کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گزارشی از ورود موتورسیکلت‏های Hero به ایران + قیمت


کد خبر : ۶۹۶۸دوشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲:۵۰۲۹۴۵۰ بازدید

شرکت سالار گستر آریا نخستین شوروم رسمی موتورسیکلت‏های جدید Hero هند را در تهران افتتاح کرد و به این بهانه سه محصول این موتورسیکلت‏ ساز هندی در این نمایشگاه به علاقه‏ مندان معرفی شدند .
گزارشی از ورود موتورسیکلت‏های Hero به ایران + قیمتگزارشی از ورود موتورسیکلت‏های Hero به ایران + قیمت

عصر‏خودرو : این نمایشگاه در خیابان‏ هلال احمر تهران گشایش یافته است و از این پس همه روزه میزبان متقاضیانی است که علاقه‏ مند به بررسی بیش‏تر این برند تازه ‏وارد به بازار موتورسیکلت ایران هستند . سه موتورسیکلت Pleasure ( با تلفظ پلژر – در کلاس اسکوتر های شهری ) ، Karizma و Hunk اصلی‏ ترین محصولات HERO برای آغاز فعالیت زیر سایه شرکت سالار گستر آریا در ایران خواهند بود . همچنین حاضران در مراسم افتتاح این شوروم به آزمایش موتورسیکلت‏های هیرو در حاشیه این مراسم پرداختند.



هاتف ، یکی از مسئولان شرکت سالار گستر آریا در گفت ‏‏و‏گو با خبرنگار ما ، کیفیت بالای موتورسیکلت‏های HERO را دلیلی برای رقابت‏ پذیری این موتورسیکلت‏ها با محصولات وارداتی و تولید داخل دانست و افزود : تا کنون تنها 3 نمونه از محصولات HERO به بهانه تاسیس نمایشگاه مرکزی وارد ایران شده‏ اند و بر اساس برنامه ‏ریزی‏ های انجام شده تا پایان سال در فواصل زمانی نه‏ چندان زیاد ، نام‏های جدید شامل 3 موتورسیکلت به فهرست محصولات HERO در ایران اضافه خواهند شد.

علاقه‏ مندان به بازدید از نمایشگاه مرکزی موتورسیکلت‏های HERO در ایران می‏توانند به خیابان هلال ‏احمر تهران ، جنب آتش ‏نشانی مراجعه کنند و از این موتورسیکلت‏های هندی تازه ‏وارد در سه مدل بازدید کنند.

همچنین شما می‏توانید جزئیات بیش‏تر از مشخصات فنی و شرایط فروش این موتورسیکلت‏ها را طی روز‏های آینده مطالعه کنید.

قیمت تقریبی موتور های وارد شده به شرح زیر است :




اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها