کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عملکرد بازیگران بورس در روز گذشته + جدول


کد خبر : ۷۶۹۱چهارشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۴:۲۲۱۰۷۶ بازدید

در جدول همراه نحوه تغییرات مالکیت سهامداران حقیقی به حقوقی در بیست نماد با بیشترین حجم معامله طی روز گذشته مورد ...

در نتیجه دادوستدهای روز گذشته سرمایه گذاران 511 میلیون و 588 هزار سهم به ارزش یک‌هزار و 588 میلیارد و 264 میلیون ریال و در 58 هزارو 832 نوبت معامله کردند. در جدول همراه نحوه تغییرات مالکیت سهامداران حقیقی به حقوقی در بیست نماد با بیشترین حجم معامله طی روز گذشته مورد بررسی قرار گرفته است.

در نماد «ونفت» اولین نماد پرمعامله طی روز گذشته تغییر مالکیتی در حدود 838.5 میلیون سهم از سهامداران حقوقی به حقیقی انجام شد. همان‌‌طور که در جدول مشاهده می‌شود، روز سه‌شنبه در این نماد 2.91 درصد خرید توسط حقیقی‌ها صورت گرفته است. آمار معاملات در این نماد همانند روز دوشنبه حاکی از فعالیت بیشتر حقیقی‌ها است. 

در نماد «خودرو» طی معاملات روز گذشته، تغییر مالکیت 501.10 میلیون سهم از سوی سهامداران حقیقی به حقوقی روی داده است، این مساله نشان می‌دهد سهامداران حقیقی سهم بیشتری به‌عنوان فروشنده داشته‌اند هرچند درصد خرید‌ها نیز به نفع حقیقی‌ها بوده است. در «خساپا » به‌عنوان سومین نماد پرمعامله روز گذشته، تغییر مالکیت 178 هزار سهم از سوی سهامداران حقوقی به حقیقی انجام شد. در این نماد نیز حقیقی‌ها نقش پررنگ‌تری ایفا کرده‌اند به‌طوری که 98.7 درصد از خرید و 97.7 درصد از فروش در نماد مزبور توسط حقیقی‌ها صورت گرفته است. در نماد «فاذر» نیز تغییر مالکیت از سوی سهامداران حقوقی به حقیقی رخ داد در حالی که در روز دوشنبه این تغییر به نفع حقوقی‌ها بود. در نماد «ثشاهد» نیز تغییر مالکیت به نفع سهامداران حقیقی را شاهد بودیم این در حالی است که طی روز گذشته، در نماد «تکمبا» تغییر مالکیت از سوی سهامداران حقیقی به حقوقی صورت گرفت.


zsbpxmquorlfjjtmmbq.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها