کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معاملات گرم دومین روز پاییز بورس تهران


کد خبر : ۷۰۱۳چهارشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰:۱۹۱۹۳۵ بازدید

شاخص کل بورس در پایان معاملات دومین روز پاییز با افزایش 61 واحدی برای 72 هزار واحدی شدن مثبت شد؛ در این روز بزرگان صنایع سیمانی، دارویی و خودرویی مورد توجه سهامداران واقع شدند.

در دومین روز پاییز 93 شاخص بورس با برتری تقاضا در اکثر نمادهای دارویی، خودرویی و سیمانی موفق به افزایش 61 واحدی شد و بیش از 344 میلیون برگ سهم به ارزش 105 میلیارد تومان داد و ستد شد.

در گروه خودرویی اخباری مبنی بر تعدیل مثبت به واسطه افزایش تولید و فروش شرکت‌ها از جمله ایران خودرو و سایپا، امکان افزایش قیمت برخی اقلام دارویی در گروه دارویی و رفع محدودیت‌ها در صنعت سیمان از جمله مهم‌ترین اخبار اثرگذار در روند صعودی نمادهای مرتبط در بازار سهام بودند.

امروز بازار مثبت بورس اوراق بهادار تهران با ساز منفی سرمایه‌گذاری امید و هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس همراه بود اما بانک پاسارگاد، گسترش نفت و گاز پارسیان، پتروشیمی شازند، سیمان فارس، خوزستان و ایران‌خودرو در روند صعودی همراهی کردند.

در فرابورس هم شاخص دو واحد افزایش یافت که هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی جم و ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی مارون بیشترین تأثیر مثبت را داشتند.

در این بازار روند کاهشی قیمت اوراق امتیاز تسهیلات خرید مسکن متوقف شد و اکثر نمادها بین 1 تا 3.5 درصد افزایش قیمت داشتند و به محدوده 93 تا 96 هزار تومان رسیدند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها