کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ناامیدکننده‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان


کد خبر : ۸۵۵۹دوشنبه، ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۲:۲۳۴۹۵۷ بازدید

«استون هنج» در انگلیس، پایتخت فرانسه و اهرام ثلاثه مصر مهم‌ترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری هستند که برچسب ناامیدکننده‌ترین ...
ناامیدکننده‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهانناامیدکننده‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان

«استون هنج» در انگلیس، پایتخت فرانسه و اهرام ثلاثه مصر مهم‌ترین و پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری هستند که برچسب ناامیدکننده‌ترین جاذبه‌ها به آنها زده شده است.

به گزارش دیلی میل، این گزارش‌ها در حالی منتشر شده است که استون هنج سالانه یک میلیون گردشگر را به خود جذب می‌کند و یکی از محبوب‌ترین مکان‌های تاریخی بریتانیا به حساب می‌آید؛ اما آمارها در کمال تعجب نشان می‌دهند این مکان از دید مسافران خیلی کوچک است و نمی‌توان به آن نزدیک شد. علاوه‌بر سنگ‌های کهن که در ویلت‌شایر واقع هستند، پاریس هم گردشگران را به کل ناامید کرده‌اند. یکی دیگر از یأس‌های بزرگ گردشگران شهر لس‌آنجلس آمریکاست. لس‌آنجلس محل زندگی مشهورترین چهره‌های جهان است؛ اما مسافران با کوله‌باری از شگفتی ناشی از خطرناکی و کثیفی محیط شهری، آن را ترک می‌کنند.

از هرم بزرگ جیزه که مدت‌ها یکی از عجایب هفت‌گانه جهان شمرده می‌شد هم در این فهرست نام برده شده است. مسافران درباره این مکان گفته‌اند، هرم جیزه را می‌شود از ساختمان پیتزا «هات» تماشا کرد. این بنای تاریخی به شلوغی‌ها و سروصدای محیط شهری بسیار نزدیک است. بزرگ‌ترین هرم این مجموعه قدمتی 3800 ساله دارد و عنوان بلندترین سازه تاریخ بشر را یدک می‌کشد. در هرم «خوفو» که قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین هرم این مجموعه است، بسیاری از بازدیدکنندگان از مزاحمت دستفروشان گله کرده‌اند و فضای درونی مقبره را به «آغل گاو» تشبیه کرده‌اند.

بسیاری از گردشگرانی که به دبی می‌روند هم، از انتخاب خود خوشحال نیستند و این مکان را مقصدی گران، با رفتارهای غیردوستانه میزبان‌هایش می‌دانند. به گزارش دیلی میل، جاماییکا که یکی از دیگر از مقاصد گردشگری در تعطیلات است، نتوانسته رضایت مسافران بین‌المللی را جلب ‌کند. آبشار نیاگارا و میدان «تایم» نیویورک و «تاج محل» هند از دیگر جاذبه‌هایی هستند که مسافران پس از بازدید از آنها آن‌چنان‌که انتظار داشتند شگفت‌زده نشده‌اند و با حس نارضایتی به وطن خود بازگشته‌اند. این پژوهش میان مخاطبان سایت Reddit.com صورت گرفته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها