کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودروهای لوکس گرانتر میشوند ؟


کد خبر : ۶۸۶۶چهارشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱:۵۱۶۸۷۵ بازدید

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری،‌ مجلس به دنبال وضع تعرفه بالا برای واردات خودروهای لوکس و گران قیمت است.

علیرضا محجوب - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و دبیرکل خانه کارگر، در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار کرد: باید در کارخانه‌های خودروسازی به روی مردم باز باشد تا آنان از نزدیک با تلاش‌هایی که در این جا صورت می‌گیرد آشنا شوند و به استفاده از محصولات داخلی ترغیب شوند.

وی ادامه داد: تا 10 سال پیش تعرفه واردات خودرو 200 درصد بود و رسیدن آن به میزان کمتر از 100 درصد در سال‌های اخیر جای تاسف دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری،‌ مجلس به دنبال وضع تعرفه بالا برای واردات خودروهای لوکس و گران قیمت است.

وی اظهار کرد: ما ایرانی هستیم و باید مصرف کالا و محصول ایرانی را در اولویت قرار دهیم و به آن افتخار کنیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز در این دیدار گفت: در ماه‌های اخیر ایران خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته 140 درصد رشد تولید داشته که این امر مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی جهادگران سنگر تولید است.

هاشم یکه‌زارع دست‌یابی به هدف تولید امسال یعنی 600 هزار دستگاه را بدیهی دانست و گفت: کارگر باید فکر و ذهنش از تیراژ محوری به سمت کیفیت محوری حرکت کند.

وی درباره داخلی‌سازی تامین قطعات اظهار کرد: در گذشته میانگین تولید روزانه دو هزار و 700 دستگاه بود که از این تعداد هزار و 800 دستگاه با تامین از منابع داخلی و بقیه به صورت سی‌کی‌دی تولید می‌شد. در حال حاضر کل تولید روزانه که معادل دو هزار و 400 دستگاه است به صورت کامل از منابع داخلی تامین‌می شود.

یکه‌زارع از ساماندهی و به روز شدن پرداخت به قطعه‌سازان خبر داد گفت: قطعه‌سازان باید تقویت شوند و اشتغال جوانان کشور ادامه یابد که خود نتایج مثبتی برای اقتصاد کشور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این‌که با برنامه‌ریزی‌های دقیق در تامین و تولید از 16 فرودین امسال تاکنون خودروی ناقصی در ایران خودرو تولید نشده است، افزود: 80 هزار خودروی ناقص کف کارخانه نیز به صفر رسیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها