کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

یک BMW خاص در تهران


کد خبر : ۶۹۵۹دوشنبه، ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲:۳۰۹۵۱۴ بازدید

به تازگی یک دستگاه BMW جدید وارد کشورمان شده است. شاید این جمله خیلی عجیب نباشد! اما زمانی که بدانید BMW مورد نظر از نوع M3 است تعجب ...
یک BMW خاص در تهرانیک BMW خاص در تهران

به تازگی یک دستگاه BMW جدید وارد کشورمان شده است. شاید این جمله خیلی عجیب نباشد! اما زمانی که بدانید BMW مورد نظر از نوع M3 است تعجب خواهید کرد. همیشه به دلیل محدودیت‌هایی که در بخش واردات خودرو وجود داشته‌، هر خودرویی نمی‌توانست به راحتی در کشورمان پلاک ملی بگیرد.

محصولات M-Power کمپانی BMW نیز از جمله خودروهایی هستند که محدودیت‌های واردات خودرو اجازه عرض‌اندام در ایران را به آن‌ها نداده و تعدادشان شاید به تعداد انگشتان دو دست هم نرسد. به تازگی یک دستگاه BMW M3 E92 وارد کشور شده و اکنون در خیابان‌های پایتخت قابل رویت است. از دیگر نکاتی که بر خاص بودن این آلمانی افزوده است رنگ قرمز مات بدنه آن است که باعث شده تا خیلی بیشتر از یک M3 معمولی جلب توجه کند.

جلوپنجره این خودرو از جنس فیبر‌کربن است. علاوه بر این از این ماده سبک وزن و مقاوم در قسمت‌های کناری سپر نیز استفاده شده است. همچنین رینگ‌های 18 اینچی M3 مورد نظر به رنگ مشکی مات بوده و در کنار چهار لوله اگزوز مشکی بیرون زده از سپر عقب ابهت خاصی به این خودرو بخشیده است. در مرکز کاپوت جلوی خودرو یک برآمدگی قرار دارد که نشان از پیشرانه قدرتمند M3 است.

زیر کاپوت M3 E92 یک پیشرانه هشت سیلندر خورجینی به حجم 3999 سی‌سی قرار دارد که توانایی تولید 420 اسب‌بخار قدرت در 8300 دور در دقیقه و 400 نیوتن‌متر گشتاور در 3900 دور در دقیقه را دارد. قدرت تولیدی پیشرانه توسط گیربکس هفت سرعته دو‌کلاچه اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت این خودروی اسپرت 4.6 ثانیه بوده و در هر 100 کیلومتر 11.2 لیتر بنزین مصرف می‌کند. BMW M3 LCI E92 از سال 2010 تا سال 2013 به مدت سه سال تولید شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها