کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جعبه‌گشایی اکسپریا زد 3 سونی زیر آب + تصاویر


کد خبر : ۷۰۶۲شنبه، ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲:۴۲۸۰۶۴ بازدید

اکسپریا Z3 در مقایسه با Z2 بهبودهای ریز و درشت بسیاری داشته و حالا شاهد عرضه‌ی یک تلفن‌هوشمند تمام عیار از سونی هستیم. اطلاعات منتشر شده حکایت ...

اکسپریا Z3 در مقایسه با Z2 بهبودهای ریز و درشت بسیاری داشته و حالا شاهد عرضه‌ی یک تلفن‌هوشمند تمام عیار از سونی هستیم. اطلاعات منتشر شده حکایت از عمر باتری بالای این تلفن‌هوشمند دارد که در کنار گواهی ضدآب و ضد گرد و غبار IP65/68، این تلفن‌هوشمند را در جمع بهترین‌های بازار قرار داده است.

اکسپریا Z3 قادر است تا فشار آب در عمق 1.5 متری را برای 1 ساعت تحمل کند. با توجه به تمامی مشخصات فوق، Carphone Warehouse اکسپریا Z3 را به چالش کشیده و برای نمایش توانایی این تلفن‌هوشمند اقدام به آنباکسینگ نسل جدید پرچمدار سونی در زیر آب کرده است.

به گزارش زومیت , اغلب ویدئوهای جعبه‌گشایی گجت‌ها دارای ساز و کار مشخصی هستند، اما ویدیویی که برای اکسپریا Z3 تهیه شده، بسیار جالب توجه است. فردی که تلفن‌هوشمند و متعلقات آن را از جعبه‌ی بسته‌بندی شده خارج می‌کند، دارای تجهیزاتی چون کپسول اکسیژن و ماسک است که برای تنفس در زیر آب از آن‌ها استفاده می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده این ویدئو در درون یک استخر تهیه شده است. در این تصاویر نشان داده می‌شود که نه تنها اکسپریا زد 3 در برابر نفوذ مایعات به داخل دستگاه مقاوم است بلکه می‌توان از آن زیر آب استفاده کرد:

rr5sldrc1itiz82wv62y.jpg

fxqev43oiin8ne0tkson.jpg

xc83qv1ucykzwn3il2ld.jpg

srqapakon1sua7n1hj7.jpg

aqca1vy62ew8ocjrlkd.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها