کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مذاکرات بیش از چند ساعت یا چند روز تمدید نمی شود


کد خبر : ۸۲۷۷دوشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱:۵۰۵۱۲۵ بازدید

طبق یک منبع نزدیک به هیأت ایرانی در مذاکرات، مهلت رسیدن به توافق جامع هسته ای بیش از چند ساعت یا چند روز تمدید نمی‌شود.

پایگاه روسی «اسپوتنیک» گزارش کرد که طبق گفته یک منبع ایرانی در هیأت مذاکرات هسته‌ای وین، مهلت رسیدن به توافق نهایی درباره برنامه هسته ای ایران بیش از چند ساعت یا چند روز تمدید نمی شود.

این گزارش در حالی منتشر شده است که خبرگزاری رویترز گزارش کرد که مذاکرات تا ۱۵ دسامبر سال جاری میلادی تمدید میشود و احتمالاً دور بعدی مذاکرات راه‌حل جامع هسته‌ای در «مسقط» پایتخت عمان از سرگرفته می‌شود.

رویترز مدعی شد ایران و 1+5 در مذاکرات وین در پی دستیابی به توافقی هستند که خاورمیانه را دگرگون کند و دری بگشاید که تحریم‌های اقتصادی علیه ایران را به پایان رسانده و آغاز رابطه‌ی ایران و غرب باشد.بر اساس گزارش رویترز، هزینه حصول توافق هسته‌ای بالا خواهد بود و دشمنان منطقه‌ای ایران، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی، با اضطراب مذاکرات ایران را دنبال می‌کنند.

یک بیانیه مشترک درباره پیشرفت مذاکرات منتشر می‌شود

یک دیپلمات غربی تمدید توافق ژنو را تایید و گفت که تا ساعات آینده یک بیانیه سیاسی در زمینه پیشرفت مذاکرات هسته‌ای منتشر خواهد شد.وی افزود: مذاکرات طی هفته های آینده در سطحی پایین تر ادامه خواهد یافت. 

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز دوشنبه همزمان با ضرب‌الاجل مذاکرات هسته‌ای گفت تمدید گفت‌وگوها گزینه مورد ترجیح تل‌آویو است و این رژیم امیدوار است که فشار بر ایران ادامه یابد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها