کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وام مسکن کلانشهرها 50 میلیون شد


کد خبر : ۷۴۲۴چهارشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰:۵۶۹۵۴۳ بازدید

سخنگوی دولت گفت: وام مسکن در کلان‌شهرها 50 میلیون تومان شد.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران از افزایش سقف تسهیلات در کشور خبر داد و گفت: هم سقف وام بالا رفته و هم ارزان شده و ما به‌ التفاوت آن را خود دولت باید تامین کند.

سخنگوی دولت از افزایش وام مسکن در کلانشهرها به 50 میلیون، در شهرهای کوچک و دارای جمعیت بالای 200 هزار نفر به 40 میلیون و سایر شهرها 30 میلیون تومان خبر داد و گفت: به این ترتیب افزایش سقف تسهیلات این امکان را فراهم می‌کند که افراد متقاضی با اولویت‌هایی که گفته شده، بتوانند نسبت به تامین مسکن اقدام کنند. این وام‌ها متوجه زوج‌های جوان و اقشار کم‌درآمد است.

وی افزود: مجموعه اقدامات دولت در جهت ساخت‌ و‌ سازهای مسکن به فضای اقتصادی کشور کمک می‌کند تا دولت سیاست خروج از رکود را با سرعت بیشتری دنبال کند.

نوبخت تصویب لایحه استملاک و اجاره اتباع خارجی در کشور را از دیگر مصوبات امروز دولت عنوان کرد و گفت: این مصوبه آماده ارسال به مجلس شد. با این کار می‌خواهیم امکان حضور سرمایه‌گذاران خارجی را در کشور فراهم کنیم.

سخنگوی دولت از اختصاص مبلغ 55 میلیارد تومان در خصوص محیط زیست برای مقابله با پدیده گرد و غبار و خشکسالی و احیای دریاچه‌ها خبر داد.

نوبخت خاطرنشان کرد: علاوه بر موارد اعلام شده برای کسانی که قصد بازسازی بافت‌های فرسوده دارند مبلغی را برای وام اختصاص داده‌ایم که در کلانشهرها تا 20 میلیون با سود 9 درصد برای ودیعه و 10 درصد برای کسانی که از تامین مسکن استفاده می‌کنند و برای سایر شهرها 10 و 15 میلیون تومان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها