کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سوغات جدید چین در راه ایران


کد خبر : ۷۳۹۹سه شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸:۱۹۱۴۴۶۱ بازدید

با دیدن اولین تصاویر از آریزو پی به اهداف جهانی چری برای این خودرو خواهید برد، چری سعی در تولید خودرویی جذاب نه فقط برای فروش بیشتر بلکه برای تقویت برند ...
سوغات جدید چین در راه ایرانسوغات جدید چین در راه ایران

محصول جدید مدیران خودرو در راه ایران

با دیدن اولین تصاویر از آریزو پی به اهداف جهانی چری برای این خودرو خواهید برد، چری سعی در تولید خودرویی جذاب نه فقط برای فروش بیشتر بلکه برای تقویت برند خود بوده است، به همین دلیل طبق ادعای خود چینی ها برای طراحی این خودرو از بهترین طراحان اروپایی استفاده شده. طراحی جلوی خودرو شما را به یاد محصولات سوئدی و طراحی عقب خودرو برگرفته از محصولات فورد است ، حاصل این اقتباس  خودرویی با طراحی زیبا و چشم نواز بوده است. در طراحی داخلی نیز آنچه که از تصاویر دریافت می شود یک طراحی به روز و هماهنگ است اگر چه نمی توان شباهت آن را به محصولات کره ای کتمان کرد.

چری تمام تلاش خود را برای تولید یک خودروی کاملا خانوادگی کرده است. به همین فاصله دو چرخ آریزو را 2.7 متر در نظر گرفته تا فضای سرنشینان عقب و جلو در حالتی ایده آل باشد.فضای صندوق عقب به خوبی طراحی شده و دارای 455 لیتر حجم است.

آریزو مجهز به موتور 1600 سی سی با توان 126 اسب بخار است که با دو گیربکس اتوماتیک CVT و 5 سرعته دستی عرضه خواهد شد، وزن این خودرو در سبک ترین حالت 1350 کیلوگرم است . مصرف سوخت مورد ادعای چری 7.3 لیتر در هر صد کیلومتر خواهد بود. چری با آریزو وعده دور موتور جدید توربو با حجم های 1.2 و 1.6 لیتر را داده است

پلتفورم مورد استفاده برای این خودرو، پلتفورم به روز شده چری A3 است. سیستم تعلیق جلوی خودرو از نوع مک فرسون و عقب آن چند اتصاله خواهد بود.  آنچه که کمپانی چری ادعا کرده، سیستم تعلیق خودرو با همکاری لوتوس طراحی و تنظیم شده اند که می تواند نوید بخش رانندگی متفاوتی از سایر محصولات هم رده باشد.

چری 6 ایربگ را برای خودرو در نظر گرفته و سیستم ترمز مجهز به ABS است، در بین تجهیزات سیستم کنترل پایداری ESP نیز قابل توجه است. درآزمایش تست تصادف چین توانسته 5 ستاره را از آن خود کند اما هنوز کانون ایمنی اروپا این خودرو را مورد آزمایش قرار نداده.قیمت این خودرو برای بازار ایران مشخص نشده است اما در صورت قیمت گذاری صحیح می تواند رقیبی موفق برای هم رده های خود باشد.


q2amm8f9t1t86qon50bt.jpg

zknjq713n4pz2tmfpck.jpg

6jtmwt7g4ahq224xyr.jpg

lzweq8n580rjjuvyy0yi.jpg

l01zrevcdkw3he3ft3ht.jpg
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها