين موتورها... حامد هم نوشته: حالا به فرض هم که ملت خریدن... چطوری می‌خوان شارژش کنن؟ با این تعرفه پلکانی برق؟ کاربری با شناسه بی‌نام نوشته: تست بدون کلاه ایمنی....



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها