کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تونل سه طبقه بزرگراه صیاد تا شوش


کد خبر : ۸۱۶۷چهارشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰:۱۱۵۳۷۴ بازدید

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: ‌قرار نیست اتوبان صیاد شیرازی دو طبقه شود بلکه تونلی سه طبقه ساخته می‌شود که از خانه‌های مردم نیز عبور نمی‌کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: ‌قرار نیست اتوبان صیاد شیرازی دو طبقه شود بلکه تونلی سه طبقه ساخته می‌شود که از خانه‌های مردم نیز عبور نمی‌کند.

سیدمازیار حسینی درباره دو طبقه کردن اتوبان شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: ‌قرار نیست این اتوبان دو طبقه شود بلکه تونلی سه طبقه ساخته می‌شود که از خانه‌های مردم نیز عبور نمی‌کند.

وی ادامه داد:‌ دو طبقه این تونل ترافیکی است و مسیر رفت و برگشت انجام می‌شود و قسمت تحتانی تونل نیز به تاسیسات و آب‌های سطحی اختصاص یافته است.

حسینی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به منطقه 12 دارد که از مناطق گسترده و با جمعیت شهر تهران محسوب می‌شود و روزانه یک میلیون نفر بازدید کننده دارد که در روزهای پایان سال این جمعیت به یک و نیم میلیون نفر در روز می‌رسد بنابر این باید تسهیلات ویژه‌ای برای مردم این منطقه در نظر گرفته شود تا راحت‌تر بتوانند در سطح بازار تردد کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: بنابر این این تونل در محدوده بازار ختم نمی‌شود و به میدان شوش و بزرگراه بعثت و آزادگان نیز می‌رسد و دسترسی‌های سطحی نیز دراین دو بزرگراه خواهد داشت.وی یادآور شد: در محدوده بازار برای کاهش آلودگی هوا حمل و نقل تراموا نیز خواهیم داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها