کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصویر منتسب به اچ‌تی‌سی (One M9) فاش شد


کد خبر : ۸۵۹۱سه شنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳:۴۲۶۸۸۳ بازدید

پرچمدار آینده‌ی اچ‌تی‌سی با نام One M9 و معروف به HTC Hima از جمله دستگاه‌هایی است که نظر بسیاری را به دنبال اخبار مربوط به خود جلب ...

زومیت - پرچمدار آینده‌ی اچ‌تی‌سی با نام One M9 و معروف به HTC Hima از جمله دستگاه‌هایی است که نظر بسیاری را به دنبال اخبار مربوط به خود جلب می‌کند. اکنون تصویر جدید منتسب به پنل جلویی اچ‌تی‌سی هیما فاش شده که دید بهتری از ظاهر دستگاه در اختیارمان قرار می‌دهد.

بر اساس گزارش‌هایی که هفته‌ی گذشته بدست آمد، مشخصات فنی احتمالی اچ‌تی‌سی هیما از هم‌اکنون مشخص هستند. تصویر فاش شده که ادعا می‌شود متعلق به پرچمدار آتی اچ‌تی‌سی  است، نمایانگر یک پنل شیشه‌ای 5.2 اینچی برای هیما است. این تصویر فاقد هرگونه مقیاس و معیار برای تایید ادعای 5.2 اینچی بودن این پنل بوده، اما آنچه به خوبی مشخص است، حاشیه‌ی بسیار باریک قسمت‌های کناری و بالای گوشی است و در قسمت پایینی نیز لوگوی کمپانی اچ‌تی‌سی خودنمایی می‌کند.
 

HTC-One-M9-Hima-2015-Facade-01


با اندکی دقت در تصویر می‌توان نکات احتمالی دیگری را نیز از دل آن بیرون کشید. اگر به قسمتی که فلش دوربین در حاشیه‌ی پنل بازتاب یافته دقیق شویم، به نظر می‌رسد با یک انحنا، پیش از رسیدن قاب به شیشه روبرو هستیم. در هر حال با در نظر گرفتن زبان طراحی اچ‌تی‌سی که در پرچمدارهای دو سال گذشته‌ی این شرکت موفق شده نظر مثبت مشتریان را به خود جلب کند، اشتیاق برای روبرو شدن با پرچمدار سال 2015 این شرکت بیش از پیش خواهد بود.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها