کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تماشا کنید : مرسدس‌ بنز کلاس S کوپه مدل 2015


کد خبر : ۷۲۸۸چهارشنبه، ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵:۱۱۱۲۵۳۴ بازدید

مرسدس‌بنز کلاس S کوپه مدل 2015 بالاخره با قیمت اولیه 121000 دلار برای ورود به بازار آماده شده که این قیمت شامل هزینه تحویل نیز می‌شود. این قیمت اولیه ...
تماشا کنید : مرسدس‌ بنز کلاس S کوپه مدل 2015تماشا کنید : مرسدس‌ بنز کلاس S کوپه مدل 2015

مرسدس‌بنز کلاس S کوپه مدل 2015 بالاخره با قیمت اولیه 121000 دلار برای ورود به بازار آماده شده که این قیمت شامل هزینه تحویل نیز می‌شود. این قیمت اولیه برای یک S550 کوپه است؛ مدلی که نسبت به همتای سدانش 25500 دلار گران‌تر است. با اینکه چنین قیمتی به نظر گران می‌آید، ولی به پای بالاترین مدل کوپه کلاس S یعنی S65 AMG مدل 2015 نمی‌رسد؛‌ مدلی که قیمت اولیه آن 231825 دلار است.

در هر حال، با هزینه این مقدار پول، طراحی بی‌نظیری از مرسدس‌بنز کلاس S کوپه در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. شرایط طراحی این مدل در سطحی بالاتر از چهار در معمولی قرار می‌گیرد. مدل 2 در طراحی‌های زیبا و جزئیات چشمگیرتری مانند جلوپنجره دیاموند دارد؛ چیزی که اولین بار در کلاس CLA ارائه شد. در همین حال، این مدل از مرسدس‌بنز تنها با دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک 4Matic عرضه می‌شود. کلاس S کوپه از برخی ویژگی‌های منحصر به فردی استفاده می‌کند که در مدل سدان آن یافت نمی‌شود؛ مواردی مانند صدای قوی‌تر اگزوز و ویژگی خم‌شدن بدنه خودرو در پیچ‌ها به راننده اجاز می‌دهد مانند موتورسیکلت‌سواران و البته در ابعاد کمتر، هنگام گذر از پیچ به سمت داخل پیچ خم شود. علاوه بر این، مرسدس‌بنز S550 کوپه مدل 2015 از همان موتوری استفاده می‌کند که در زیر کاپوت S550 سدان وجود دارد؛ یک موتور 4.7 لیتری V8 با دو توربوشارژر که 455 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. در کنار بسیاری از امکانات دیگر، یک سقف آفتابگیر پانورامای بزرگ نیز به صورت استاندارد در کلاس S کوپه عرضه شده است.پکیج دستیار راننده که در مدل سدان در دسترس قرار دارد، برای مدل کوپه نیز به صورت آپشن ارائه شده است.

در این پکیج امکاناتی جون کروز کنترل انطباقی، دستیار هوشمند فرمان، سیستم ترمز پیشگیری از برخورد، دستیار ترافیک در تقاطع و سیستم هوشمند محافظت از نقطه کور به خودرو اضافه می‌شود.گزینه‌های عملکرد بالاتر از S63 AMG کوپه با قیمت 161825 دلار آغاز می‌شوند. همانند S63 سدان، S63 کوپه نیز از یک موتور 5.5 لیتر V-8 با توربوهای دوقلو بهره می‌برد که قدرت خروجی آن 577 اسب‌بخار و گشتاور تولیدی آن نیز ۹۰۰/۲ نیوتن‌متر است. همچنین این مدل کوپه، یک جلوپنجره دو تیغه‌ای AMG دریافت کرده است که جایگزین همتای آن در کلاس S استاندارد شده است. در سپر عقب از یک دیفیوزر طرح مشکی استفاده می‌کند که بین چهار لوله اگزوز مستطیلی‌شکل قرار گرفته است. در همین حال، برای قدرت بیشتر S65 AMG یک موتور ۶ لیتری V-12 با توربوهای دوقلو درنظر گرفته شده است که قدرتی برابر 621 اسب‌بخار و گشتاوری برابر ۱۰۰۰/۶ نیوتن‌متر تولید می‌کند. قیمت این مدل پس از ورود به نمایندگی‌ها برابر 231825 دلار است.
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها