کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در پایان معاملات هفته دوم آبان ماه بورس تهران


کد خبر : ۷۸۳۹چهارشنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲:۳۰۲۴۰۱ بازدید

شاخص کل بورس در پایان معاملات آخرین روز کاری هفته، موفق به عبور از کانال 75 هزار شد که بزرگان بازار از جمله مخابرات، مپنا و گروه تأثیرگذار بانکی، بیشترین همراهی را داشتند.

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص با افزایش 800 واحدی به رقم 76 هزار و 166 واحد رسید که نشانگر بازدهی مثبت 6 درصدی در طی دو هفته گذشته دارد.

براساس این گزارش، مخابرات، مپنا، بانک ملت، بانک پاسارگاد، گسترش نفت و گاز پارسیان، بانک تجارت و بانک صادرات بیشترین تأثیر مثبت را داشتند.همچنین امروز ارزش معاملات با ورود جریان جدید نقدینگی به بیش از 360 میلیارد تومان رسید که نسبت به دوران رکودی بازار، افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

بر همین اساس، نماد معاملاتی شرکت‌های کابل البرز، توریستی و رفاهی آبادگران ایران یاسا تایر و رابر، سیمان قائن، خوراک دام پارس، سیمان هگمتان و سیمان ارومیه بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند.

برترین تقاضای بازار هم به نماد معاملاتی شرکت‌های ایران ترانسفو، بانک تجارت، سرمایه‌گذاری سایپا، سرمایه‌گذاری خوارزمی، زامیاد، بانک انصار و بیمه آسیا اختصاص یافت.

در فرابورس هم شاخص با افزایش 5 واحدی در رقم 865 واحد متوقف شد که گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک گردشگری، نفت ایرانول، فولاد ارفع و بانک ایران‌زمین بیشترین تأثیر مثبت را داشتند.در این بازار، اوراق امتیاز تسهیلات خرید مسکن در اکثر سررسیدها گران شد و به محدوده 90 هزار تومان رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها