کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت‌های جدید و رُند 5 نوع نان در تهران اعلام شد


کد خبر : ۸۴۳۲دوشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶:۳۸۱۵۸۲۹ بازدید

رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم تهران در حاشیه جلسه یکشنبه شب کارگروه تعین قیمت نان در استانداری تهران با بیان اینکه نرخ نان باید از ...

بر اساس توافق شب گذشته استانداری تهران با اتحادیه‌های نان، مقرر شد از امروز قیمت نان سنگک 800 تومان، بربری 700 تومان، تافتون سنتی 425 تومان، تافتون گردون 225 تومان و نان لواش 225 تومان در تهران ،ری ،شمیرانات و پردیس به فروش برسد.

رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم تهران در حاشیه جلسه یکشنبه شب کارگروه تعین قیمت نان در استانداری تهران  با بیان اینکه نرخ نان باید از سال 91 افزایش می یافت گفت: دولت هم اکنون گندم را هر کیلوگرم 1150 تومان خریداری می کند و به کارخانجات آرد با سوبسید را هر کیلوگرم 465 تومان می فروشد و اکنون با 200 تومان افزایش به 665 تومان می فروشد که بازهم یارانه زیادی می دهد.

محمد جواد کرمی افزود: باید به سمتی حرکت کنیم که قیمت گندم و ارد و نان اصلاح و به روز شود.

وی گفت: تاکنون آرد را به قیمت هر کیلوگرم 610 تومان می خریدیم که قرار شد از این به بعد برای نان های حجیم هر کیلوگرم 850 تومان بفروشند.کرمی افزود: هزینه های کارگری و دیگر هزینه ها در قیمت نان تاثیر گذار است اما اتحادیه ها توافق کردند که نان را فعلا با قیمتی که دولت اعلام کرده است عرضه کنند تا سال اینده تصمیم گیری جدیدی صورت پذیرد.

مدیر عامل اتحادیه نانوایان و رئیس اتحادیه نان های لواش، تافتون و بربری نیز گفت: تصمیم گرفته شد قیمتها اصلاح، وزن چانه های خمیر و کیفیت نان افزایش یابد.قاسم زراعتکار افزود: وزن چانه بربری 600 گرم و قیمت آن 600 تومان بوده است و باید از این پس 700 تومان فروخته شود.وی گفت: وزن چانه خمیر لواش 170 گرم، قیمت آن 225 تومان و وزن چانه تافتون سنتی 280 گرم و نرخ آن 425 تومان شده است.

زرعتکار افزود :وزن چانه تافتون گردون هم 170گرم و قیمت آن 225 تومان است.وی گفت: از همه همکارانم می خواهم قیمتهای جدید را تا اجرای فاز دوم هدفمند کردن یارانه ها رعایت و نان با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند و مشتری مداری را فراموش نکنند.رئیس اتحادیه نانهای سنگکی تهران هم گفت: از روز دوشنبه دهم آذر 1393 وزن نان سنگک مرغوب و ماکول با کیفیت در تهران 400 گرم و قیمت آن 800 تومان فروخته می شود.

محمد رضا نظر نژاد افزود: پیش از این قیمت سنگک 600 تومان بود که کیفیت خوبی هم نداشت.

وی با بیان اینکه بر کار پخت نان نظارت می شود افزود: چنانچه مشتری متقاضی نان کنجدی باشد در اختیارش قرار داده می شود.


d0oc9f666klfxz9rd27.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها