کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عرضه گوشی نکسوس 6 با سیستم عامل آندروید 5


کد خبر : ۷۸۳۲چهارشنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴:۰۹۴۳۷۳ بازدید

گوگل تازه‌ترین گوشی سری نکسوس خود موسوم به نکسوس 6 را با نمایشگری بزرگتر عرضه کرد. این گوشی برای اولین بار با سیستم عامل 5 لولی پاپ عرضه شده است.
عرضه گوشی نکسوس 6 با سیستم عامل آندروید 5عرضه گوشی نکسوس 6 با سیستم عامل آندروید 5

گوشی یاد شده نسبت به مدل های قبلی نکسوس ابعاد بزرگتری دارد و قیمت آن بسته به امکاناتی که دارد از 649 تا 699 دلار در نوسان است. قرار است این گوشی به طور رسمی ظرف سه هفته آینده عرضه شود.

ابعاد این گوشی 6.3 در 3.3 در 0.4 اینچ بوده و در واقع می توان ان را یک تبلت کوچک دانست تا یک گوشی بزرگ. به نظر می رسد گوگل با عرضه نکسوس 6 محصولاتی همچون گالکسی نوت 4 را هدف قرار داده است. گوشی یاد شده از نظر شکل ظاهری و طراحی یادآور گوشی هایی همچون موتو ایکس است.

از جمله ویژگی های آندروید 5 که در گوشی نکسوس 6 نصب شده می توان به زبان بصری جدید اندروید اشاره کرد که از طبیعت، فیزیک و از طراحی گرافیکی مبتنی بر چاپ الهام گرفته شده است. منوها هم از سهولت دسترسی بیشتری نسبت به قبل برخوردار هستند که به همین سبب، کاربر با کمترین میزان حرکت بر روی صفحه، به نتایج دلخواه خود می‌رسد.

آندروید 5 راهکارهای بسیار بهتری را برای به نمایش درآوردن اطلاعات جدید به کار برده است. شما می‌توانید انتخاب کنید کدام یک از پیام‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند، محتواهای حساس خود را مخفی کنید، و حتی مخاطبینی را برای دریافت محتوا یا پیام‌هایی با درجه اهمیت بالاتر، انتخاب کنید. این بار برخلاف گذشته، تماس‌های تلفنی و دریافت پیام سبب نمی‌شود تا مزاحمتی در هنگام تماشای فیلم و یا اجرای بازی برایتان پیش بیاید. اعلانات به راحتی با اشاره‌ی انگشت در بالای نمایشگر، قابل مشاهده هستند.

از نظر سخت افزاری هم کامپایلر ART به طور قابل توجهی عملکرد حافظه و زمان لود برنامه ها را بهبود بخشیده است و گوگل مدعی است که این زمان دو برابر سریعتر شده است. علاوه بر این ART  به طور کامل 64 بیتی است و بنابراین توانایی پردازش برنامه هایی که با معماری 64 بیتی نوشته شده است را دارا می‌باشد. افزایش 90 دقیقه ای عمر باتری هم در اندروید 5 پیش بینی شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها