کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت طلا تا پایان امسال به کمتر از 1120 دلار خواهد رسید


کد خبر : ۸۰۰۸چهارشنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵:۲۷۲۶۲۳ بازدید

تحلیلگر برجسته اقتصادی موسسه فلزات گرانبهای اینسایت پیش بینی کرد که قیمت هر اونس طلا تا پایان امسال به روند نزولی خود ادامه ...

تحلیلگر برجسته اقتصادی موسسه فلزات گرانبهای "اینسایت" پیش بینی کرد که قیمت هر اونس طلا تا پایان امسال به روند نزولی خود ادامه خواهد داد و به کمتر از 1120 دلار خواهد رسید.

فیلیپ کلاپویک تحلیلگر ارشد اقتصادی موسسه اینسایت تصریح کرد: افزایش ارزش دلار مهمترین عامل موثر بر قیمت طلا تا پایان سال 2014 میلادی خواهد بود و این مساله موجب خواهد شد تا قیمت هر اونس طلا تا پایان امسال به کمتر از 1120 دلار برسد.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در حال کاهش متوالی برای دومین سال پیاپی از سال 2000 میلادی است. میزان ذخایر طلای صندوق های سرمایه گذاری جهان همچنان به شدت رو به کاهش است و سرمایه گذاران تمایل چندانی برای خرید طلا ندارند.

"یانگ ژی" تحلیلگر اقتصادی موسسه یونگان فیوچرز چین نیز تاکید کرد: با توجه به تفاوت ساختارهای اقتصادی در کشورهای مختلف و همین طور اختلاف بین سیاست های پولی بانک های مرکزی جهان به نظر می رسد روند صعودی ارزش دلار ادامه خواهد یافت.

با ادامه روند نزولی قیمت نفت نیز تورم در اقتصاد جهانی با کاهش روبرو خواهد شد و اینها همه عوامل منفی برای قیمت طلا به شمار می رود.

قیمت نفت برنت دریای شمال به پایین ترین سطح خود در 4 سال اخیر رسیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها