کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در آخرین روز معاملاتی این هفته بورس تهران


کد خبر : ۸۶۲۱چهارشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹:۱۵۲۳۰۵ بازدید

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش 338 واحدی به مرز کانال 70 هزار واحد نزدیک شد و ارزش معاملات هم به 330 میلیارد تومان رسید.

در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته بورس تهران شاخص با ثبت 338 واحد منفی به رقم 71 هزار و 43 واحد رسید و ارزش معاملات این بازار با دادوستد بیش از 373 میلیون برگ سهم، 170 میلیارد تومان ثبت شد.

امروز در حالی شاخص به مرز کانال 70 هزار واحد نزدیک شد که سرمایه‌گذاری غدیر، بانک تجارت، بانک سینا، ایران خودرو، پتروشیمی فناوران، پتروشیمی خارک، حفاری شمال، گروه مپنا، سایپا، گل‌ گهر، سرمایه‌گذاری رنا، فولاد مبارکه اصفهان و نفت پارس بیشترین تأثیر منفی را گذاشتند اما ایران ترانسفو، ماشین‌سازی اراک، سرمایه‌گذاری صنعت نفت، صنایع آذرآب، بیمه دانا، عمران و توسعه فارس و گلوکزان برترین تقاضای بازار را به خود اختصاص دادند به طوری که ایران ترانسفو بیش از 50 میلیون صف خرید و ماشین‌سازی اراک 10 میلیون صف خرید داشت.

در فرابورس هم شاخص 5 واحد دیگر کاهش یافت و به رقم 808 واحد رسید که گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، پتروشیمی زاگرس، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، پتروشیمی جم، قاسم و بانک خاورمیانه بیشترین تأثیر منفی را گذاشتند. در این بازار اوراق امتیاز تسهیلات خرید مسکن در اکثر سررسیدها گران شد و به رقم 885 هزار تومان رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها