کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گوشی جدید نوکیا با دوربین 41 مگاپیکسلی


کد خبر : ۷۶۳پنجشنبه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۲:۲۴۱۶۶۱۷ بازدید

نوکیا دومین گوشی بسیار موفق با امکانات فوق‌العاده عالی خود را در ماه جولای سال جاری میلادی به بازار جهانی عرضه کرد. این گوشی 130.4 x 71.4 x 10.4 میلی‌متر اندازه و 158 گرم وزن دارد و در رنگ های سفید، مشکی، زرد و قرمز عرضه فروخته می شود.
گوشی جدید نوکیا با دوربین 41 مگاپیکسلیگوشی جدید نوکیا با دوربین 41 مگاپیکسلی

برترین ها:

1. نوکیا لومیا 1020

نوکیا دومین گوشی بسیار موفق با امکانات فوق‌العاده عالی خود را در ماه جولای سال جاری میلادی  به بازار جهانی عرضه کرد. این گوشی 130.4 x 71.4 x 10.4 میلی‌متر اندازه و 158 گرم وزن دارد و در رنگ های سفید، مشکی، زرد و قرمز عرضه فروخته می شود.


2. دوربین 41 مگاپیکسل

دوربین این گوشی زیبا، 41 مگاپیکسل است. از ویژگی های آن باید به لنز کارل‌زایس، لرزش‌گیر نوری تصویر، فوکوس دستی و خودکار و فلاش ال‌ای‌دی و زنون اشاره کرد. فناوری PureView، پانوراما، تشخیص چهره و ژئوتگینگ نیز از دیگر ویژگی های دوربینِ این اسمارت‌فون هستند.

3. بزرگ نمایی دوربین

یکی از ویژگی های برتر این دوربین عالی، بزرگ نمایی آن است که حتی پس از عکاسی هم می توانید روی عکس زوم کنید.

4. دوربین حرفه ای نوکیا

این دوربین تنظیمات دستی هم دارد و همچون یک دوربین عکاسی حرفه‌ای، می توانید فوکوس، سرعت شاتر، تعادل نور سفید و ... را تنظیم کنید و تغییر دهید.


5. قابلیت فیلم‌برداری

با این دوربین می توانید با کیفیت فول اچ‌دی فیلم‌برداری کنید که برای یک گوشی موبایل واقعا عالی است. تصاویر را با کیفیت 1080p و 30 فریم در ثانیه ضبط می کند و فلاشی هم برای حالت فیلم‌برداری دارد.

6. سیستم‌عامل

لومیا 1020 نوکیا، نسخه 8 سیستم‌عامل ویندوزفون را در خود دارد.

7. مشخصات

این گوشی تازه وارد و زیبا که همه نگاه ها را به خود جلب کرده است، علاوه بر دوربین 41 مگاپیکسل و کیفیت عالی عکاسی و فیلم برداری، صفحه نمایش 4.5 اینچ با رزولوشن 768 x 1280 پیکسل و تراکم تصویر 332 پیکسل در هر اینچ، پردازنده دوهسته ای و 1.5 گیگاهرتز اسنپ‌دراگون S4 کوالکوم دارد. باتری دستگاه در حالت نسل دوم مخابرات حداکثر 8.2 ساعت و در حالت 3G، 12.5 ساعت مکالمه پیاپی را پشتیبانی می کند. بیشینه پخش موسیقی نیز در آن 53 ساعت است. حافظه داخلی گوشی 32 گیگابایت است که می توان به 64 گیگابایت آن را ارتقا داد. 2 گیگابایت نیز رم دارد.

8. دستگیره دوربین

جالب است که نوکیا دستگیره ای در پشت بدنه موبایل تعبیه کرده است تا کاربر استفاده راحتی از این دوربین عالی داشته باشد و لرزش دست هایش نیز کاهش یابد و عکس های زیباتری خلق  کند.


9. سه پایه گوشی لومیا 1020

دیده بودیم دوربین های حرفه ای و دیجیتال سه پایه داشته باشند اما یک گوشی موبایل را خیر! نوکیا به طور بسیار خلاقانه برای این گوشی هوشمند یک سه پایه هم در نظر گرفته است تا کاملا حس عکاسی حرفه ای را به کاربر منتقل کند.


7ynz1f9cakcwozt85f8p.jpg

tt1qlcddtftchg8xwara.jpg

xckit25ow5huql53sqd.jpg

a06h5zk0dm4g9coxwad.jpg

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها