کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ اجاره آپارتمان‌های 120 متری در تهران + جدول


کد خبر : ۸۵۰۷جمعه، ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴:۱۱۷۲۸۱ بازدید

تقاضای بازار اجاره در حالی رو به کاهش است که میانگین اجاره بهای ماهانه واحد های 120 متری حدود دو میلیون تومان است.

با توجه به رکود در بازار مسکن شاهد کاهش میزان تقاضا برای اجاره واحد های مسکونی هستیم.این مسئله در حالی است که میزان اجاره بها هم چنان بالا است و با توجه به درصد جمعیت اجاره نشین ها در کشور تا بهبود هر چه بیشتر وضعیت اقتصادی، روند اجاره‌نشینی رو به افزایش خواهد بود و این روند تا جایی پیش خواهد رفت که بدون بهبود شرایط مالی اجاره نشین ها فقط شاهد افزایش اجاره بهای واحد های مسکونی خواهیم بود.

به گفته مشاوران املاک بازار اجاره از رونق افتاده و در رکود به سر می‌برد، تا جایی که تقاضای اجاره برای واحدهای بزرگتر کمتر از واحد های کوچکتر است.

به گفته کارشناسان این حوزه، وضعیت در بازار مسکن حداقل تا پایان سال به این روال پیش خواهد رفت و تا وقتی که قدرت خرید مردم افزایش یابد و سرمایه داران با اعتماد به بازار مسکن پول های خود را وارد این بخش کنند نباید انتظار تغییر خاصی در این وضعیت را داشت.

قیمت اجاره بهای واحدهای 120 متری در نقاط مختلف تهران به شرح زیر است:

یک واحد 120 متری واقع در کامرانیه شمالی دو خوابه همراه با استخر، سونا و جکوزی به قیمت 40 میلیون تومان پول پیش و چهار میلیون و 500 هزار تومان اجاره داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن با درنظر گرفتن 30 هزار تومان برای هر یک میلیون تومان ودیعه در بازار مسکن که معادل پرداختی آن پنج میلیون و 700 هزار تومان است.

یک واحد 120 متری واقع در نارمک همراه با پارکینگ، انباری و آسانسور به قیمت 20 میلیون تومان پول پیش و دو میلیون و 500 هزار تومان اجازه در نظر گرفته شده که معادل پرداختی ماهانه آن سه میلیون و 100هزار تومان است.

یک واحد 120 متری واقع در خیابان شهرآرا، تک‌واحدی، سه‌واحده همراه با پارکینگ و انباری به قیمت 35 میلیون تومان پول پیش و یک میلیون و 200 هزار تومان اجاره داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن دو میلیون و 250 هزار تومان است.

یک واحد 120متری واقع در بلوار فردوس، دوخوابه، نوساز، همراه با پارکینگ، انباری و آسانسور به قیمت 120 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن سه میلیون و 600 هزار تومان است.

یک واحد 120متری واقع در خیابان جمالزاده شمالی، دوخوابه، همراه با پارکینگ و انباری 88 میلیون تومان رهن کامل در نظر گرفته شده که معادل پرداختی ماهانه آن دو میلیون و 640 هزار تومان است.

یک واحد 120متری واقع در نازی‌آباد، همراه با پارکینگ و انباری به قیمت 40 میلیون تومان در نظر گرفته شده که معادل پرداختی ماهانه آن یک میلیون و 200 هزار تومان است.

یک واحد 120متری واقع در خیابان آپادانا، دوخوابه همراه با پارکینگ، انباری و آسانسور به قیمت 20 میلیون تومان پول پیش و دومیلیون و 300 هزار تومان اجاره داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن دو میلیون و 900 هزار تومان است.

یک واحد 120متری واقع در خیابان شهید عراقی سه خوابه، همراه با پارکینگ، انباری و تراس به قیمت 30 میلیون تومان پول پیش و دو میلیون و 500 هزار تومان اجازه داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه آن سه میلیون و 400 هزار تومان است.

یک واحد 120متری واقع در خیابان زعفرانیه دوخوابه، همراه با پارکینگ، انباری و آسانسور به قیمت 130 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود که معادل پرداختی ماهانه سه میلیون و 900 هزار تومان است.


mhqyoa3m8k1xwflqva73.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها