کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیش‌بینی بازار طلا و ارز در روزهای آینده


کد خبر : ۸۴۳۴دوشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴:۵۹۷۲۷۴ بازدید

رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت طلا و دلار هیجانی است، پیش‌بینی کرد قیمت‌ها به مرور واقعی شوند و در نقطه‌ای به تعادل ...

رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت طلا و دلار هیجانی است، پیش‌بینی کرد قیمت‌ها به مرور واقعی شوند و در نقطه‌ای به تعادل برسند و ثابت شود ولی زمان آن مشخص نیست.

محمدکشتی‌آرای اظهار کرد: در حال حاضر یکی از موضوعات مهم در بازار ارز، بحث کاهش شدید قیمت نفت در بازار‌های جهانی است که باعث بالارفتن ارزش دلار شده است و بالا‌رفتن ارزش دلار در برابر دیگر ارز‌ها باعث افزایش قیمت سکه و طلا نیز شده است.

وی گفت: نکته‌ قابل تامل این است که دفعات قبل زمانی که هیجان قیمت به بازار طلا و ارز وارد می‌شد، تعداد متقاضیان افزایش می‌یافت ولی با توجه به اینکه دست‌اندرکاران طلا تصور می‌کنند این موضوع شوک قیمتی است که به بازار طلا وارد شده و در زمانی قیمت طلا کاهش خواهد یافت بنابراین میزان تقاضا افزایش نیافت.

رییس اتحادیه طلا و جواهر در رابطه با تاثیر مذاکرات هسته‌ای بر روند قیمتی در بازار گفت: مذاکرات هسته ای بحث کلی سیاست و اقتصاد کشور است و به‌طور کلی در همه حوزه‌ها تاثیرات خود را می‌گذارد و در واقع بحث مذاکرات اثرات کلی در اقتصاد کشور دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها