کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدول قیمت انواع میوه در بازار تهران


کد خبر : ۷۹۲۳یکشنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱:۳۶۲۷۳۸ بازدید

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران از کاهش حجم ورود میوه به میدان در چند روز گذشته خبر داد و گفت: تولید کننده تا زمانی که بتواند میوه را نگه داری کند در روزهای ...

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران از کاهش حجم ورود میوه به میدان در چند روز گذشته خبر داد و گفت: تولید کننده تا زمانی که بتواند میوه را نگه داری کند در روزهای تعطیل از ورود آن به میدان در راستای عدم کاهش قیمت جلوگیری می‌کند.

حسین مهاجران اظهار کرد: تولیدکننده و عرضه کننده به روزهای تعطیل توجه داشته و در راستای عدم کاهش بیشتر قیمت میوه حجم عرضه میوه به میدان را کاهش می‌دهد.

وی ادامه داد: خرید به طور نسبی در روزهای بعد از دهه اول محرم بیش‌تر از عرضه بوده و این موضوع افزایش اندک قیمت میوه به طور مثال گوجه فرنگی، انگور و سیب را سبب شده است.
او بیان کرد: در میدان گوجه فرنگی کیلویی 3هزار تومان، انگور شاهرودی که تا چند روز گذشته 2هزار تومان به فروش می رسید بیش از کیلویی 3هزار تومان عرضه شد که این افزایش قیمت‌ها از روز آینده رفع شده و روند عرضه و توزیع به روال عادی خود بازخواهد گشت.

این فعال صنفی گفت: سیب که در سال جاری حجم تولید آن بسیار رضایت بخش بود در چند روز گذشته در پی حجم عرضه اندک افزایش قیمت را تا جایی تجربه کرد که هر کیلو از این محصول در میدان 3500 تا 4هزار تومان به فروش رسیده است.مهاجران با اشاره به افزایش 2 برابری قیمت بادمجان و هویج قیمت‌ها در میدان  را به شرح زیر اعلام کرد:
 

wltir05rszdkhpw7bw0f.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها