کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اولین گوشی کاملا غیر آندرویدی سامسونگ در راه است


کد خبر : ۸۴۶۰سه شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴:۵۶۷۱۳۴ بازدید

شرکت سامسونگ با هدف کاهش وابستگی به سیستم عامل آندروید گوگل اولین گوشی خود را که مجهز به سیستم عامل همراه Tizen است، عرضه می کند.
اولین گوشی کاملا غیر آندرویدی سامسونگ در راه استاولین گوشی کاملا غیر آندرویدی سامسونگ در راه است

شرکت سامسونگ با هدف کاهش وابستگی به سیستم عامل آندروید گوگل اولین گوشی خود را که مجهز به سیستم عامل همراه Tizen است، عرضه می کند.

این گوشی قرار است ظرف هفته‌های آینده در کشور هند عرضه شود. این گوشی که Z1 نام دارد از جمله گوشی‌های ارزان قیمت ساخت سامسونگ است که حدود 100 دلار و حتی کمتر از این میزان قیمت دارند. قبلا گفته می‌شد که سامسونگ گوشی‌های دیگری از این دست را هم در سه ماهه سوم سال 2014 در کشور روسیه عرضه می‌کند.

 اما بعدا این برنامه تغییر کرد. این شرکت مدتی است به دنبال عرضه گوشی‌های هوشمند همراه با سیستم عامل اختصاصی است و این مساله با اعتراض گوگل که نگران کاهش سهم خود از بازار سیستم عامل های همراه است نیز مواجه شده است. از جمله ویژگی‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر WVGA چهار اینچی، دوربین 3.2 مگاپیکسلی با فلاش و دوربین VGA در جلوی گوشی، پردازنده دوهسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی SC7727S ، Mali-400 GPU و 512 مگابایت RAM اشاره کرد. گوشی یاد شده با شبکه‌های نسل سوم تلفن همراه هم سازگار بوده و از  وای – فای، بلوتوث و رادیوی اف ام هم برخوردار است. 

 

زمان عرضه آیفون 7 هم معلوم شد

در حالی که هنوز زمان زیادی از عرضه آیفون 6 و 6 پلاس نگذشته گمانه زنی در مورد زمان به بازارآمدن آیفون 7 آغاز شده است. منابع خبری نزدیک به اپل می گویند این شرکت قصد دارد آیفون 7 را زودتر از روال همیشگی روانه بازار کند. این شرکت معمولا سالی یک بار آیفون را به روز کرده و نسخه تازه‌ای از آن را به بازار می فرستد، اما تشدید رقابت در بازار گوشی های هوشمند باعث شده اپل برای عرضه آیفون جدید در اسرع وقت برنامه ریزی کند.

گفته می شود اپل سال آینده دو گوشی متفاوت جدید را در دو بازه زمانی مختلف روانه بازار می‌کند و مدل اول این دو گوشی همزمان با عرضه ساعت اپل در سال 2015 در دسترس خواهد بود. لذا اولین مدل جدید آیفون در بهار سال 2015 تولید شده و آیفون 7 هم در اواخر سال 2015 قابل خریداری خواهد بود.باید توجه داشت کاربران آیفون معمولا هر دو سال یکبار گوشی های خود را به روز می کنند و مشخص نیست این ابتکار اپل تا چه حد با استقبال علاقمندان مواجه شود. این شرکت اولین بار در سال 2013 دو مدل از گوشی آیفون 5 را به نام های 5 اس و 5 سی عرضه کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها