کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تحویل موقت 3960 واحد مسکن مهر پرند


کد خبر : ۸۵۸۸سه شنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲:۱۱۲۱۶۴ بازدید

در حالی هفته گذشته قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر فاز 6 پرند منتشر شد که شرکت عمران پرند از تحویل موقت 3 هزار و 960 واحد پروژه کوزو خبر داد که ...

در حالی هفته گذشته قیمت نهایی واحدهای مسکن مهر فاز 6 پرند منتشر شد که شرکت عمران پرند از تحویل موقت 3 هزار و 960 واحد پروژه کوزو خبر داد که قرار است بر ای رفع نواقص این واحدها از روش "بلوک بودجه" استفاده شود.

شرکت عمران شهر جدید پرند از تحویل  موقت 3960 واحد مسکونی مهر پروژه کوزو فاز 6 جهت آماده سازی نهائی و رفع نقائص احتمالی به مشاورین این شرکت خبر داد و اعلام کرده طی چند روز آینده با ارسال پیامک به متقاضیان این واحدها برای دریافت دفترچه اقساط، بعد از تسویه حساب، دعوت به عمل خواهد آورد.

لازم به توضیح است که به منظور تسریع در تحویل واحد های مذکور، آماده سازی و رفع نقص آنها به‌صورت بلوک بودجه صورت خواهد پذیرفت.

این در حالی است باران هاشم‌زهی مدیرعامل شرکت عمران پرند هفته گذشته در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به تکمیل 45 هزار واحد مسکن مهر گفته بود: از این میزان 21 هزار واحد یا آب دارند، برق ندارند یا برق دارند یا آب ندارند یا هیچ‌کدام از این دو را ندارند و گاز دارند.

وی با بیان این‌که اشتراکات این تعداد واحد (21 هزار مسکن مهر) به‌طور ناقص نصب شده است، تصریح کرد: متقاضیان مسکن مهر این واحدها را برای دریافت دفترچه اقساط معرفی کرده‌ایم و دستگاه‌های متولی آب، برق، گاز و فاضلاب می‌توانند اسکان جمعیت را فراهم کنند. ضمن این‌که اگر مردم سهم نقدینگی خود را که نسبت به آن تعهد دارند، پرداخت کنند حدود 15 هزار واحد را برای دهه فجر جهت افتتاح و واگذاری آماده می‌کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها