کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مذاکره برای تولید و عرضه خودروهای J2 و P1 در ایران


کد خبر : ۷۴۶۶شنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳:۳۳۱۰۵۸۳ بازدید

با تلاش کرمان موتور و کیفیت مطلوب تولیدات JAC، طی شش ماهه اول امسال افزون بر هشت هزار دستگاه خودرو به ایران صادر شده است.
مذاکره برای تولید و عرضه خودروهای J2 و P1 در ایرانمذاکره برای تولید و عرضه خودروهای J2 و P1 در ایران

وو روهائو(WU Ruhao) قائم مقام شرکت صادرات خودروسازی جی.ای.سی، با بیان این مطلب، ایران را در سگمنت خودروهای سواری مهمترین بازار جی.ای.سی دانست و اظهار داشت: تولید خودرو در شرکت JAC از 50 سال قبل و با تولید کامیون های سبک آغاز شد و هم اکنون بزرگترین تولیدکننده کامیونت در چین است.به گفته وی، جی.ای.سی با اشتغال زایی برای 33 هزار نفر سالانه شش میلیارد دلار درآمد دارد و جزء معدود خودروسازان چینی است که مبحث موتورسازی و هم قطعه سازی را در کنار خودروسازی ادامه می دهد.

قائم مقام شرکت صادرات JAC، با بیان اینکه در حال حاضر جی.ای.سی با دو شرکت در برزیل و ویتنام جوینت ونچر تشکیل داده است، متذکر شد: جک در بیش از 10 کشور مانند ایران دارای پارتنر است بطوریکه هم اکنون بیش از یک هزار نمایندگی در چین دارد و 100 شرکت نمایندگی در اقصی نقاط جهان با جی.ای.سی فعالیت می کنند.وی با بیان اینکه شرکت JAC در سال 1964 و برای تولید قطعات سیستم ترمز تاسیس شد، اضافه کرد: در سال 1968 اولین کامیونت سبک 2.5 تن جک تولید شد، در سال 1985 اولین خط تولید موتور و در سال 1990 خط تولید اتاق اتوبوس در این شرکت راه اندازی شده است.

روهائو ادامه داد: در سال 2002 تولید خودروهای ون و از سال 2007 میلادی تولید خودروهای سواری با تولید J7 در جی.ای.سی آغاز شد و در سال گذشته(2013) موفق به فروش 511 هزار و 595 دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین شده ایم.

قائم مقام شرکت صادرات JAC از مذاکره با شرکت کرمان موتور برای تولید و عرضه J2 و P1(پیکاپ) در ایران خبر داد و گفت: ما در سال 2005 در کشور ایتالیا و در سال 2006 در ژاپن مراکز مستقل تحقیق و توسعه(R&D) راه اندازی کردیم و علاوه بر این با سه دانشگاه مرتبط در این حوزه قرارداد تحقیقاتی داریم.
وی در پایان با اشاره به اینکه محصولات جی.ای.سی در 16 کشور مونتاژ و تولید می شود از صادرات خودروهای JAC به 120 کشور جهان خبر داد و خاطرنشان کرد: شرکت جی.ای.سی اولین خودروسازی مستقل در چین می باشد که بدون پارتنر خارجی موفق به کسب جایزه کیفیت در این کشور شده است.


ym9tqf41prycl0y9owg.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها