کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مروری بر تعرفه‌های اینترنت همراه در دیگر کشورها


کد خبر : ۷۹۸۱سه شنبه، ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸:۲۲۵۳۷۴ بازدید

پاکستان از جمله کشورهای همسایه ایران است که اپراتورهای مختلف تلفن همراه در آن ظرف یک سال اخیر ارائه خدمات نسل سوم تلفن همراه را آغاز کرده‌اند.

هر چند مجوز ارائه نسل سوم به اپراتورهای تلفن همراه در کشورمان از شهریور ماه اعطا شد اما هنوز تعرفه خدمات اینترنت همراه نسل سوم در بلاتکلیفی به سر می‌برد.البته در هفته‌های اخیر معاون وزیر ارتباطات از تصویب تعرفه جدید اینترنت همراه با نرخ هر کیلوبایت 5 ریال خبر داد که با واکنشهایی مواجه شد چرا که تعیین این تعرفه در مقایسه به شرایط فعلی، به معنی نصف شدن تعرفه اینترنت GPRS و پنج برابر شدن تعرفه اینترنت 3G بود و  همن واکنش‌ها موجب شد تا وزیر ارتباطات از تجدید نظر در این تعرفه‌ها تا دو هفته آینده خبر دهد.اما در این میان مروری بر تعرفه‌ و بسته‌های اینترنت همراه در کشورهای دیگر، می‌تواند استانداردی قابل قبول را در اختیار قرار دهد.

به گزارش سایت‌های رسمی اپراتورهای تلفن همراه پاکستان، بررسی هزینه های ارائه خدمات مذکور در این کشور همسایه می‌تواند قضاوت در مورد هزینه‌های ارائه خدمات مشابه در ایران را ساده‌تر کند.

در ادامه هزینه این خدمات را بررسی خواهیم کرد.

الف) اپراتور موبیلینک

این اپراتور از نظر تعداد مشترک، برترین اپراتور تلفن همراه پاکستان است. البته این به معنای تفاوت خیلی شدید از نظر میزان کاربران نیست. زیرا به عنوان مثال اپراتور یوفون که در رتبه چهارم است، 18 درصد بازار همراه و موبیلینک 28 درصد از آن را در اختیار دارند.

این اپراتور برای ارائه خدمات اینترنت نسل سوم تلفن همراه به شرح زیر مبالغی را دریافت می‌کند. (مقصود از اینترنت نسل سوم در این کشور سرعت استاندارد 1 تا 3 مگ است)


برای بزرگ نمایی میتوانید روی جدول زیر کلیک نمایید :
 

ypqpvowvvylr2e3vwhrs.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها