کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس در اولین روز کاری هفته


کد خبر : ۷۳۳۵شنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱:۱۶۱۷۷۴ بازدید

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت 12 واحدی در کانال 71هزار واحد درجا زد و ارزش معاملات هم به همراه فرابورس به 194 میلیارد تومان رسید.

شاخص‌ کل بورس طی 2 ماه گذشته همچنان در کانال 71هزار واحد در جا می‌زند و امروز هم صنایع مختلف بورسی در شرایط متعادل منجر به قفل شاخص در کانال 71هزار واحد شدند.

بر اساس این گزارش، امروز بیش از 386 میلیون برگ سهم به ارزش بیش از 112 میلیارد و 770 میلیون تومان داد و ستد شد و ارزش روز بازار هم به محدوده 322 هزار و 728 میلیارد تومان رسید.

در جریان معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، توسعه صنایع بهشهر، ایران‌خودرو، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، مخابرات، کشتی‌رانی و ایران‌ترانسفو بیشترین تأثیر را مثبت داشتند، اما در مقابل گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، گروه مپنا، نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، توسعه معادن و فلزات، فولاد خوزستان و بانک سینا با توجه به افزایش عرضه، بیشترین تأثیر منفی را در شاخص گذاشتند.

در فرابورس، شاخص با افزایش یک واحدی به 829 واحد رسید و ارزش معاملات در این بازار با داد و ستد، بیش از 111 میلیون برگه سهم به 82 میلیارد تومان رسید.

در این بازار بانک گردشگری، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، ذوب‌آهن، بانک خاورمیانه و توکاریل بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص داشتند.اوراق امتیاز وام مسکن هم با افزایش قیمت مواجه شد و در بالاترین قیمت به 97هزار و 300 تومان رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها