کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس برای دومین بار در پاییز منفی شد


کد خبر : ۷۰۹۳یکشنبه، ۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷:۴۸۱۹۶۵ بازدید

شاخص کل بورس برای دومین بار در پاییز منفی شد و با افت 58 واحدی به 71 هزار و 643 واحد رسید، گروه دارو و دریایی در جریان معاملات تالار شیشه‌ای مورد توجه سهامداران واقع شد.

از ابتدای معاملات امروز در بورس تهران، با وجود روند منفی شاخص برخی گروه‌ها از جمله شرکت‌های دارویی و حمل و نقل با اقبال سهامداران مواجه شده و روند مثبت در پیش گرفتند.بر اساس این گزارش، نماد معاملاتی کشتیرانی جمهوری اسلامی پس از یک ماه توقف با اعلام تعدیل سود هر سهم و برگزاری مجمع فوق‌العاده برای افزایش سرمایه بدون محدودیت نوسان قیمت به بازار بازگشت و مانع از ریزش بیشتر شاخص شد، به طوری که با افزایش 26 واحدی بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص داشت.

در جریان معاملات امروز توسعه معادن و فلزات بانک اقتصادی نوین، فولاد مبارکه اصفهان، هلدینگ فارس، گسترش نفت و گاز پارسیان و سرمایه‌گذاری غدیر به ترتیب 27 تا 7 واحد تأثیر منفی بر شاخص داشتند.

ارزش معاملات امروز بورس تهران هم بدون تغییر خاصی نسبت به روز گذشته در محدوده 95 میلیارد تومان بود و بیش از 339 میلیون و 135 هزار برگ سهم داد و ستد شد.

در فرابورس هم شاخص با تأثیر مثبت پتروشیمی جم، گروه پتروشیمی ایرانیان، پتروشیمی زاگرس، ذوب آهن اصفهان، بانک خاورمیانه، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و بانک ایران زمین با افزایش 5 واحدی به 827 واحد رسید.

در این بازار بیش از 61 میلیون برگ سهم به ارزش 51 میلیارد و 246 میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.اوراق تسهیلات خرید مسکن هم در این بازار بدون تغییر خاصی همراه به نوسان اندک افزایشی به محدوده 94 هزار تومان نزدیک شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها