کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز پیش فروش خودروی جک S5 تا چند روز آینده


کد خبر : ۸۴۶۳سه شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰:۱۱۴۶۷۵۴ بازدید

تولید آزمایشی خودروی شاسی بلند S5 در ایران به اتمام رسیده و این خودرو به زودی توسط نمایندگی‌ها پیش فروش می‌شود.
آغاز پیش فروش خودروی جک S5 تا چند روز آیندهآغاز پیش فروش خودروی جک S5 تا چند روز آینده

محمدرضا میرعلی نقی در حاشیه بازدید از خط تولید خودروی S5 گفت: با توجه به برنامه بلندمدتی که کرمان موتور با همکاری شرکت JAC تدوین کرده درصدد هستیم تا تنوع محصولات این شرکت را در بازار ایران افزایش داده و سهم قابل قبولی از بازار به دست آوریم.

مدیرعامل شرکت کرمان موتور افزود: طی سالهای اخیر با توجه به استقبال گسترده مشتریان ایرانی همچنین پس از تجربه موفق فروش لیفان ایکس 60 تلاش می کنیم تا با عرضه خودروی S5 همچنان حضور موثری در بازار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با ورود S5 رقابت در بازار خودروهای شاسی بلند ایران جذاب تر می شود، گفت: وجه تمایز اصلی S5 برخورداری از موتور 2 لیتری و مجهز به تربوشارژ است و این خودرو با گیربکس 6 سرعته دستی و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد.

میرعلی نقی در رابطه با نحوه قیمت گذاری این خودرو در بازار ایران اعلام کرد: با توجه به برنامه کرمان موتور برای ساخت داخل کردن این خودرو، تلاش خواهیم کرد تا قیمت گذاری معقولی نسبت به دیگر رقبای موجود در بازار داشته باشیم و به طور حتم با این رویکرد رقابت خودروهای شاسی بلند زیر 80 میلیون تومان در بازار ایران جذاب تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه S5 پیشرانه قوی تری نسبت به سایر رقبای موجود در بازار دارد، تصریح کرد: یکی از مشخصه های بارز این خودرو برخورداری از استاندارد یورو 5 بوده و در عین حال مجهز به سیستم EOBD اس.

مدیرعامل شرکت کرمان موتور گفت: این خودرو علاوه بر برخورداری از امکاناتی همچون سانروف، کیسه های هوای سرنشینان جلو، پخش فایل های تصویری با فرمت ام پی 5 و سنسور دنده عقب از امکانات منحصر به فردی همچون پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل کشش، کنترل سرعت خودرو در سرپایینی، کنترل ایستایی در سربالایی برخوردار است.

وی در رابطه با نحوه پیش فروش این خودرو گفت: تا چند روز آینده با توجه به شرایط موجود در بازار ایران، ارائه تسهیلات متنوع فروش را در دستور کار قرار داده ایم و تلاش خواهیم کرد درخواست های مشتریان را با هر نوع توان مالی پوشش دهیم.

میرعلی نقی در پایان خاطرنشان کرد: این شرکت از ابتدای سال چندین طرح ویژه فروش با شرایط متنوع را برای مشتریان ارائه کرده و با استقبال گسترده مردم مواجه شده و به طور حتم در ادامه این سیاست دنبال خواهد شد.


oi47pohs3ad3ylez9fya.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها