کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودروسازان داخلی و فروش اقساطی بدون بهره !


کد خبر : ۷۶۳۹یکشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶:۱۹۱۳۴۱۷ بازدید

شرایط فعلی بازار خودرو باعث شد تا برخی شرکت‌های خودروساز به سمت فروش اقساطی بدون بهره روی آورند.
خودروسازان داخلی و فروش اقساطی بدون بهره !خودروسازان داخلی و فروش اقساطی بدون بهره !

میرحسین یزدانی معاون فروش و بازاریابی شرکت کرمان موتور گفت: با توجه به سطوح مختلف توان مالی مشتریان در بازار خودرو، استراتژی خودروسازان نیز باید مبتنی بر ارائه تسهیلات متنوع خرید خودرو باشد و به طور حتم این رویکرد تاثیر مستقیم بر رونق بازار خودرو خواهد داشت.

وی گفت: در همین راستا طرح فروش 50-50 برای متقاضیان خرید خودروهای J5 اتوماتیک با موتور 1800 سی سی، در نظر گرفته شده و بر اساس آن مشتریان می توانند تنها با پرداخت 50 درصد از قیمت خودرو نسبت به پیش خرید این محصول اقدام کنند و 50 درصد باقی‌مانده را به صورت اقساط بدون کارمزد بازپرداخت کنند.

وی خاطر نشان کرد: به منظور اعطای تسهیلات مطلوب به مشتریان 50 درصد با قیمانده قیمت خودرو در قالب تسهیلات 12 ماهه اعطا خواهد شد، که در اقساط 12 ماهه سود تسهیلات لحاظ نمی‌شود و در عین حال طرح فوق با اقساط 24 و 36 ماهه نیز در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

یزدانی با بیان اینکه اعطای این تسهیلات به مراتب نسبت به دیگر تسهیلات موجود در قالب لیزینگ و غیره جذاب تر به نظر می رسد، افزود: ویژگی این طرح اطمینان خاطر مصرف کننده از دریافت خدمات ویژه مالی از سوی خودروساز است و نگرانی آنها از ترفندهای خطرناک فروش خودرو در سطح بازار را برطرف خواهد کرد.

معاون فروش و بازاریابی شرکت کرمان موتور با بیان اینکه قیمت خودرو J5 اتوماتیک هم اکنون 57 میلیون و هفتصد هزار تومان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در این طرح، خودروها با بیمه بدنه واگذار می شوند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها