کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وام مسکن روستایی به 2.5 میلیون تومان افزایش یافت


کد خبر : ۷۲۳۴دوشنبه، ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹:۵۶۲۳۶۲ بازدید

مدیرکل بنیاد مسکن البرز گفت: وام مسکن روستایی در سال جاری نسبت به سال گذشته 2 میلیون و 500 هزار تومان افزایش داشته و در مرحله تقسیم سهمیه‌ها و ابلاغ قرار دارد.

علی رحیم زاده با اشاره به پانزدهم مهرماه که روز روستا نامگذاری شده، اظهار کرد: در این روز در هر شهرستان یک روستا به شکل نمادین افتتاح می‌شود زیرا امکان حضور در همه روستاهای استان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری و مشارکت اداره ثبت اسناد و املاک البرز برگزار می‌شود، افزود: 25 روستا در سراسر استان آماده افتتاح هستند که همزمان علاوه بر اهدا سند روستایی به مردم، "طرح هادی" نیز افتتاح می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن البرز تاکید کرد: همزمان با این مراسم طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی در دستور کار قرار دارد که در کنار طرح هادی و اهدای سند در روستاها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به چگونگی عملکرد طرح هادی در روستاها گفت: طرح هادی در روستاهای واقع در دشت مانند اشتهارد و قسمت جنوبی اتوبان در بخش ساخت جوی، جدول و ایجاد آسفالت معابر انجام شده و در مناطق کوهستانی نیز عمدتا سنگ فرش اجرا شده است.

رحیم زاده ضمن اشاره به  افزایش وام مسکن روستایی خاطرنشان کرد: وام مسکن روستایی در سال جاری نسبت به سال گذشته 2 میلیون و 500 هزار تومان افزایش داشته و در مرحله تقسیم سهمیه‌ها و ابلاغ قرار دارد و هنوز نهایی نشده است.

وی تصریح کرد: با ابلاغ این مصوبه مبلغ 15 میلیون تومان وام با نرخ بهره 5 درصد در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها