کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از چهار محصول جدید BMW در ایران


کد خبر : ۸۰۶۰شنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱:۵۲۹۷۴۱ بازدید

جمعه شب چهار محصول جدید بی.ام.و X4، سری 3 GT، سری 4 گرن کوپه و سری 4 کوپه در تهران رونمایی شد.
رونمایی از چهار محصول جدید BMW در ایرانرونمایی از چهار محصول جدید BMW در ایران

بی.ام.و X4 را می توان فرزند X6 دانست زیرا با فرم بدنه کوپه مانند خود از سایر شاسی بلندها از جمله X3 و X5 متمایز است. بی.ام.و همچنین همزمان از مفاهیم طراحی خود در این خودرو نیز به صورت کاملا متفاوت استفاده کرده است.

اما سری گرن کوپه 4 خودرویی که می‌توان آن را به چشم جایگزین خودروهای شیک و با کلاس سری سه سدان هم دید. طبق معمول خودروهای گرن کوپه، بدنه با چاشنی اسپرت تر، سقف شیب‌دار و داشتن چهار در از خصوصیات بارز ظاهری این مدل‌هاست.

سری 4 کوپه نیز که کانسپت (مدل مفهومی) آن در نمایشگاه دیترویت رونمایی شد، به طور قابل ملاحظه ای بزرگتر و جادارتر از سری3 کوپه است. چهره کشیده و ارتفاع پایین و فاصله دو محور بلند آن چهره‌ای با وقارتر و زیبا به آن بخشیده است. در حالی که با وجود ابعاد بزرگتر، وزن آن حدود 45 کیلوگرم کمتر از سری 3 است.

سری 3 GT نیز بیش از 30 سال است که بزرگ‌ترین و بهترین پشتوانه بی.ام‌.و در بازار اسپرت‌های نیمه‌لوکس شده است، تا آنجاکه حدود یک‌سوم از مجموع کل فروش بی.ام‌.و را به خود اختصاص می‌دهد. ششمین نسل این خودرو که رقیب اصلی مرسدس C-class و آئودی A4 محسوب می‌شود.

مدیر اجرایی پرشیا خودرو در حاشیه این مراسم از افزایش 24 درصدی سهم بازار این شرکت از بازار خودرو بی.ام.و خبر داد و افزود: تا قبل از اینکه تیم جدید، مالکیت 100 درصد سهام پرشیاخودرو را در اختیار گیرد این شرکت در حدود چهار درصد از بازار این خودروی آلمانی را در اختیار داشت، اما طی این مدت توانستیم حدود 30 درصد بازار بی.ام.و در ایران را در اختیار بگیریم.

محمود کوشش تصریح کرد: طی این مدت تلاش کرده ایم نمایندگی های فروش خودروهای بی.ام.و را به نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش ارتقا دهیم. هم اکنون نیز این شرکت در شهرهای کرج، تبریز، شیراز، مشهد، اصفهان، کرمان، آمل و ارومیه نمایندگی فروش دارد که با پنج نمایندگی فروش در تهران در مجموع 13 نمایندگی فروش در سراسر کشور فعالیت می‌کند. همچنین علاوه بر نمایندگی مرکزی فروش و خدمات پس از فروش در تهران، نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش این شرکت در شیراز افتتاح شده است و به زودی دومین نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در تهران نیز آغاز به کار خواهد کرد.

وی که در مراسم معرفی خودروهای جدید بی.ام و X4، سری 3 GT، سری 4 گرن کوپه و سری 4 کوپه با خبرنگاران گفت‌وگو می کرد، از اقدامات شرکت را بعد از تغییر مدیریت، افزایش رضایتمندی مشتریان اعلام و تصریح کرد: طبق گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در سال 1392 این شرکت توانست با کسب امتیاز 720 در بین شرکت های با پذیرش محدود رتبه دوم را به خود اختصاص دهد. این درحالی است که این امتیاز در سالهای 1391 و 1390 به ترتیب 710 و 680 اعلام شده بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها