کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بانک‌ها عمداً به متقاضیان وام ازدواج نمی‌دهند


کد خبر : ۸۱۶۹چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷:۴۰۳۵۳۵ بازدید

عضو هیأت رئیسه کمیسیون بودجه گفت: بانک‌ها از زیر مسؤولیتی که دارند شانه خالی می‌کنند تا از جایی دیگر تسهیلات وام ازدواج ...

عضو هیأت رئیسه کمیسیون بودجه گفت: بانک‌ها از زیر مسؤولیتی که دارند شانه خالی می‌کنند تا از جایی دیگر تسهیلات وام ازدواج برداشت شود.

اسماعیل جلیلی، عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون بودجه درباره برداشت از صندوق توسعه ملی برای تسهیلات وام ازدواج، بیان کرد: مجلس قانونا نمی‌تواند چنین حکمی را صادر کند. وی تصریح کرد: منابع بانک‌ها بهترین گزینه برای وام ازدواج است که می‌تواند در اختیار جوانان قرار گیرد، بانک‌ها به اندازه کافی منابع دارند، این روشی غیرمدیریتی است که تسهیلات وام ازدواج را از صندوق توسعه ملی برداشت کرد.

جلیلی سست بودن در اجرای قانون نظام بانکی از سوی مدیران بانک‌ها را علت اصلی پرداخت نکردن وام ازدواج به جوانان دانست و به نسیم گفت: بانک‌ها از زیر مسؤولیتی که دارند شانه خالی می‌کنند تا از جایی دیگر تسهیلات وام ازدواج برداشت شود، اگر منابعی که در اختیار بانک‌ها است به‌درستی مدیریت شود در بحث وام ازدواج مشکلی به وجود نخواهد آمد. وی یادآور شد: بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و دارایی و بانک‌ها باید منابعی را که در اختیار دارند در بحث تسهیلات به کار گیرند، وام ازدواج نباید قطع شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها