کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جوابيه شهر جديد پرديس درباره مسكن‌مهر


کد خبر : ۸۶۸۴یکشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۹:۱۲۲۳۶۶ بازدید

شركت عمران شهر جديد پرديس در پاسخ به خبر منتشر شده در اين صفحه مورخ 17/9/93، خواستار درج جوابيه‌اي به شرح زير شد: پیرو درج خبری با ...

شركت عمران شهر جديد پرديس در پاسخ به خبر منتشر شده در اين صفحه مورخ 17/9/93، خواستار درج جوابيه‌اي به شرح زير شد: پیرو درج خبری با عنوان «پاسخ معاون نیکزاد درباره قیمت مسکن مهر» به اطلاع آن نشریه محترم می‌رساند قراردادهای احداث خدمات روبنایی و زیربنایی در سایت‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس به استناد مصوبات شماره 47060 مورخ 20/02/1392 و 100989 مورخ 02/05/1392 هیات محترم وزیران دولت وقت (که شرح این مصوبات در ذیل خواهد آمد) توسط مسوولان اسبق این شرکت با پیمانکاران منعقد شده است.

قراردادهایی نظیر پل، تقاطع و... که بعضی از آنها دارای مطالعات انجام شده و ردیف بودجه تعریف شده در اداره کل  راه و شهرسازی استان تهران بوده است تماما از آورده متقاضیان محترم مسکن مهر تامین مالی شده است و صراحتا در ماده 3 این قراردادها محل تامین مبلغ قرارداد «آورده متقاضیان مسکن مهر» ذکر شده است.

شایان ذکر است این شرکت تمام همت خود را به کار بسته است تا پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام برساند. در پایان بندهای مرتبط از مصوبات فوق‌الذکر جهت تنویر افکار عمومی تقدیم حضور می‌گردد.

بند 6 مصوبه شماره 47060 مورخه 20/02/1392 هیات محترم وزیران: وزارت راه و شهرسازی (سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت عمران شهرهای جدید) مجاز است براساس دستورالعمل مورد تایید وزیر راه و شهرسازی در پروژه‌های مسکن مهر و شهرهای جدید نسبت به احداث خدمات زیربنایی و روبنایی و قطارهای شهری از طریق واگذاری اراضی و املاک خود و آورده متقاضیان اقدام نماید.
بند 4 مصوبه شماره 100989 مورخه 02/05/1392 هیات محترم وزیران: وزارت راه و شهرسازی موظف است در سایت‌های مسکن مهر نسبت به ارائه خدمات روبنایی، آماده‌سازی و محوطه‌سازی و زیرساخت‌های مورد نیاز از محل واگذاری اراضی و املاک خود و آورده متقاضیان اقدام نماید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها