کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
هفته رویداد

تست و بررسی میتسوبیشی لنسر جدید در نمایی نزدیک تر

کدخبر:۷۱۵۶چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴:۳۴۱۸۱۸۳ بازدید

حدود هشت ماه از معرفی میتسوبیشی لنسر 2014 در ایران می گذرد و دیدن این خودرو در خیابان دیگر اتفاق چندان هیجان انگیزی نیست،اما لنسر به هرحال ...

دنده 6 : حدود هشت ماه از معرفی میتسوبیشی لنسر 2014 در ایران می گذرد و دیدن این خودرو در خیابان دیگر اتفاق چندان هیجان انگیزی نیست،اما لنسر به هرحال یکی از مهمترین نام ها در بازه قیمتی زیر یکصد میلیون تومان است و در بازار چینی شده این روزهای کشورمان توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.در حالی که قرار بود نمونه 1.6 لیتری و دنده دستی این میتسوبیشی به عنوان مدل پایه عرضه شود،حالا چند وقتی است که شرکت بر روی عرضه نمونه 1.6 لیتری دنده اتوماتیک به عنوان نمونه پایه مانور می دهد و مدل 1.8 لیتری با گیربکس CVT نیز حکم مدل برتر از نسل نهم لنسر را در بازار کشورمان بازی می کند.ماه گذشته به لطف همکاری یکی از همراهان “ماهنامه صفر تا صد” فرصتی دست داد تا برای نخستین بار رانندگی با مدل 1.6 لیتری را با گیربکس اتوماتیک تجربه کنیم.ماحصل اولین ملاقات با ارزان ترین خودرو اقتصادی ژاپنی ایران زمین حالا پیش روی شماست.
 

pcuit9oeh49qpmm8rieg.jpg


طراحی ظاهری

تاریخ عرضه نسل فعلی لنسر در بازارهای جهانی به سال 2007 باز می گردد اما طراحی این خودرو انقدر کامل است که تاکنون فیس لیفت بزرگی بر روی آن اعمال نشده و قرار است که این لنسر در سال 2015 نیز با همان سبک و سیاق مدل های اولیه عرضه شود.جلوپنجره بزرگ ذوزنقه ای شکل و چراغ های هندسی چهره ای خشن و اخم آلود را برای این ژاپنی پر آوازه ترسیم می کنند که برای بسیاری افراد جذابیت ویژه ای دارد.در نمای جانبی شاهد خطوط حساب شده و منطقی هستیم که با گلگیرهای نسبتا عضلانی ترکیب شده اند،هرچند باید گفت که طراحی گوه ای شکل خودرو در نمای بغل از دماغه جذاب خودرو نشات می گیرد و به صندوق عقب مرتفع و آیرودینامیک ختم می شود.طراحی چراغ های عقب نیز متناسب و قرینه چراغ های جلو انجام شده اند و البته در صورت افزوده شدن بال بزرگ عقب واقعا پخته و خشونت طلب به نظر می رسد.با این حساب ظاهر جذاب یکی از مهمترین ویژگی های مثبت لنسر نسل نهم است و حتی مدل های پایه و ساده این خودرو نیز از این جهت در مقایسه با سایر خودروهای هم قیمت فوق العاده به نظر می رسند.در واقع طراحی این مدل آنچنان موفق از آب در آمد که بعدا میتسوبیشی از همین زبان طراحی برای سایر محصولات مطرح خود نیز استفاده کرد.هرچند در مدل تیپ یک (خودرو مورد آزمایش) رینگ های اسپرت 16 اینچی و مخصوص مدل 1.6 لیتری نمی توانند برای انتقال حس اسپرتی خالصی که از نمونه های تیونینگ شده و EVO انتظار دارید کافی باشد.بنابراین اگر خواهان یک سدان اسپرت و واقعا جذاب هستید چاره ای جز خرید قطعات تیونینگ بدنه ندارید.خوشبختانه شماری از این قطعات همچون بال عقب و رینگ های 18 اینچی به صورت استاندارد با مدل 1.8 لیتری عرضه می شوند و بنابراین یکی از راه های تشخیص این دو مدل در خیابان ها هم می تواند توجه به چنین نکاتی باشد.
 

1ex3kloolaqfuf2oqo1.jpg


فضای داخلی و تجهیزات رفاهی
 

فضای کابین لنسر 2014 نسبتا بزرگ،نسبتا راحت و نسبتا با کیفیت است.فضای سرنشینان جلو بزرگ و کافی با راحتی مناسب است، فضای مورد استفاده برای سرنشینان عقب هم خوب است و حتی نشستن سه سرنشین نیز مشکل چندانی ایجاد نمی کند،اما نکته نه چندان جالب،طراحی صندلی های عقب است که چندان راحت احساس نمی شود و به خصوص در قسمت تکیه گاه نمی تواند قابل قبول باشد،نکته ای که با تجربه عظیم میتسوبیشی در ساخت خودروهای سدان و خانوادگی اصلا جور در نمی آید.طراحی داخلی خودرو در واقعیت از تصاویر و عکس ها بهتر است و بر خلاف خودروهای چینی هم قیمت اثری از نکات عجیب و غریب دیده نمی شود،اما بخشی از تریم داخلی شامل رودری ها از پلاستیک بیش از حد خشک و ارزان قیمت شکل گرفته اند و بعید است که از نظر کیفیت بتوانند رضایت خاطر شما را از یک خودرو ژاپنی تامین نمایند.امکانات رفاهی لنسر تیپ 1 در پایین ترین سطح قابل تصور است.اثری از سانروف یا تهویه مطبوع اتوماتیک دیده نمی شود و تعداد کیسه های هوا نیز به دو عدد محدود شده اند.البته باید گفت که برخی نمونه هایی که به صورت متفرقه (غیر شرکتی) وارد شده اند به هفت ایربگ مجهزند و از این نظر سطح ایمنی مناسبی دارند.تنظیم صندلی ها که روکش پارچه ای دارند هم به صورت دستی انجام می شود و تجهیزاتی چون تهویه مطبوع اتوماتیک،کروز کنترل،دوربین دید عقب،سانروف،سیستم ورود بدون کلید،صندلی های مجهز به گرمکن با روکش چرمی، سیستم تطبیق پرتاب نور با پیچ جاده،فرمان الکترو هیدرولیکی،سیستم صوتی حرفه ای،صفحه نمایشگر لمسی،سیستم تعویض دنده از پشت فرمان و هفت کیسه هوا به صورت استانداد تنها برای مدل فول تیپ چهار (1.8 لیتری با گیربکس CVT) شرکتی در نظر گرفته شده اند.
 

ynlxr0vch4bu4vbi5vfu.jpg


مشخصات فنی

شاید عجیب باشد اما باید بگوییم که موتور 4A92 در سینه مدل 1.6 لیتری لنسر با 115 اسب بخار قدرت و 154 نیوتن متر گشتاور هم خانواده موتور 1.5 لیتری بایک سابریناست که ماه گذشته آزموده بودیم.همچنین آنطور که سایپا ادعا می کند این موتور در واقع تفاوتی با موتور به کار گرفته شده در سایپا S300 یا همان زایتو Z300 هم ندارد.بنابراین میتسوبیشی با دست و دلبازی تکنولوژی پیشرانه خود را به یک دوجین از کمپانی های چینی فروخته است و حالا هم شماری از این خودروهای در بازه قیمتی تقریبا نزدیکی در کشورمان حضور دارند.به هر حال 4A92 با نسبت تراکم 11 به 1 قطعا با بنزین معمولی موجود در ایران سازگاری چندانی ندارد و استفاده از بنزین سوپر برای آن توصیه می شود.گیربکس چهار سرعته خودکار برای مدل 1.6 لیتری تکنولوژی پیچیده و جدیدی ندارد و یک گیربکس اتوماتیک ساده تحت عنوان INVECS-II است که اتفاقا بازهم در خیل عظیمی از خودروهای چینی به کار گرفته می شود.البته واقعیت این است که اطلاعات موثقی در مورد کیفیت ساخت و متالوژی قطعات فنی خودروهای چینی وجود ندارد و مشخص نیست که آیا مجموعه موتور گیربکس این خودروها واقعا با نمونه های ساخت میتسوبیشی یکسان هستند یا تنها از روی محصولات میتسوبیشی یا سایر خودروسازان ژاپنی الگو برداری شده اند.به هرحال وضعیت در مورد پیشرانه  مدل 1.8 لیتری که با نام 4B10 شناخته می شود متفاوت است و ظاهرا تکنولوژی این پیشرانه و گیربکس CVT هنوز در اختیار برادران چینی قرار نگرفته است.جالب آنکه بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط شرکت وارد کننده،بین مصرف سوخت مدل های 1.6 لیتری و 1.8 لیتری تفاوت محسوسی دیده نمی شود و هر در محدوده 6 لیتر در یکصد کیلومتر قرار می گیرند،هرچند باید گفت که این رقم حداقل با استفاده از گیربکس اتوماتیک برای مدل 1.6 لیتری اندکی بیشتر است و به حدود 7.5 لیتر در سیکل ترکیبی می رسد.خوشبختانه سیستم تعلیق در هر دو مدل یکسان است و برای چرخ های جلو با آرایش مک فرسون و برای محور عقب به صورت مولتی لینک انتخاب شده است.
 

yn0mnshw2baw04mjmy64.jpg

میتسوبیشی لنسر اتوماتیک

پشت فرمان

در مدل 1.6 لیتری از استارت دکمه ای خبری نیست و روشن کردن پیشرانه با همان روش سنتی چرخاندن کلید اتفاق می افتد،آینه های جانبی برقی هستند و برای تنظیم آن ها نیازی به تلاش و کمک گرفتن از سایر افراد نیست.صدای پیشرانه در دور آیدل (حالت درجا) بسیار کم است،اما در دور های بالا تا حد نسبتا محسوسی به درون اتاق راه می یابد،می توان گفت که این صدا در حد و اندازه موتور یک میتسوبیشی اصیل اسپرت و جذاب است و به هیچ عنوان بیش از حد بلند یا آزاردهنده به نظر نمی رسد،البته از آنجا که گیربکس خودکار تمایل چندانی به نگه داشتن دنده ها در دور بالا ندارد،عملا فرصت چندانی برای لذت بردن از آوای موتور نخواهید داشت.یکی از نکات جالب،اطلاعات ارائه شده توسط صفحه نمایشگر در فضای پشت آمپر است که همیشه اعداد و ارقام ترسناک و احتمالا بیش از حد واقع بینانه ای را از مصرف سوخت نشان می دهد.برای مثال در دقایق اولیه روشن کردن پیشرانه رقم 19.5 لیتر در یکصدکیلومتر به عنوان مصرف لحظه ای درج شده بود و اندکی بعد هم این عدد در رانندگی شهری به حدود 14.5 لیتر تنزل یافت که بی هیچ شک و تردید ارقامی فراتر از حد انتظار برای یک موتور 1.6 لیتری مدرن به نظر می رسند.
 

91q9evlmmceeer8bjzy.jpg


میتسوبیشی لنسر

بر اساس تجربه مالک حداقل مصرف سوخت لحظه ای در رانندگی جاده ای به حدود 7.5 لیتر در یکصد کیلومتر می رسد و بنابراین عجیب نیست که مصرف سوخت واقعی خودرو (طبق اطلاعات این صفحه نمایشگر) چیزی در حدود 10 لیتر در سیکل ترکیبی باشد.در رانندگی معمولی و شهری گیربکس به شکل هوشمندانه ای دنده های را در محدود 3000 الی 3500 RPM سبک می کند و روشن شدن چراغ ECO نیز به معنای رانندگی سبز و اقتصادی در چنین حالتی است،اما با فشردن ناگهانی پدال گاز دنده به شکل قابل قبولی سنگین می شود و اینبار پروسه سبک کردن در حدود 5500 RPM اتفاق می افتد.این در حالیست که حداکثر دور موتور مجاز پیشرانه نزدیک به RPM 7000 تعیین شده است و ما هرچه کردیم نتوانستیم به حالتی برای نزدیک شدن به RED LINE به منظور کسب بهترین شتاب گیری ممکن،دست یابیم.به نظر می رسد که برای نیل به چنین هدفی چاره ای جز قرار دادن گیربکس در حالت دنده های سنگین وجود ندارد،برای این کار سه وضعیت 1 ، 2 و 3 در گیربکس تعریف شده است و با انتخاب هر یک از آن ها،گیربکس تا حد مجاز پیشرانه در دنده های انتخابی باقی می ماند.با توجه به شیب مسیر امکان سنجش دقیق شتاب صفر تا صد وجود نداشت، اما با در نظر گرفتن رقم 11.1 ثانیه ای رسمی (با گیربکس 5 سرعته دستی) می توان انتظار داشت که با گیربکس اتوماتیک و در شرایط تهران، رقم واقعی چیزی حدود 12.5 الی 13 ثانیه باشد.


x2wa9b7t7x2x2my9nl.jpg


به هرحال شکی وجود ندارد که لنسر 1.6 لیتری اتوماتیک خودرو سریعی نیست و نباید از این مدل انتظار زیادی در زمینه سرعت و شتاب داشته باشید.زمانی که نوبت به تست فرمان پذیری و هندلینگ می رسد،حتی این مدل پایه هم می تواند به خوبی از ذات اسپرت لنسر دفاع کند و با عملکردی کم نظیر لبخند رضایت را بر روی لبان راننده بنشاند.احساس منتقل شده توسط فرمان به راستی خوب است و سیستم تعلیق هم در پروسه حفظ تعادل و پایداری خودرو اصلا کم نمی آورد.یکی از مهمترین نقاط برتری لنسر نسبت به سایر خودروهای هم رده در این بخش از بازار می تواند همین فنربندی فوق العاده و استفاده از تایرهای بسیار با کیفیت از برند یوکوهاما باشد که بی هیچ شک و تردیدی پایداری بسیار بهتری را نسبت به خودروهای چینی یا کره ای به ارمغان می آورد و از این رو به راننده اعتماد به نفسی دو چندان می بخشد.البته این سیستم تعلیق کار آمد و اسپرت به خصوص در محور عقب تا حدی خشک احساس می شود و اگر قرار بر استفاده از رینگ های سایز بزرگ 18 اینچی (استاندارد برای مدل 1.8 لیتری) باشد، می توان آن را واقعا خشک توصیف کرد.بنابراین اگر اهل رانندگی اسپرت نیستید و از خودروی خود انتظار نرمی و آسایش زیادی دارید بهتر است از خیر انتخاب لنسر با رینگ های سایز بزرگ بگذرید.توصیف وضعیت ترمزهای خودرو مورد آزمایش اندکی سخت است،راستش را بخواهید از یک میتسوبیشی سبک وزن با ترمزهای چهار چرخ دیسک و مجهز به ABS و EBD ، انتظار ترمزگیری بهتر و قدرتمندتری داشتیم.البته که ترمز های با توجه به قدرت و مشخصات پیشرانه کارایی قابل قبولی دارند ولی احساسی که از فشردن شدید پدال ترمز به راننده منتقل می شود، احساس زیبایی نیست و توام با ضربات و تکان های پیوسته ناشی از فعال شدن ABS است که به شکل ملموسی بیشتر از سایر خودروها احساس می شود.شاید عجیب باشد اما باید بگوییم که این تکان ها نه تنها برای راننده،بلکه برای کلیه سرنشینان ملموس هستند و به نوعی کل خودرو در اثر پروسه قفل و آزاد شدن چرخ ها دچار لغزش و لرزش می شود.وضعیتی که مشابه آن را در کمتر خودرویی تجربه کرده ایم.به هرحال شکی نیست که لنسر 1.6 لیتری یک سدان معمولی با چاشنی رانندگی اسپرت است و به خصوص در زمینه فرمان و هندلینگ می تواند لذت بخش و دوست داشتنی باشد، البته به شرطی که کمی اهل رانندگی هیجانی باشید و زیاد به ارقام وحشتناک مصرف سوخت در صفحه نمایشگر توجه نکنید.

 

toajwbban7rmvlefvpf.jpg


قیمت و شرایط بازار

لنسر تیپ 1 با موتور 1.6 لیتری با قیمتی حدود 85 الی 87 میلیون تومان توسط شرکت وارد کننده عرضه می شود و درست در بازه قیمتی حد فاصل خودروهای چینی همچون جیلی و سایپا اس 300 با نمونه های کره ای قرار می گیرد که بیش از یک صد میلیون تومان قیمت دارند.از آنجا که ظاهرا تولید مزدا 3 توسط بهمن خودرو متوقف شده است،رقیب مستقیمی برای لنسر در این بازه قیمتی وجود ندارد و از آنجا که حتی شرایط واگذاری رنو فلوئنس 2015 هم چندان روشن نیست،لنسر فعلا در بازه قیمتی 85 الی 95 میلیونی یک تاز میدان است.برای مدل 1.8 لیتری وضعیت پیچیده تری وجود دارد،این خودرو در نمونه شرکتی با قیمتی در حدود 113 میلیون تومان عرضه می شود و طیف وسیعی از رقبا از هیوندای النترا،تا MG6 ،نسل تازه کیا سراتو و حتی رنو مگان را پیش روی خود می بیند.البته مگان 1.6 لیتری دنده دستی به خوبی می تواند رقیب مدل پایه لنسر هم باشد و اگر در شرایطی تولید مزدا 3 با موتور 1.6 لیتری از سر گرفته شود،می توانیم شاهد رقابت سه جانبه جالبی میان لنسر تیپ 1 و دو گانه 1.6 لیتری مزدا و مگان باشیم.
 

a0vdy0jjskls080ocmg.jpg

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

محمد: 1393/7/911:21:42،
223
58
خندم میگیره خودرو سازی که تمام محصولاتش تو تمام دنیا هست وارد ایران می شه باید تست کارشانس های خبره ایران رو بگیره
بد خودرو های داخل نیازی به تست نداره
بعد 15 سال تولید پراید متوجه می شیم پراید کمربدش می افته زیر گلو خفه می کنه
اخ دوست می داااارم این تست هارووووو
آرمان: 1393/7/913:50:03،
71
28

سلام به همه

من تقریباً 2 ماه دنبال ماشین گشتم هم تو خودرو های کارکرده و هم صفر
کارکرده با روشهای مختلف و جدید گنجشکهایی بودن که با رنگ آمیزی بجای قناری فروخته میشدن، و صفرها هم که با اون قیمتها انتخابو سخت میکردن
ام جی که دیگه کاملا چینی شده ، اکسنت (کره ای) هم که با شرایط قسطی به قیمت نجومی تموم میشه
خلاصه اول همین هفته رفتم نمایندگی آرین موتور
تیپ 1 پلاس متسوپیشی لنسر با شرایط قسطی (بدون کارمزد) نوشتم
داخلش بسیار ساده بود ولی خوب کاپوتو که دادم بالا و قطعاتشو نگاه میکردم که تک به تک اسم ژاپن روشون بود حس خوبی نسبت بهش داشتم
قبلا تجربه رانندگی با ماشین داخلی و فرانسه و مالزی و چنی رو داشتم
به نظرم رنج قیمت خودش (95م) و شرایط بودون کارمزدش بی نظیره
ضمناً با توجه به تجربه های قبلیم برخورد نمایندگی رو نسبت به بقیه شرکتها بهتر و صادقانه تر دیدم

موفق باشید
ss: 1393/7/917:09:11،
59
29
دوستان من خودم کسی بودم که میگفتم لنسر 1.8 با این قیمت ارزش خرید نداره. اما کافیه یک بار به نمایندگی سر بزنید و داخل مدل 2015 جدید با اون دماغه وحشی این ماشین بشینید. کیفیت قطعات و محکم بودن و ژاپنی بودن از سر تا پاش مشخصه و ارزش حرید داره
کیانوش: 1393/7/911:22:21،
54
94
رنـــو فلوئـنــس اتومات 2015 در این بازه قیمتی، ماشین دندونگیر تری نسبت به میتسو به نظر می رسد
ای خدا چقدر بدبختیم: 1393/7/911:26:09،
90
27
شما برید بهمون تیبا 2 جدید یورو 4 با ایربگ راننده و سر نشین جلو در مدل TIBA 2 SX برسید


یادم رفت تنظییم چراغ از داخل کابین هم داره


ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
حمید: 1393/7/911:33:57،
74
118
فقط سمند EF7
شهروند: 1393/7/911:37:29،
74
32
با سلام و احترام به كليه دوستان
در يكي از مناطق آزاد ايران زندگي ميكنم.اين مدل لنسر از سال 2008 وارد شده و بر خلاف اتاق قبلي آن (سالهاي قبل از 2008)بدليل كيفيت پايين ساخت و ضعف موتور چندان مورد استقبال قرار نگرفته و خريد و فروش آن به سختي صورت ميگيرد.
متاسفانه بدلايلي كه بنده بي اطلاعم ،كمپاني ميتسوبيشي ژاپن طي سالهاي اخير مسير قهقرايي رو طي ميكنه و به افول نزديك ميشه.
اين مسئله تو مدلهاي ديگه و بالاترش مثل پاجرو هم مشخصه.طراحي قديمي،مصرف بالا و سختي خريد و فروش مدلهاي غير صفر از مشخصات بارز اين خودرو شد.البته در منطقه اي كه زندگي ميكنم گرانتريمن مدل پاجرو 2014 چيزي حدود 90 ميليون تومنه كه غير قابل مقايسه با داخل كشوره.ولي يادتون نره نسبت به مدلهاي چيني و وطني ،كيفيتش خوبه.اين مقايسه فقط در مقايسه با مدلهاي سالهاي قبل هستش.مثلا يه زماني پاجرو ،رقيب لندكروزر بوده اما حالا خيلي ضعيف شده و ازش خيلي چيزا كم داره.
mahdi: 1393/7/1402:22:48،
18
20
آره ميتسوبيشي چند وقتي هست در گير مشكلات مالي هست و اگه حمايت هاي شركت بنز نبود تا حالا ورشكست شده بود اخه بنز يكي از سهام دارهاش هست. و همچنين يك سري از مدل هاي لنسر توي چين مونتاژ ميشه و 100درصد ژاپني نيست.مدل پاجيرو هم كه در شركت مرتب مونتاژ ميشد موفق نبود.تو برند هاي ژاپني موجود در بازار اول تويوتا دو هوندا مناسب هستن البته قيمت هاشون هم بالاتر هستن.
علی: 1393/7/911:39:39،
29
32
آقا یه سوال دارم خواهشا جواب بدین
این عکس ها تو کدوم خیابان تهران گرفته شده. خودم حدس میزنم حوالی شمال غرب باشه تهران ولی اسم دقیق خیابان رو میخوام بدونم
مرسی
احد: 1393/7/912:10:46،
32
28
بلوار کشاورز باید باشه
شمه: 1393/7/912:18:56،
29
23
شهرک غرب
10,2: 1393/7/912:51:13،
26
21
مرکز تستشون
سپهسالار: 1393/7/912:54:25،
82
41
یعنی تنها مشکل زندگیت همینه؟ یا در مورد خودروی مذکور ، فقط همین مورد رو نمیدونی؟
اصلا فرض کن، تو خیابون خودتون عکس گرفتن !!!
مجید عسگری: 1393/7/911:42:38،
84
128
با این تفاسیر صد رحمت به جک اتومات خودم با موتور گیربکس میتسوبیشی با قیمت 60 میلیون

بزن لایک رو به افتخار جک اتومات
jac savar: 1393/7/914:11:54،
31
48
60 تومن کجا بود -من 58.5 سفیدشو خریدم از خود نمایندگیش تحویلشم 18 شهریور تو سندش بود--بدی نیس-اما خیلی عیب مونتاژی داره-امیدوارم تو گارانتی برطرفش کنن-جلوش درحد لنسره ولی چراغ پشتش مزخرفه
آرش: 1393/7/912:08:28،
28
111
جیلی با امکانات کامل از این خیلی بهتره
شوشی: 1393/7/912:26:13،
40
39
گرونه ماشین 124 میلیونی نیست
َشهروز: 1393/7/912:27:04،
38
26
حاج مهندس؛ ماشین رو در خیابانی که مردم رفت و آمد می کنند تست نمی کنند شما زرنگی برو ماشینهای داخلی رو تست کنید؛ این ماشین ها قبلا تست میشه بعد برای فروش گذاشته می شن. بعدش هم شما مگر دانش این تکنولوژی رو داری که میخوای در تست نظر بدی.
کوکو: 1393/7/912:41:07،
32
33
پشتش زیاد قشنگ نیست ولی جلوی ماشین طراحی خوبی داره.درجه 1 نیست.ولی خوبه.در کل به نظر من این قیمت نمی ارزه.چون موتورش هم زیر 2000 هستش
حق: 1393/7/913:02:54،
31
32
تو ماشينهـاى ژاپنى قشنگ نيست
کیان: 1393/7/913:03:07،
38
37
من نمیدونم این همه تعریف از ظاهر ماشین بخاطر چیه مگه مردم چشم ندارن
طراحی این ماشین درحد ماشینهای اواخر دهه نود هست از نظر من گالانت سوپر سالن 92 خوش قیافه تره
واقعا از نظر طراحی میتسو عقب گرد داره موتورهاش هم مشتری چینی هاست
عشق هیوندا: 1393/7/913:36:39،
43
22
این ماشین انقدر هم که اینجا ازش بدن گفتن بد نیست
این تیپ پایه این ماشین هست که به نظرم با این قیمت ارزش نداره ولی تیپ 4 این ماشین که فول اپشن هست و کیفیت متریالش هم عالی رو باید تست میکردن تا میفهمیدن که نسبت به رقیباش کاملا برتر هست البته تو رنج 120 میلیون
تیپ4 این ماشین که رینگ 18 اینچی هم داره سواری فوق العاده نرمی داره برعکس مطالبی که در اینجا ذکر شده سیتم تعلیق این ماشین و هندلینگش یکی از بهترین ها و از بزرگترین مزیت هاش هست
دوست: 1393/7/917:06:56،
24
36
ببخشيد شما داشتين ؟
اينطور نيست دوست عزيز ماشين ضعيفيه حتي تيپ چهارش ميتسوبيشي بر خلاف همشهرياش خيلي ضعيف شده
میلاد حبیبی: 1393/7/1001:19:42،
32
21
سلام



»عشق هیوندا« با نظرت موافقم
»دوست« عزیز مثل اینکه شما سوار لنسر 1800 نشدید
من خودم عشق ماشینای ژاپنی بخصوص میتسوبیشی هستم
خودمم تیپ 1 رو اصلا قبول ندارم . چون خود شرکت نمیزنه . سفارش ایران به ی شرکت چینی هستش تحت لیسانس میتسوبیشی .

ولی تیپ 4 رو خود شرکت تولید میکنه . درست هستش که موتورش 1800 هست ولی راندمان و بازدهیش نسبت به همه ی ماشینای 1800 و 2000 بیشتره . قدرت بسیار بالایی داره .

شتاب بالا ، قطعات استفاده شده مرغوب ، هندلینگ بهترین ، کیفیت بهترین ، نرمی و... از مشخصه های بارز میتسوبیشی هست .
دوست: 1393/7/1209:03:50،
21
27
پاسخ به دوستي كه ميگه مثل اينكه شما سوار لنسر نشديد :
شما عشق ميتسوبيشي هستيد و هيچ كاريش نميشه كرد ! متاسفانه كوچكترين اطلاعي از وضعيت اين برند خودرو نداريد.تموم اظهارات شما هم از تبليغات خود شركت ميتسوبيشيه.دوست عزيز مطمئنم كه شما اصلا لنسر تيپ 4 رو هم نديديد فقط تبليغات همون شركت رو تكرار ميكنيد.ازتون دعوت ميكنم به يكي از مناطق آزاد قديمي كشور سفر كنيد و از صاحباشون وضعيت اين مدل ميتسوبيشي رو بپرسيد.لوازم يدكيش يكي از گرون ترين كالاهاي اين بخشه و كلا هزينه نگهداريش بالاست.خواهشا منطقي نظر بدين يه جوري گفتي هندلينگ بهترين،شتاب بالا،نرمي !فكر كردم از بي ام و داري تعريف ميكني!ماشين هاي خيلي خيلي بهتري هم تو دنيا هستش
بماند: 1395/6/2708:26:34،
7
9
من خودم الان داخل ایران نیستم و حدود ۶ سالی هست ک میتسوبیشی دارم و باید اینو بگم خو بی نقس نیست و شاید موتورش نسبت به بقیه قوی نباشه ولی از نظر طراحی شاید بگین قدیمیه ولی هنوزم خیلی طرفدار داره و برا اسپرت کردنش تغیرات زیادی نمیخاد ازونجاییم ک آسیاییه قطعاتش خیلی ارزونه و راحت گیر میاد. من ماشینای زیادی عوض کردم ولی هیچکدومشون بدون نقص نبودن و قاعدتا هرچقد پول بدی باید انتظار داشته باشی
کورش: 1393/7/914:51:41،
22
41
آقایون یه سوال 206 اتومات ماشین خوبیه یا نه از نظر استهلاک وهمه چیز.
آیا ماشین اتومات تو این رنج قیمت سراغ دارین لطفا پاسخ بدید مرسی
شب گول: 1393/7/919:08:08،
19
51
پرشیا از این بهتره
b.b: 1393/7/923:28:48،
39
24
ببین ما چقدر بد بخت شدیم که این ماشین رو با جک و جیلی و ام وی ام مقایسه می کنند

اره بشین تا توی سرویس اولیه همه ایرادات ماشینت و درست کنند

فقط مواظب باش نمایندگیهاش جیبتون رو نزنن

من خودش داشتم رفتم نمایندگی دیدم چقدر ... تشریف دارن
گروه بهمن: 1393/7/1008:54:17،
26
22
فقط مزدا ٣جديد
رضا: 1393/7/1013:37:52،
30
22
کارشناس! میتسوبیشی ژاپن را با کیا و هیوندا که تا 4 سال پیش موتوراشون را تحت لیسانس همین میتسوبیشی میزدن مقایسه میکنی! تو ایران فقط قیافه ماشین را جذاب کن کاری که چینی ها و کره ای ها خوب بلدن و بعد بنداز به مردمی مثل ما که ماشین جز پراید و پژو ندیدیم.نمونشم برات بگم که بدونی.تو آمریکا کمری جدید رتبه اول را در فروش بدست آورده ولی تو این کشور مثل بقیه کارامون چین و کره اول هستند و کمری آخر.
ماشین?فقط ژاپنی: 1393/7/1015:46:18،
36
20
از دوستانی که نظر دادن عذرخواهی میکنم!
یعنی عین نادانیه که ماشین ژاپنی با کره ای و چینی مقایسه بشه!!
رقیب میتسوبیشی میشه مزدا میشه تویوتا میشه نیسان میشه سوزوکی میشه سوبارو...
شما واقعن چی از ماشین سرتون میشه?! از استهلاک?از دوام? از قابلیت اطمینان? از تعمیرات و....
چقدر نادانیم که جک رو به اسم میتسوبیشی و... بهمون قالب میکنن!!!!!!!!!
شاهین: 1393/7/1108:39:56،
46
72
ما که پول خریدنشو نداریم ولی انصافا خیلی بد شکله تو خیابان دیدم
mjz : 1393/7/1419:24:44،
22
17
ببخشید من خودم یک ماهی هست گرفتم شتابش نزدیک به 10یا 9 هست نه 13
محمود: 1393/8/1010:37:59،
16
13
سلام من پس از تحقیق و دیدن ماشینهای مختلف لنسر را واقعا پسندیدم هم کلاس داره و یک برند معتبره با ظاهری اسپرت و با کلاس و بروزه
سعید: 1393/11/1810:58:03،
16
8
سلام دوستان
بعد از کلی تحقیق بالاخره رفتم سراغ لنسر فول، اصفهان دو تا نمایندگی بیشتر نداره، رفتم سراغ نمایندگی الماس جاوید پارس در خیابان آتشگاه، قبلا خونده بودم که پرسنل آرین موتور بداخلاقند و بد قولند . . .
خلاصه برعکس ، با کلی احترام گفتند غیر از رنگ مشکی بقیه رنگها را دارند و سر موقع تحویل میدند و چند تا پرونده هم نشونم داد، منم گفتم دارم به رنگ مشکی فکر میکنم ولی برمیگردم.
خلاصه تو راه داشتم با خانمم مشورت میکردم که زنگ زدند و گفتند یه دونه مشکی دارند که فروش اقساطی بوده ولی پروندش تایید نشده. آخرشو بگم که فرداش یعنی چهارشنبه شب رفتم نمایندگی همونجا کارت کشیدم و پولو دادم. کلی با احترام برخورد کردند، فرداش پنجشنبه ظهر خودشون با خودروبر ماشین را اووردند دم در خونه، با یه سبد گل داخلش و کارت تشکر به خاطر خرید !من و همسرم که چنین چیزی در ایران ندیده بودیم. فعلا هم گذاشتم داخل پارکی
محمود: 1394/1/512:37:55،
28
22
سلام من لنسر دارم خدمات پس از فروشش تو شیراز عالیه / برخوردشون فوق العاده خوبه
علی: 1394/5/3104:23:22،
14
13
من مدل رالی اسپرت لنسر 2007 رو دارم. شاید از لحاظ قیافه و تزیینات چندان جذاب نباشه ولی با موتور 2.4 لیتری که داره و فرمان پذیری که داره هیچ کمو کسری نمیذاره. واقعت شاهکار مهندسی برای موتور و هندلینگ رو داره و واقعت لذت سواری که داره با وجود خشک بودن و اسپرت بودن سیستم تعلیقش هیچ خودرویی نداره.
واقعت برند لنسر برنده قابل احترامیه
فرزاد: 1394/6/323:52:11،
21
13
صنعت ژاپن واقعا با کره و چین قابل مقایسه نیست
من تیپ ۴ دارم واقعا از نظر نرمی و هندلینگ عالیه
تنها ایرادش گیربکس cvt هستش که تو حالت اتومات به خاطر تعویض دنده سریع کمی دیر شتاب میگیره که این موضوع در موقع نیاز با شیفر پشت فرمون حل میشه و به راحتی با یه معکوس شتاب عالی میگیره
از اونجا که در حالت عادی نیازی به شتاب بالا نداریم سیستم اکو خودرو استهلاک و مصرف رو پایین میاره
درست برعکس خودروهای کره ای که تو حالت عادی هم سریع شتاب میگیره و استهلاک و مصرف رو بالا میبره
جمشید: 1395/9/523:33:15،
1
1
دوست عزیز نه تنها شما بلکه هیچ کس دیگه ای داخل ایران حق نظر دادن درباره ی محصول ژاپنی رو نداره!
وقتی بیشتر از ۱۵ساله داری پراید تولید میکنی حق نداری از لنسر ایراد بگیری!

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا