کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت جهانی طلا به 1190 دلار رسید


کد خبر : ۷۲۰۰شنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹:۳۵۲۹۸۵ بازدید

قیمت طلا در آخرین لحظات مبادلات روز جمعه تحت تاثیر انتشار گزارش وزارت کار آمریکا و افزایش ارزش دلار قرار گرفت و با کاهشی شدید روبرو شد.

قیمت هر اونس طلا در آخرین لحظات مبادلات روز گذشته با 2 درصد کاهش روبرو شد و به کمتر از 1190 دلار رسیده است.بر اساس این گزارش بهبود وضعیت بازار کار آمریکا در ماه سپتامبر گمانه زنی ها در خصوص افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو را بیشتر کرده و این مساله موجب افزایش ارزش دلار شده است.قیمت نقره نیز به پایین ترین حد خود از سال 2010 میلادی رسیده است. افزایش احتمالی نرخ بهره آمریکا تقاضا برای طلا را با افت شدیدی روبرو کرده است. تعطیلات سراسری چین نیز تاثیر زیادی بر افت تقاضا داشته است.

چارلی بیللو تحلیلگر ارشد موسسه "پنشن پارتنرز" تاکید کرد که بهبود اوضاع بازار اشتغال در آمریکا احتمال افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو را بیشتر کرده و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

موسسه گلدمن ساش نیز پیش بینی کرد که تقویت اوضاع اقتصادی آمریکا بیش از پیش چشم انداز نزولی قیمت طلا را روشن کرده و این احتمال که قیمت طلا تا پایان امسال به کمتر از 1050 دلار برسد بیشتر شده است.

روبین بیهار تحلیلگر ارشد موسسه مالی سوسایت جنرال فرانسه نیز تاکید کرد که متوقف شدن سیاست های محرک پولی از سوی فدرال رزرو آمریکا مهمترین عامل موثر بر قیمت طلا در ماه های آینده خواهد بود و این مساله فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد خواهد کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها