کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ورود خودروی جدید بهمن موتور به بازار ایران + قیمت


کد خبر : ۸۴۳۸سه شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰:۰۵۲۵۵۷۴ بازدید

مدیرعامل شرکت بهمن موتور از ورود خودروی آسا به بازار خبر داد و گفت: این خودرو مدل سال 2014 شرکت FAW بوده که تولید آزمایشی آن از مهرماه کلید خورده است.
ورود خودروی جدید بهمن موتور به بازار ایران + قیمتورود خودروی جدید بهمن موتور به بازار ایران + قیمت

داوودزاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت FAW اولین خودروساز چین است که با 50 میلیارد دلار سرمایه در گردش و 120 هزار نفر نیروی انسانی یکی از قطب های اصلی خودروساز این کشور به شما رمی رود و با خودروسازان برتر جهانی از جمله فولکس واگن، مزدا، آئودی و جنرال موتورز همکاری داشته و محصولات مشترکی را تولید می کند.

مدیرعامل شرکت بهمن موتور افزود: پروژه تولید خودرو آسا از بهمن ماه سال 92 آغاز شده و تولید آزمایشی آن در مهرماه امسال کلید خورد و در آبان ماه 93 شاهد ارائه این محصول به بازار هستیم.

وی ادامه داد: این خودرو مدل سال 2014 این شرکت چینی است که با موتور 1800 و سازگار را محیط زیست تولید شده و قابلیت ارتقا به استاندارد یورو 5 را نیز دارد.

به گفته داوودزاده این خودرو مجهز به گیربکس تیپ ترونیک 6 سرعته ژاپنی است و در آن از بدنه پلت فورم مزدا 6 استفاده شده ضمن اینکه طراحی ظاهری بدنه نیز توسط یک شرکت ایتالیایی صورت گرفته است.وی ادامه داد: این خودرو مجهز به چهار ایربگ سنسور دنده عقب، کروز کنترل و آپشن های به روز است که در کشور چین و در کلاس خود گران ترین خودروی بازار این کشور به شمار می رود.


4ie6o5sli963jupy404.jpg

داوودزاده ادامه داد: به مشتریان اطمینان می دهیم که این خودرو در کلاس خود یک خودروی بسیار مناسب بوده و رقیب خودروهای اروپایی و کره ای به شمار می رود که در کنار آن از خدمات پس از فروش گسترده شرکت مزدا یدک نیز برخورد است.داوودزاده ابراز امیداری کرد که با همکاری این شرکت چینی بتواند در سال آینده مدل های جدیدی را به سبد محصولات بهمن موتور اضافه کرد. این خودرو با قیمت 72.5 میلیون تومان در نمایندگی و 76 میلیون تومان در بازار بفروش میرسد .

وی خاطرنشان کرد: در هفته گذشته وانت کارا به مرحله عرضه در بازار رسیده است که این وانت صد در صد تولید داخل و دارای بالغ بر 300 قطعه طراحی شده داخلی است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها