کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

قیمت حدودی خودرو دنا اعلام شد

کدخبر:۷۴۲۰چهارشنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶:۱۹۷۱۱۷۳ بازدید

هاشم یکه‌زارع افزود : ورژن دوم این خودرو نیز ظرف شش هفت ماه آینده عرضه خواهد شد. نکته مهم آن است که قیمت این خودرو ...

هاشم یکه‌زارع در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه خودروی تبریز، درباره واردات خودروهای رنو به صورت CBU، اظهار کرد: من همواره با واردات خودروی CBU یا هر کالای آماده دیگری مخالف بودم زیرا به معنای اشتغال برای کارگران خارجی است.

وی با بیان این‌که در ایران خودرو اصلا به دنبال واردات خودرو به صورت CBU نیستیم، خاطرنشان کرد: در مورد محصولات رنو نیز تعداد محدودی از این خودروها به صورت CBU وارد خواهد شد تا در فاصله یک ساله مورد نیاز برای تولید، وضعیت این خودروها در بازار ایران سنجیده شود.

یکه‌زارع ادامه داد: ‌محصولاتی مانند کلیو نیز وارد خط تولید ما خواهند شد و اگر شرکتی موافقت خود را برای سرمایه‌گذاری و تولید در ایران اعلام نکند با آن شرکت همکاری نخواهیم کرد.

وی افزود: در زمینه تولید خودروهایی مانند کپچر نیز با رنو مذاکرات صورت گرفته که منوط به آن است که مذاکرات 1+5 به سرانجام برسد. با این حال هدف ما تولید خودرو در ایران است نه CKD کاری. به‌گونه‌ای که با رنو شرط کرده‌ایم که این خودروها نباید توسط هیچ شرکت دیگری وارد ایران شود.

قرارداد تندر 90 نقاط ضعف زیادی داشت

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به پرسشی درباره کاهش فعالیت‌های رنو در ایران، اظهار کرد: قرارداد تندر 90 قبلا توسط ایدرو منعقد شده بود و من در آن سال‌ها مطالبی را درباره نقاط ضعف این قرارداد بیان کردم که هم‌اکنون تحقق یافته است.

وی ادامه داد: در این زمینه کافی است بررسی شود که چرا ایران خودرو می‌تواند 206 را بدون پژو داخلی سازی کند اما ایران خودرو و سایپا نتوانسته‌اند همین کار را در رابطه با خودروی تندر 90 انجام دهند.

یکه‌زارع افزود: در آن زمان معتقد بودم که یکی از اشتباهات بزرگ در این قرارداد این بود که ایران خودرو یک شریک فرانسوی به نام پژو داشت و باید شریک بزرگ دیگری از یک کشور دیگر برای آن انتخاب می‌شد زیرا مشخص بود در صورت بروز شرایطی مثل تحریم، این شرکت‌ها با یکدیگر هماهنگ می‌شوند در حالی که اگر مثلا شریک جدید به جای رنو، یک شرکت آلمانی بود ممکن بود اتفاق دیگری به دلیل فرآیند رقابت رخ دهد.

رنو یک یورو نیز در ایران سرمایه‌گذاری نکرده است

وی با بیان این‌که برخلاف برخی مطالب مطرح شده، رنو در ایران یک یورو نیز سرمایه‌گذاری‌ نکرده است، تصریح کرد: اگر شرکتی آمد و در فرآیند تولید قطعاتی مانند گیربکس در صنعت قطعه‌سازی سرمایه‌گذاری کرد، می‌توان اسمش را سرمایه‌گذاری مشترک گذاشت.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه درباره سیاست‌های این شرکت در زمینه همکاری با شرکت‌های چینی، اظهار کرد: شرکت‌های چینی نمی‌توانند راهگشای صنعت خودروی ایران به عنوان یک شریک تجاری باشند و معتقدیم شرکت‌های داخلی که به سمت چینی‌ها رفته‌اند در نهایت به فول CKD کاری خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: قوای محرکه خودروهای چینی که در ایران خودرو تولید خواهد شد همان قوای محرکه پژو است و بعدا نیز می‌تواند اتفاقات دیگری در این حوزه رخ دهد که ما برنده باشیم. با این حال ارزیابی ما این است که حداقل تا پنج شش سال آینده خودروسازان چینی نمی‌توانند شریک خوبی برای ما باشند.

حداکثر 10 درصد محصولات چینی خواهد بود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: ‌در نهایت سیاست‌های کاری ما به‌گونه‌ای است که حداکثر 10 درصد سبد محصولات به خودروهای چینی اختصاص خواهد یافت و مابقی مربوط به برندهای خودمان و سایر خودروسازان خارجی خواهد بود.

ممکن است شریک جدیدمان آمریکایی باشد

یکه‌زارع در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که آیا ممکن است شریک جدید ایران خودرو یک شرکت آمریکایی باشد؟ اظهار کرد: بله، ممکن است شریک جدیدمان آمریکایی باشد چه اشکالی دارد؟ اگر شرایط فراهم شود.

وی در رابطه با خودروی هایما، اظهار کرد: هایما جزو فعالیت‌هایی است که قبلا در ایران خودرو شروع شده بود و در سال آینده در ایران خودرو خراسان خط تولید آن آغاز به کار خواهد کرد.

قیمت محصولات دانگ فنگ کمتر از 50 میلیون تومان است

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که دو مدل خودروی مربوط به شرکت دانگ فنگ در سال 1394 در ایران خودرو به تولید خواهند رسید، تصریح کرد: قیمت محصولات دانگ فنگ کمتر از 50 میلیون تومان خواهد بود. البته قیمت رنو کپچر بالاتر از این میزان است.

یکه‌زارع در پاسخ به سوالی در رابطه با دلیل تاخیر در عرضه خودروی دنا، اظهار کرد: از زمانی که به ایران خودرو آمدم اقدامات لازم برای عرضه دنا را دنبال کردیم به‌گونه‌ای که شماره‌گذاری این خودرو هم‌اکنون در حال انجام بوده و ظرف 20 روز آینده وارد بازار خواهد شد.

دنا اتومات، 52 تا 53 میلیون تومان

وی ادامه داد: ورژن دوم این خودرو نیز ظرف شش هفت ماه آینده عرضه خواهد شد. نکته مهم آن است که قیمت این خودرو کمتر از 50 میلیون تومان و قیمت مدل گیربکس اتوماتیک آن نیز حدود 52 تا 53 میلیون تومان خواهد بود و خودروهای مشابه چینی حداقل 15 میلیون تومان گران‌تر از دنا بوده و نمی‌توانند با آن رقابت کنند.

یکه‌زارع در رابطه با برنامه این شرکت برای تامین گیربکس اتوماتیک دنا، اظهار کرد: ایران خودرو و سایپا به دنبال سرمایه‌گذاری مشترک و تولید سالانه 600 هزار گیربکس اتوماتیک هستند البته در ابتدا گیربکس اتوماتیک مورد نیاز را وارد خواهیم کرد.


پژو و رنو اذیتمان می‌کنند

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که اگر دنا با گیربکس اتومات با قیمت حدود 52 تا 53 میلیون تومان عرضه شود، بازار تندر 90 اتوماتیک را خراب کرد، اظهار کرد:‌ هم‌اکنون نیز روزانه بیشتر از 50 دستگاه تندر 90 در ایران خودرو و پارس خودرو تولید نمی‌شود که تیراژ قابل توجهی نیز نیست. بنابراین اگر قرار باشد بین تندر 90 و دنا انتخاب کنیم، مطمئنا دنا را انتخاب خواهیم کرد و حذف تندر 90 اشکالی نخواهد داشت.

یکه‌زارع افزود: نکته مهم آن است که هم رنو و هم پژو با دو شیوه مختلف اذیتمان می‌کنند. البته پژو مستقیم‌تر و رنو به شیوه دیگری. ما در رنو، پژو و باقی شرکت‌های خارجی، جو فروش گندم‌نما نمی‌خواهیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به سوالی درباره دلیل طولانی شدن مذاکرات با پژو، اظهار کرد: پژو شریک قدیمی ایران خودرو است. با شرکت‌های دیگری نیز مذاکره کرد‌ه‌ایم که البته نمی‌توان جزییات آن را اعلام کرد زیرا اثر منفی بر مذاکرات می‌گذارد.

پژو پذیرفته در ایران سرمایه‌گذاری کند

یکه‌زارع ادامه داد: مهم آن است که برخوردی که پژو در روز اول در زمینه سرمایه‌گذاری مشترک در ایران داشت منفی بود اما هم‌اکنون این موضوع تمام شده است و رییس پژو بیانیه‌ای داده که این کار را انجام خواهیم داد.

وی افزود: 95 درصد مذاکرات با پژو تمام شده است و اگر در زمینه پنج درصد باقی مانده نیز به توافق برسیم، به محض فراهم شدن شرایط قرارداد امضا خواهد شد.

فروش تنها 30 هزار خودروی برقی در سال گذشته در اروپا

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در رابطه با برنامه‌های این شرکت برای تولید خودروی برقی اظهار کرد: تمام خودروهای برقی که در اروپا در سال قبل فروخته شد بیشتر از 30 هزار دستگاه نبوده است و برنامه‌های امسال فروش 50 هزار دستگاه است.

وی با بیان این‌که حداقل پنج تا شش سال زمان برای فراهم شدن زیرساخت‌های عرضه خودروهای برقی در ایران لازم است، خاطرنشان کرد: خودروهای برقی گران است و برای عرضه آن نیاز است که مانند همه جای دنیا دولت سوبسید لازم را به خریداران بدهد.

یکه‌زارع افزود: خودروی لیف نیسان در انگلستان 28 هزار پوند فروخته می‌شود که 15 هزار پوند را مصرف‌کننده و 13 هزار پوند را دولت به صورت سوبسید پرداخت می‌کند. ایران خودرو در فاز اول خودروی هیبریدی را تولید خواهد کرد که تا سرعت حدود 60 کیلومتر با برق و از 60 کیلومتر به بعد با سوخت بنزین یا دیزل حرکت می‌کند. زمان عرضه آن حدود سه سال آینده خواهد بود و پس از آن در زمینه تولید خودروی برقی کار خواهد شد که حدود پنج سال زمان خواهد برد.

پلت‌فرم ایران خودرو ارتباطی با چینی‌ها ندارد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در رابطه با وضعیت تولید پلت‌فرم‌های این شرکت، اظهار کرد: پلت‌فرم‌های ما داخلی بوده و ارتباطی با چینی‌ها ندارد. یک پلت‌فرم که در کلاس C و B است تا دو سه ماه آینده تکمیل خواهد شد. یک پلت‌فرم در کلاس C و D نیز حدود دو سال آینده کامل شده و به صورت SUV و سدان عرضه خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که سال گذشته همین موقع سهم بازار ایران خودرو کمتر از 40 درصد بود، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 54 درصد بازار خودروی ایران متعلق به ایران خودرو است و به دنبال افزایش این سهم به 60 درصد سهم بازار هستیم. این به معنای آن است که در سال 1404 از سه میلیون دستگاه خودروی تولیدی در ایران، یک میلیون و 800 هزار دستگاه باید در ایران خودرو تولید شود.

اظهارات خودرویی نعمت‌زاده به دلیل تعصب به صنعت است

یکه‌زارع در پاسخ به سوالی در رابطه با قیمت خودرو و اظهارات نعمت‌زاده در این زمینه، اظهار کرد: اگر وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره قیمت خودرو اظهارنظری می‌کند از روی تعصب به تولید و صنعت است وگرنه همه می‌دانند که قیمت خودرو ارتباطی به این وزارتخانه نداشته و طبق اعلام وزیر، نمایندگان مجلس باید موضوع قیمت خودرو را در شورای رقابت پیگیری کنند.

وی ادامه داد: قیمت خودرو چیزی نیست که بگوییم کم می‌کنیم زیرا باید میزان رشد قیمت آن با رشد قیمت دیگر اقلام مقایسه شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به سوالی مبنی بر این که برخی نمایندگان مجلس قیمت‌های کمتری را در زمینه نرخ قطعات خریداری شده توسط خودروسازان اعلام کرده‌اند، اظهار کرد: شاید آن‌ها قطعات را از جایی قیمت گرفته‌اند که قبلا چیزی دیگری را می‌خریدند. به هر حال قیمت‌ها و هزینه‌های اعلامی ما مستدل و با مستندات است.

با وجود تحریم هم خودروساز می‌شویم

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر تاثیرات تحریم بر صنعت خودروی ایران، اظهار کرد: حتی اگر تحریم نیز ادامه یابد مطمئن باشید هیچ کاهشی در تیراژ تولیدات نخواهیم داشت به‌گونه‌ای که برنامه تولید امسال 600 هزار دستگاه بوده و سال آینده نیز بیشتر از این میزان تولید خواهیم کرد و اگر مذاکرات 1+5 به نتیجه برسد به این میزان اضافه خواهد شد.

یکه‌زارع با بیان این‌که در مواردی برخی دوستان در خودروسازان مختلف اظهار می‌کنند که ما خودکفا شده‌ایم، خاطرنشان کرد: در دنیا نیز حدود 50 تا 60 درصد قطعات را خودشان می‌سازنند و مابقی را از منابع ارزان‌تر تامین می‌کنند. در ایران خودرو نیز حدود 70 درصد در تامین قطعات خودکفا شده‌ایم.

شکست مذاکرات به معنای رفتن به سمت چینی‌ها نیست

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که آیا شکست مذاکرات با 1+5 به معنای رفتن به سوی خودروسازان چینی است؟ اظهار کرد: استراتژی ما این است که حداکثر 10 درصد سبد محصولاتمان چینی باشد. ما در ایران خودرو به سمت تولید خودروهای چینی به آن معنا نخواهیم رفت البته می‌توان از برخی جنبه‌های مثبت شرکت‌های چینی استفاده کرد اما این که اتکا کنیم به صنعت خودروی چین، با شکست مواجه خواهیم شد.

وی تصریح کرد: همان گونه که قبلا اعلام کرده‌ایم ما قرار است خودروساز شویم بنابراین حتی اگر تحریم نیز ادامه داشته باشد، از نظر ما این اتفاق خواهد افتاد. در این زمینه با یکی از شرکت‌های خارجی برای سرمایه‌گذاری مشترک در زمینه تولید قوای محرکه و گیربکس به توافق رسیده‌ایم.

همراه مکانیک



دیدگاه ها

حسین: 1393/7/2311:38:41،
426
68
قیمت باید حدود 40 تا 42 میلیون باشه ، نه بیشتر
مگه خودروی ملی نیست !
kkd: 1393/7/2311:48:34،
108
865
خودرو ملی باشه می ارضه به صدتا خودروی خارجی و اروپایی
سمند: 1393/7/2311:49:13،
532
70
سمند بزک کرده که این حرفارو نداره
لر: 1393/7/2311:50:59،
299
61
صد نار بده آش
گفت 53 برای اتومات البته نگفت بدون آپشن یا آپشن دارش پس تو یه حساب سر انگشتی در میاد 60 تومان و دنده ایش هم میشه 47.
روزبه: 1393/7/2312:01:56،
201
70
ستونهای جلوش عین سمنده، جلوی دید راننده رو سر پیچها میگیره، نقطه کور داره.....
پاسخ به kkd: 1393/7/2312:52:11،
236
66
یه لیوان آب قند بخور بعد بیا نظر بده تا این همه منفی نوش جان نکنی. آدمی با تفکرات تو همون لیاقت سوار شدن لگن های ملی را داره نه خودروی روز دنیا را. امیدوارم اگه با یکی از همین خوردوهای ملی تصادف کردی و زنده موندی همچنان ازشون دفاع کنی.
,وحید: 1393/7/2312:59:05،
230
54
قیمت باید همون30ملیون باشه چون همون سمند هست که ظاهرشو یکم تغییر دادن موتورهم کهef7.
ارسلان: 1393/7/2313:19:24،
280
76
اگه قرار بود خودروساز بشيد توى اين پنجاه شصت سال ميشديد
مهدی: 1393/7/2313:26:11،
156
85
دنا اتومات +


206 v9 اتومات - در حد صفر 91
احسان: 1393/7/2313:36:50،
132
51
تمام حرفاش بی ارزش است
دوستا سعی کنند با رصد کامل شرایط واقعی تصمیم گیری کنند نه به این حرفا
مهران مدیری: 1393/7/2314:07:15،
96
200
با 50 میلیون

خرید ماشین++

سپرده یک ساله 22درصد __
حاج رضا: 1393/7/2318:55:09،
109
52
خدا را شکر که هنوز نتوانسته اید تندر 90 را داخلی سازی کنید و پدر رنو را دراورید و نفرین و ناله مردم را حواله جان شرکت رنو کنید...
آریایی: 1393/7/2320:52:09،
151
54
42 میلیون !!!!
مگه سمند 30 میلیون می ارزه که حالا اینو بگیم 42 میلیون.
آقای یکه زارع یک کلمه از این روضه ای که خوندی راست نیست مردم دیگه شما رو شناختن(البته به جز تعدادی انگشت شمار) .
ال: 1393/7/2422:22:02،
102
43
دو سال پول گرفته یه وانت چینی تحویل بده نصف پولش رو گرفته 20 میلیون و اصولا باید 15تا دیگه بگره تا سود دوسال خواب پول رو بده اما بعد دوسال قیمت وانت چینی رو 90تومان اعلام کرد
ارش: 1393/9/1114:20:31،
21
19
دادش خودرو ملیه هست ایا قطعات خودرو ملی نه این قطعاتی که استفاده می‌کنند مال چنین
تندر ماشین: 1393/7/2311:46:29،
82
44
فروش تندر به قیمت ازاد در نمایندگی ها پارس خودرو تحویل بیست روزه اغاز شد .اونای که پیش خرید کرده بودند و خودروشان را تحویل نمی دن. خواستید شماره نمایندگی را هم می دهم
حسین 2: 1393/7/2314:12:31،
64
46
شاخص کل بورس در حالی پس از عبور از رقم 72 هزار واحد در پایان از تثبیت حضور خود در این کانال ناکام ماند که لیدر خودرویی و حمل‌و‌نقل از جمله کشتیرانی و بندری سینا مورد توجه سهامداران بودند.
ميلاد: 1393/7/2311:47:38،
117
54
اين اقا يكه زارع بسيارتازه كار وذوق زده به نظر ميرسد انگار ميخواد شق القمر كند در صنعت توليد داخلي جلوي شماره گذاري خودرو هاي خارجي را با سنگ اندازي طرح چهار اسقاط همين اقاي محترم گرفته تا با اين طرح فروش خودروهاي داخلي را رونق دهد الان شش ماه خودرو تحويل گرفته ايم بدون پلاك چون اقاي يكه زارع ميخواهد تحول ايجاد نمايد
صبوري: 1393/7/2312:02:03،
134
74
بابا خجالت هم خوب چيزيه يك ماشين باكيفيت اون هم تندر 90 داشت مردم رادلخوش ميكرد اون هم نذاريد توليد بشه
اونقدر ماشينهاي بي كيفيت يك بار مصرف چيني رو بريزيد تو مملكت با هرماركي ، نصف عمر مردم در مكانيكيها مي‌گذره
اين برادراي افغاني و آذري ما اون ور مرز تويوتا و شورلت سوار بشن با قيمت ارزان و سالي يكبار هم مكانيكي نميرن شمابه پرايد ستاره كيفيت بديد اي خــــــــــــــدا كمك
تارا: 1393/7/2313:56:55،
76
49
بعید نیست تولیدشو بخاطردنا قطع کنند و دنا با یک موتور قدیمی ۲۰۰۰سی سی با اسب بخار پایین را به جای تندر بدن به ملت چون اگه تندر تولید شه خیلیا دیگه دنا نمیخرن و همون قضیه انتخاب بین کیفیت و قیافه (نسبی)پیش میاد
عارف: 1393/7/2313:58:49،
87
103
ما تندر میخوایم نه دنای شتر گاو پلنگ
سعید: 1393/8/2006:50:37،
36
24
خدا وکیلی ملت باحالی هستیم تا دیروز تندر قیافه ندار ،مثل قورباغه است و لگنه می گفتیم حالا شده ماشین خوب ،حرف نداره و... واقعآ چرا چرا
ram: 1393/7/2312:03:37،
81
165
هيچ ماشيني ماشين خودروسازاي داخلي نميشه . من چند ساليه ماشين هاي خارجي سوارم و هميشه استرس هزينه هاي بيمه بدنه(نزديك به سالي دو ميليون) افت قيمت ناشي از تصادف (اگه سنگين باشه تا حتي 20 ميليون) هزينه هاي تعويض قطعات معيوب (براي يه گيربكس اتومات تا 15 ميليون يا حتي يه كمپرسور كولر 5 ميليون و يا سرويس هاي دوره اي) رو دارم .(ايرانيها هم كه هر چي پول دارن ميدن ماشين ميخرن ديگه حساب هزينه تعمير نگهداريش نميشه) و الان به اين نتيجه رسيدم ماشين هاي ساخت داخل به مراتب انتخاب درست تريه (قبلا چندين سال 206 داشتم كه ماشين بدي هم از نظر خرابي و سواري و مصرف سوخت نبود) با وجود حالا يه تعداد خرابي (معمولا خوش شانس باشي اصلا تو چند سال اول خرابي ندارن). تو بحث ايمني تصادف هم كه اكثر تصادفات مربوط به راننده ميشه : عدم رعايت سرعت مطمئنه و يا انحراف به چپ و موتور سيكلت و عابر پياده..و به خود ماشين ربط نداره.
موغانلو: 1393/7/2312:27:57،
102
107
ماشين ساخت داخل 90درصد چينيه داداش يه دونه فيلتر با 10 نوع اسم در لوازم يدكيهاست هيچ كدوم اصل نيست بايد يه هفته‌اي عوض بكني چه برسد به قطعات حساس و اصلي بايد بفرماييد مونتاژ داخلي
آرش: 1393/7/2312:47:16،
90
52
مدیر،سهامدار،کارگر،مهندس یا هر چیه این خودرو سازا که باشی راه خوبیو برای تبلیغ انتخاب نکردی داداش.برین کار کنین محصول با کیفیت بدین دست ملت تا خودشون بهترین تبلیغ رو واستون انجام بدن تا این همه مجبور نباشین وقت بذارین واسه حرافی تو سایتهای مختلف.
,وحید: 1393/7/2312:56:37،
88
51
دوست عزیز نشدی که یگن هرکی که خربزه میخوره باید پای لرزشم بشینه؟نکنه فک میکردی ماشین 150ملیونی رو با 100هزار تومن بیمه میکنن یه هزینه تعمیر گیربکس اتومات با گیربکس پیکان یکی هست.وقتی سوارش میشی پزشو میدی باید بهش خرج هم بکنی.
ح: 1393/7/2400:18:51،
57
50
همین جملات رو یه جا دیگه گفته بودی
cr7: 1393/9/2611:37:50،
11
12
اخه برادر عزیزدلیل. این که خودرو های خارجی مثل شورلت وفوردو............همگی نمایندگی پس از فروش دارن. فامیل ما تو اربیل سوار شورلت کامارو میشه ازش میپرسم نگران تعمیر سنگین ماشینت نیستی میگه از کوچیکترین تا کلی ترین تعمیرات برعهد ی نمایندگیه.ایران خودرو و سایپا به خاطر فروش خودشون نمیزارن خودروهای خارجی حتی با قیمت بسیار زیادی که دارن شماره گذاری بشن چه برسه به اینکه بزارن نمایندگی های پس ازفروش انچنای بزارن .ودلیل اینکه خودروهای خارجی برای ما فانتزی شدن و به خودروی بی کیفیتی مثل پراید یا روا راضی شدیم گمرک بالای خودروی خارجیه
,وحید: 1393/7/2312:05:09،
147
68
60ملیون میدم یه ماکسیمای85تمیز میگیرم .خودش که هیچ موتورش به این آت آشغالی چینی و هندی میارزه.
6سیلندر حورجینی
اصل زاپن
زیبا راحت بادوام
مصرفشم هرچقدر باشه نوش جونش .
مهرداد: 1393/7/2318:35:42،
66
52
زنده باد. گل گفتي. خودم يه مدل81 اتوماتيك تميزشو دارم. از صفري دستم بود. الان بعد از 13 سال كه 350هزار كيلومتر راه رفته فقط رادياتورش عوض شده. مصرف تركيبي 10 ليتر تو 100كيلومتر داره مثل روز اول. اتاق و صندوق جادار و بي صدا. صندلي هاي مبله. كشش موتور عالي. مهمتر از همه شاسي و بدنه محكم و سپرهاي جلو و عقب عالي. ديگه از يه ماشين اونم ژاپني چقدر بايد انتظار داشت. فقط بايد لم اين ماشين دستت بياد.
مهرداد: 1393/7/2319:58:49،
55
53
داداش قرارداد این ماکسیما رو هم همین یکه زارع بسته اونموقع
جواد: 1393/8/1223:16:54،
32
41
واقعا ماکوسیما خیلی بهتر از خارجیه
reza: 1393/7/2312:12:13،
89
51
بابا جون بچه ات برو بزار باد بیاد مدیر نالایق که شاخ و دم نداره همش حرف بیخود و چرت و پرت تحویل مردم میدین اگه عرضه رقابت ندارین بکشین کنار تا مردم ما هم مثل مردم همه جهان ماشین روز سوار شن
ماهان: 1393/7/2312:17:42،
75
48
ماشینهای چینی باعث اشتغال زایی میشه کمی فکر کنید متوجه خواهید شد
تغلبغ: 1393/7/2312:27:58،
87
45
یکه زارع جمع کن برو این آشغالا رو.
علی: 1393/7/2312:30:22،
92
49
روحانی پس کو ارزونی که وعدشو دادی؟! اینجور که بوش میاد پایه قیمت خودرو میخواد از ۵۰ میلیون تازه شروع بشه. خدا به داد ۹۲٪ جمعیت کشور برسه که هر چی پسنداز میکنن که به ارزوهاشون برسن میبینن دور تر هم شدن و پس اندازشون میشه پول چای.
پدرام: 1393/7/2312:46:21،
106
47
چه کاریه آدم ۲۰ میلیون بیشتر بده چراغ و سپر جلو و عقب و داشبورد رو عوض کنه؟!! همونا رو بخر بزار رو سمند! بلانسبت مردم ایران، خر گیر اوردن!! آخه کارخونه های خارجی واسه فیسلیفت اونم فقط داشبورد و سپر و چراغ ۲۰میلیون اضافه میگیرن؟!! همشون همون قیمت قبلی رو میزارن!
ملت هم که همیشه درصف واسه خرید!
اصلا مردم اینگار نمیفهمن! این متقلبا هم هر کلاهی سرمون میزارن!
هادی: 1393/7/2313:15:24،
67
47
اقا تو رو خدا حرف نزن فردا باز کتمان می کنی قیمت پیکاپ یادت رفته
jalil: 1393/7/2313:38:00،
60
105
انصافاً دنا ماشین خیلی خوبی به نظر میرسه با حدود 42 میلیون آبشن های خوبی داره
علی : 1393/7/2313:51:14،
72
50
ملت بیچاره باید به خاطر لگن هایی که لگن سازهای
داخلی تولید می کنند باید عزیزاشونو تو جاده ها از دست بدند!
آرش: 1393/7/2313:55:12،
76
50
کی گفته مشابه چینی دنا اتومات حداقل15 تومان اختلافش.
جک جی 5 اتومات 57 تومان
طرفدار چینی ها نیستم اما به شخصه جک رو انتخاب میکنم
جلال: 1393/7/2313:57:53،
95
47
چی؟ ۵۰ میلیون؟؟ چرا اونوقت؟ نه دقیقا چرا؟ مثلا چرا ۴۰ نیست؟ چرا ۳۵ نیست؟ آقا همون سمن سورن هست با چنتا مخلفات در حدود ۲ ملیون. یه ۵ تا هم مفت بکش روش بخاطر جدید بودن و طراحی و... نه اینکه کار خاصی کرده باشی،فقط چون مفتخوری،سر هم با حساب همه اینا حداکثر ۴۰ میلیون
من با حساب مفتکشی هات و مقایسه با دیگر لگن ها گفتم. وگرنه حیف ۴۰ میلیون ریال
آرش: 1393/7/2323:09:56،
55
50
حدس من اینه که میخوان کم کم کف قیمت خودرو رو بکشن بالا و دارن میکشن تا به سمتی بریم که دیگه ماشین زیر 50 نداشته باشیم
آمنا: 1393/7/2323:11:47،
46
52
نتونستن تندرو بزنن!!! اگه میتونستن توش دست ببرن و ایرانیزه کنن حتما میساختنش...مثل پژو 206 که تازگی تیپ 2 ایرانیزه شد و تا ابد در خیابانهای ایران به شکل وانت و چانت و خانت باقی خواهد موند!البته با شماره های مختلف مثلا 206 797866 یا 206 8998786
امیر: 1393/7/2314:04:52،
65
46
لطفاً این طراحان ایران خودرو یک فکری به حال این ستونهای جلوی خودرهای خانواده سمند سورن دنا بکنند چون واقعاً نقطه کور داره و منجر به ایجاد تصادف میکند

باید یک اصلاحیه و تجدید نظر توی طراحی ستونهای جلو بشه
اباذر : 1393/8/817:50:38،
49
44
اخه l90 همان لگن اصلا قیافه ماشین نداره .حیف عمر ادم .دلت خوشه سوار ماشین شدی
مجید: 1393/7/2314:32:09،
59
122
میدونید چرا همون سمنده؟
برید صفحه اول ایرانخودرو ببینید تحولات سمند رو کنار هم زده...آخرش شده دنا
farshad: 1393/7/2316:29:03،
71
44
هرکی 50 ملیون پول دنا بده..من به چشم یه ادم ساده نگاش میکنم
کامران: 1393/7/2316:55:36،
62
51
آخه کی حاضر میشه 50 میلیون پول برای دنا بده همون تولیدش نکنید خیلی بهتره این که همون سمنده فقط پالونش عوض شده واقعا که
زلزله : 1393/7/2317:16:38،
48
44
اینقدر شیرین می خرنش که نگو بقول شاعر که می گه
زنانه دوختیم کس زما نمخرد رو رو مردانه دوز که مردان ماخرند
سیم سیم: 1393/7/2317:32:02،
50
49
اقا خودتونو خسته نکنین ملت همیشه در صحنه میرن میخرن م
تل چی . تازه شرط میبندم بخاطر فروش زیاد اوایل در تولیدش به مشکل بر بخورن.
از ماست که بر ماست
مدیر تولید ایران خودرو: 1393/7/2317:36:13،
54
56
سلام برادرانم
من شما را درک میکنم ، اما همین است دیگر من مطمئن هستم 90% شما خریدار این ماشین خواهید بود در ثانی مجددا افزایش قیمت در خودروهای داخلی رقم میخورد که قیمت همان سمند به اطلاح شما لگن نزدیکتر به دنا میشود . با تشکر .
سامان: 1393/7/2317:46:08،
64
46
پنجاه میلیون تومان با دلار 2500 تومان که خرج واردات خودروسازها می شه یعنی 20000 دلار خداوکیلی برید سایت های خودروسازهای معتبر دنیا رو نگاه کنید ببینید با 20000 دلار چه خودرویی به شما می دن آخه غارت مردم تا کی ؟!!!!
ايمان: 1393/7/2318:08:44،
72
49
تا جايي كه من اطلاع دارم قطعات رو ايران خودرو و سايپا مستقيم از توليد كننده ها نميخرن خودشون يه سري شركت واسطه دارن كه قطعه رو از توليدكننده ها ميخرن و با سود بالايي ميدن به شركت و از اين طريق سود سرشاري نصيبشون ميشه كه تاوان اونو مصرف كننده بايد با گرون خريدن خودروها بده
ناشناس: 1393/7/2318:34:00،
65
41
خودرو چینی خیلی بهتر از لگنهای ایران خودرو است. امروز یکی از دوستام 206 صفر آورود رنگ فرمونش با داشبورد فرق میکرد. قطعات موتوری هم افتضاح واقعا صد رحمت به چینی
امیر: 1393/7/2319:34:16،
64
46
موتور و گیربکس سمند با بیست میلیون اضافه دریافتی از مردم
بابت بدنه جدید که اتفاقا نسبت به بدنه سمند هیچ جذابیتی هم
ندارد.خودروسازان ما نشان داده اند که پسرفت در برنامه کاری شان
قرار دارد.مثلا سایپا تیبا 2 را تولید میکند گرانتر با بدنه زشت تر!!
مردم کیفیت برایشان مهم است اقای زارع!!سمند یا دنا یا هر
کوفتی تولید میکنید حداقل باید تا صد هزار کیلومتر راحت کار کند
نه انبوهی از اشکالات برقی و مکانیکی و سوخت دو برابری جهانی.
پروانه: 1393/7/2406:59:52،
51
44
واقعآ که جمع کنید این اشغالارو
محمد: 1393/7/2408:39:20،
46
50
اینا همه باچرت وپرت گویی ملت وسرکارمیذارن تاجیباشون بیشترپرشه خداازهمه دست اندرکاراشون نسازه این ماشینا بااین قیمتها اصلا همخوانی نداره تو6ماه پرایدو آقای روحانی باشیب ملایم از7میلیون کرد21میلیون آب ازآب تکان نخوردچندروزی دعوای زرگری وبعدهرطرف درصدخودشو بالابرد وملت هم تماشاچی محکوم به قبول وخرید
HASAN: 1393/7/2408:51:53،
41
88
* مشخصات خودروی دنا *
"ترمز ضد قفل ABS و EBD جلو ديسكي ترمز عقب ديسكي"
کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشين
فرمان هیدرولیک
سیستم تهویه تنظيم اتوماتيك, دريچه تهويه براي سرنشينان عقب
سیستم صوتی داراي مانيتور تصويري با قابليت پخش فايل هاي تصويري, داراي سيستم رهياب, مجهز به كليدهاي كنترلي سيستم صوتي روي فرمان تيوتر
چراغهاجلو هالوژني و LED – عقب LED, چراغ مه شكن جلو و عقب, چراغ نقشه خوان, چراغ خطر سوم
آیینه‌ها"آينه هاي جانبي برقي، راهنمادار و تاشونده اتوماتيك آينه و چراغ آرايش روي آفتابگير سمت شاگرد"
شیشه ها شيشه بالابر برقي درهاي جلو و عقب
رينگ آلومينيومي 15 اينچ
صندلی صندلي 8 حركته برقي راننده, صندلي 6 حركته برقي سرنشين جلو, ستون فرمان جمع شونده(تلسكوپي)، چراغ همراهينتن اكتيو، ، زه ها و دستگيره هاي همرنگ، تودوزي مخمل،
قطعات دكوراتيو طرح چوب، كامپيوتر سفري، كروز كنترل، كارت
کامران: 1393/7/2410:45:39،
51
48
ما میگیم خر (سمند) نمیخوایم پالون خر عوض میشه (دنا)
دومی: 1393/7/2507:16:38،
51
47
دنا اتوماتیک که تولید ملی هست ۵۳ میلیون،بعد تندر ۹۰ اتوماتیک که قطعاتش وارداتی هست ۴۶ تومان؟؟؟؟؟؟!!!!!!! مارو مسخره کردین. بازم اینا یه شبه ۲۰ میلیون گرون کردن. پس کجاس او نماینده مردم تو مجلس مردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوابیدین ؟!!؟!
رضا: 1393/7/2620:05:46،
60
58
در حسرت ماشین خواهیم مرد به لطف و میمنت یکه زارعها ، نعمت زاده ها و روحانی
نk: 1393/7/2722:31:28،
64
49
3میلیون خیرشو ببینی
محمد: 1393/8/309:18:41،
41
39
برید خدماتتونو درست کنید یک ماه ماشین برای یک مشکل کوچک باید بخوابه.
وحيد: 1393/8/1021:56:01،
56
39
اين ماشين كه موتور و گيربكسش سمنده طراحيشم تا نود درصد سمند!! ديگه نهايت ارزشي كه براي آپشنايي كه اضافه كردنو يه خورده تغيير در طراحيش هشت ميليون.
آقاي ايرانخودرو اين ماشين بيشتر از ٣٨ميليون تومن نمي ارزه.والله نمي ارزه...
علی: 1393/8/1123:38:16،
33
40
یه ماشین باکیفیت و کم مصرف هست اونم تندر. مبادا جاشو با دنا عوض کنید.
مهندس غمخوار : 1393/8/1223:21:29،
37
37
تندر از رنو پنج پست تره, رنو ده سال کار میکرد ولی تندر شش سال کار کنه ارار میکنه
محسن: 1393/8/1712:31:22،
45
38
تندر یه ماشین اشغال واقعیه
وقتی ماشین بود که سمندlx حدود 16.5 بود، پارس حدود 18 و تندر فول فقط 15 میلیون بود
اون موقع به خاطر آبشن های مشابه و قیمت کمتر میشد با تحمل اون قیافه مسخرش، خریدش.
تازه اون موقع هم هنوز اشکالاتش در نیامده بود
گیربکس تندر که کلا تعطیل هست، هر لحظه ممکنه تو جاده حالتو بگیره، دیر یا زود داره اما سوخت و سوز نداره. پس اصلا ماشین قابل اتکایی نیست
بخاطر دمای بالای متورش، خرابی قطعات پلاستیکی نزدیک متور و اطراف و زیرش بالاس....
سر پیچ کاملا ناپایداره
دید عقب کلا نداره
الکی بلنده
و.............
ميثم: 1393/8/1702:55:51،
39
41
باسلام
ازهرکي ميپرسي ناراضيه بخاطر محصولات ايران خودرو و سايپا نسبت به قيمت و امکانات و طراحي نسبت به ماشين هاي روز دنيا ولي سوال اينجاست چرا ميخرين؟نخرين خوب وقتي ملت ميان ماشين چيني گريت وال هاوال ام ۴ رو ۵۵ ميليون ميخرن توبازار تا ۷۵ ميليون ميفروشن ميخواين اونا فکر جيبشون نباشن؟وقتي مشکل اصلي و اولي خود مردمن ازبالايي ها که دنبال پرکردن جيبشون باخون ملتن ميگردين؟
به نظر من اگه مردم ميخوان اين رويه رو اصلاح کنن بايد ماشين صفر رو تحريم کنن همه برن سراغ ماشين کارکرده زير سال ۹۰ ولي بدونين ازمردم ايران هيچکاري برنمياد چون همه به فکر خودشونن و جيب خودشون البته من ازخودم شروع کردم توانايي خريد ماشين تا ۶۰ ميل رو دارم ولي رفتم يه ماشين مدل ۸۹ خريدم به اميد اينکه شايد تحولي با همت مردم شد که فکر ميکنم اينم خوابي بيش نباشه
حسام: 1393/8/1712:23:57،
37
39
آخه L90 هم شد ماشین؟؟
اصلا قابل اتکا نیست، هر لحظه ممکنه تو جاده خراب شه با اون طراحی گیربکس مسخرش، گیربکسش که صد دردصد خرابه،100%، هر کی میشناسم که تندر داره گیربکسشم خرابه از 300 هزار تومتن تا 5 میلیون تومن خرج رو دس میزاره
قیافه هم نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
مال باخته: 1393/8/2615:33:34،
19
23
قیمت دنا به زودی....... خوب شد معنی به زودی را فهمیدیم
محمود: 1393/8/2817:52:43،
28
22
متاسفم برای مدیرای بی کفایت خودروسازهای ایران که بجای پیشرفت دنبال کلاه گذاشتن سر مردم هستند
شما که نتونستید خودروساز بشید لااقل بزارید خودروهای مدرن و ارزون دنیا بدون گمرک وارد ایران بشه.

بابا شرم و حیا خوب چیزیه
امیر: 1393/11/1120:46:09،
7
7
خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج


عزیز چیه کشورمون درسته که اینم درست باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایران خودرو هم یکی از اونا
علی: 1393/8/2819:16:58،
19
28
با ۵۰ میلیون تومان میشه هیوندا گرفت تازه ۲۰۶صندوق دار مگه چشه
سعید: 1393/8/2912:51:10،
14
26
چشه ماشین به این خوبی وزن زیاد ناهماهنگی دور موتور با گیربکس لرزش زیاد اتاق صدای زیاد موتور داخل اتاق صدای عجیب فرمان تازه اگر مشکل روغن ریزی و واشر سرسیلندر هم نداشته باشه شانس اوردید ملت ایران بشتابید تا تموم نشده
یکنفر: 1393/9/818:39:22،
20
18
منظورش سمند هست
سعید: 1393/8/2912:54:01،
24
19
فقط نخرید تا اینا آدم بشن
رضا: 1393/9/112:58:54،
27
19
آقا حسام اول سوار شو بعد راجع به تندر 90 نظر بده . اگه نمیتونی تندر بخری نظر مغرضانه هم نده . من 206 و پرشیا و 405 و سمند داشتم الان هم تندر دارم و خیلیم ازش راضیم همین که هر روز تعمیرگاه نیستم راضیم . برو یه جلوبندی ساز بپرس تا حالا چند تا تندر تعمیر کردی مطمئن باش به تعداد انگشتای دستت نمیرسه . نرمی کلاچ تندر 90 رو با هیچ کدوم اینا عوض نمیکنم . ترمز که میگیری خیالت راحته که وایمیسته و نیازی به نذر و نیاز نداره . دید خوبی هم داره انگار سوار یه نیم شاسی هستی . تو دست انداز و خاکی هم که نرم نرمه . تو پیچ هم هر کی میگه چپ میکنه چرت گفته و راننده نبوده .
حمید: 1393/9/115:02:44،
23
22
آقا رضا من مطمین هستم توهم زدی یا داری شوخی میکنی
مازیار: 1393/9/813:48:29،
21
18
آخه خودتون قضاوت کنید42میلیون قیمت برای دنا(تازه اگه بیشترازاین نباشه)باموتورef7که پرازایراده مبلغ زیادی نیست؟
ماملت بدبختی هستیم که مجبوریم همچین پولهای گزافی برای ماشینهای بی کیفیت داخلی بپردازیم چون انتخابی جزاین برامون نذاشتن، بنظرمن قیمت دناحداکثربایدتا35میلیون باشه نه بیشتر
مرتضی : 1393/9/1221:29:32،
24
15
اگه قیمت ها ا این روند ادامه پیدا کنه ما ملت بدبخت چی کار کنیم.پس باید فیش هارو دسته جمعی به خودشون بدیم تا بفهمن...
اتحادیه مرغ فروشان نایبی: 1393/9/1221:31:13،
20
18
اگه ماشین ملی هست پس باید بیش از 40 میلیون نباشه
مجید: 1393/9/1319:25:32،
29
18
تا اونجایی که یادم میاد قرار بود موتور دنا توربو شارژ باشه نه EF7 که همون موتورپر از ایراد سمنده که روغن ریزی خوراکش و مرتب سر سیلندر میزنه.بعد دو تا دونه آپشن خیلی بیارزه دو میلیون . در کل قیمت این خودرو جدید حداکثر 38 میلیون بیشتر نمی ارزه و مطمئن هستم بالای 40 میلیون تمام ثبت نامی ها پولشونو پس میگیرن. اتومات میخوای بهترین خودروی درجه 3 چینی جی رو 53 نوت بخر و حالشو ببر
هدایت: 1393/9/1521:49:02،
27
26
در عرض 3 سال از روی یک پهباد که هیچی ازش سر در نمیارن خط تولید پهباد رو راه میندازن اما بعد از پنجاه سال یک خودروی معمولی رو نمیتونن بسازن
هدایت: 1393/9/1521:52:05،
28
30
نمیدونم چرا ما هر قیمتی که ایران خودرو و سایپا اعلام کنن هجوم میبریم نمیگم نخریم اما هجوم نبریم
راه مبارزه با گرانی نخریدن است
حسین: 1393/10/2314:59:35،
9
6
تروخدا ماشین نسازید همین گمرگ ازاد کننما اسپرتج رو با۵۰تومن سوار میشیم.بزارید ملت,یه ذره حال کنن.اذیت نشن.این مردم چه گناهی دارن,باید به پای شماها بسوزن.من برای مملکت جمهوری اسلامی متأسفم
مازیار: 1393/9/1915:49:53،
24
18
درودبرهمه دوستان
اگه قیمت دنارابیشتراز40میلیون اعلام کنند،من بعنوان اولین نفرحاضرم پول واریزی ام راپس بگیرم ولی بشرطی که بقیه هم من راهمراهی کنندوپولشون راپس بگیرند. بقول معروف سزای گرانفروش نخریدنه
محمداصفهانی: 1393/9/2411:17:58،
17
18
بنظر من با این وضع رانندگی کردن خیلیاا پراید هم از سرشون زیاده
بعداز این همه تلاش برای تولید خودروی خوب این بشه دست و مزشون معلومه کیفت بهترین بهترین نمیدن تو بازار ولی خدایش ماشینی مثل سمند خیلی خوبه و جی ال ایکس و پارس البته از مدل قدیمیش 80تا 88
این جدیدا قطعاتش خیلی ضعیفه از ورق بدنش گرفته تا بقیش .. !
به هرحال تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها .... !
آپشن مهم نیس و مستحکم بودن قطعات و بدنه مهمه ک متاسفانه هیچ ماشین جدیده ایرانی شاملش نمیشه..ا
بعدشم وقتی تحریمیم انتظار بی جا نباید داشته باشیم از مهندسین ایران خودرو و سایپا
مشکل از جای دیگه ای هست...
کیفیت عالی میتونن بزنن ولی قیمتش از 30 سمند مثلا میشه 45 یا 40 ...
با تشکر برای اطلاع رسانی بود...
سپاس: 1393/9/2515:36:12،
12
14
خوش بحال تبریزیها
امیر: 1393/9/2709:31:26،
12
17
دو ستان چقدر ما ملت زود فراموش میکنیم! مگه همین ماشینهای به اصطلاح ملی نبودن که با ادعای زیر ده میلیون به دنبال بازار بودن! به خدا درآمدم از اون موقع تا بحالل کمتر شده که بیشتر نه! پس چطور الان باید بخاطر طمع بعضی و ساده لوحی عده‌ای چند برابر اونو بدم!
حسین : 1393/9/2713:03:48،
14
18
مگه دیوانه ام برم 50 میلیون بدم به قوطی حلبی ... 50 رو میدم از ارس ماشین خارجی سوار میشم 15 - 20 مدل ماشین دارن چن بار مگه از شهرم بیرون میام - اقایون تقصیر خودمونه وقتی پرایدی که 6 تومان قیمت تموم شدشه یا پرشیا که 13 تومتن قیمت تمو شده کارخونس رو 21 - 40 تومان قالب میکنن من و شما هم میخریم ایننا هم میا نمیگن وقتی جماعت میخر ن ما هم قالب میکنیم
بیزار از ایرانخودرو و دنا: 1393/10/722:59:44،
16
12
لطفا با نظر سزای گرانفروش نخریدنه جواب دهید من هم اشتباه کردم سرمایه گذاری کردم برای خودم وهمه سرمایه گذارهایی که این احساس را دارند متاسفم. همه دنیا فهمیده اند که ما ایرانیها خیلی ساده و زود باوریم میخواهم از اقای یکه زارع اگر جرات دارد بیاید در یکی از شبکه ها ی تلوزیونی از ما شین دنا صحبت کند تا مردم هم با چهره ایشان اشنا شوند ایرانی گول خورده از ایرانخودرو
محمدرضا: 1393/10/1901:11:47،
12
7
تازه این که چیزی نیست؛؛پیکان جدید رو دریابید!!!قدیما بچه که بودیم بازی مار پله یادتونه؟؟کلی زحمت میکشیدیم تا به بالای اون جدول برسیم و بریم توی اون خونه؛؛یهو آخرای کار ماره نیش میزدو برمیگشتیم اون پاینها و دوباره روز از نو روزی از نو؛؛؛الان دوباره زمزمه حضور پیکان جدید هست و تقریبا نزدیک به واقعیت با قیمت تقریبی 16 میلیون؛مطمعن باشید به محض ورود بخاطر هجوم ملت قیمت خودرو با پلت فرم 50 سال پیش به 20 میلیون میرسه؛؛تازه داشتیم از پیکان توی خیابونهای شهرمون راحت میشدیم که دوباره تاکسیها و آژانسها اولین مشتریهای این خودرو وزین میشن و خیابونها تا چشم کار میکنه میشه مملو از پیکان نیو فیس و بقیه داستان رو که خودتون میدونید.حکایت ما با خودرو وطنی؛حکایت آش خالست؛امیدواریم که این سد عوارض گمرکی برداشته بشه تا بتونیم اون خودرویی رو که دوست داریم با قیمت منطقی خرید کنیم،هم خودرو ساز داخلی یاد رقابت بیف
ali: 1393/10/3007:10:52،
8
10
موافقم
ایران خودرو فکر کرده تو این چند سال هرچی گفته مردم گفتن چشم، اما به کمکرسانه ها مردم بیدار بیدار هستن آقای یکه زارع فکر کنم خودت خواب باشی تو این چند سال فقط مردم و مارو داغون کردی نه خودرو درستی تحویل ما دادی نه نمایندگی درستی داری ، انشاا... با اومدن دنا روحیه مردم خوب بشه چون فعلا هیچ دل خوشی از ایران خودرو نداریم ما به یکه زارع اعتماد کردیم حالا نوبت خودشه
po: 1393/11/1519:45:15،
6
6
واقغا دندونای ملت و خوب شمردن.......
بی نام: 1393/11/2222:17:17،
7
6
کمتر شعر تلاوت کنید پراید 20 میلیونه تا حالا نشستید تو دنا

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل